Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kerhokaverin aiti toivotti minulle ja miehelleni: Lasten mentya nukkumaan, viettakaa oikein kuumaa ja eroottista joulua. Minusta oli tosi mauton kommentti puolituntemattomil

Vierailija
22.12.2007 |

le ihmisille, ei tiedä kuin lapseni ja minun etunimet, tavataan kerran viikossa kerhoon viedessä tai hakiessa.

Hämmästyin niin, että suu jäi auki enkä mitään ehtinyt takaisin sanoa ennen kuin nainen lähti. Mies kysyi multa hölmistyneenä, että kuka tuo oli. Nähtiin nainen joulutorilla tänään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ottakaa huumorilla. Ei ainakaan varmasti tarkoittanut mitään pahaa.

Vierailija
2/5 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisista ne railakkaat ideat useinkin tulevat. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän kannattaa noudattaa kehoitusta. Hauskoja tuttuja teillä.

Vierailija
4/5 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö joskus?

Vierailija
5/5 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti valinnut " uhreikseen" pariskunnat jotka työskentelevät samassa talossa, meitä täällä 3kpl ja osa todella niin eri tehtävissä/yövuoroissa ettei edes puoliskoa näe. Jokatapauksessa aina jos tietää toisen olevan menossa osastolle jossa siippa työskentelee tulee tuollaista " älkää sitten jumiutumo kopiohuoneeseen" , " muistakaan välissä tehdä töitäkin" jne tyylistä kommenttia.

En tiedä onko hän itse ihan puutteessa vai sattuuko työpaikalla p***u kuulumaan fantasioihinsa mutta pikkuhiljaa tuo alkaa raivostuttamaan. Ja juu, sama kohtelu kun kuulee jonkun alkaneen juuri seurustelemaan tms.