Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä miksi busseihin saa ottaa koiran mukaan. Allergisia on

Vierailija
09.12.2007 |

paljon. Minunkin viereeni tuli nainen istumaan koira sylissään ja jouduin istumaan siinä vieressä 20min. Ei tajunnut edes vaihtaa paikkaa kun rupesin hillittömästi yskimään ja nenä rupesi vuotamaan. Minulla ei ollut pokkaa pyytää siirtymään, enkä tiedä olisiko siitä kyllä mitään hyötyäkään ollut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli koira jonka kanssa kuljin busseissa ja jos vieressäni olisi oollut todella allerginen ihminen niin olisin mennyt koirani kanssa kauemmaks jos minulle olöisi sanottu asiasta, ajatusten lukija en ole..

ja jos sua häiritsee ni hanki oma auto..

Vierailija
2/5 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira on pakko ottaa mukaan niin mun mielestä sitä ei bussiin kuulu ottaa, vaan kuuluu hommata jokin toinen autokyyti. Eri asia jos et matkusta kaupungin sisällä vaan esimerkiksi helsingistä turkuun. En vaan voi ymmärtää. Pitäiskö sit ennemmin niiden allergisten lopettaa bussin käyttö jos siellä sattuu olemaan vaikka koira? Epäilen että allergisia on enemmän kuin niitä jotka koiran mukaan otta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pois busseista, vaatteissa on kamalasti karvoja ja hilsettä. Eläinlääkäreille porttikielto. Myös ratsastavat tytöt taksilla tallille ja takaisin.

Jos ei saa suutaan auki. täytyy kärsiä.

Vierailija
4/5 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetään kuski haistelemaan jokainen matkustaja niin saadaan busseista riittävän kliinisiä.

Ei ap omaa ongelmaa voi tehdä muiden ongelmaksi. Pitää vaan sopeutua, että maailmaan mahtuu kaikenlaista pöpöä, hilsettä ja hajua.

Vierailija
5/5 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koiranomistajakaan mikään ajatustenlukija ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi