Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko hierojalla alasti?

Vierailija
22.01.2014 |

Millä vaatevarustuksella ootte hierojalla? Ite jos meen perus niska hartia hierontaan heitän paidat ja rintsikat pois, kaikki housut jätän jalkaan. Osa hierojista kääntyy poispäin odottamaan että pääsen makoilemaan pöydälle, osa jää juttelemaan ja katsomaan kun otan vaatteet pois. Oonkin siis alkanu miettimään et onko se yleistä olla koko yläkroppa nakuna? :D

Entäs sitten kokovartalohieronta? Kaikki pois vai jätetäänkö alushousut jalkaan vai miten?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:33"]

Kyllä ne hierojat ovat osanneet laskea housuja sen verran kuin hieronnassa tarvitsee. 

Minkä ihmeen takia ylipäätään kylpylöissäkään riisutaan ensin niissä pukukopeissa, sitten laitetaan uima-asu tai pyyhe, jotta pääsee sen riisumaan pesuhuoneessa? Pyyhe päällä on vielä vaivalloisempaa kantaa lapsiakin. Kun riisuisi vaan siellä kaapin edessä, saisi vaatteet suoraan kaappiin, eikä tarvitsisi turhaan hukata aikaa odottaa pukukaappien vapautumista saati vaivautua pukemaan, jotta saa hetken päästä riisua?

[/quote]

Herranjesta, ei kai kylpylässä vaatekaapilla panna uimapukua päälle! Kylpytakki päälleja pesutiloihin. Siellä asetetaan takkin naulakkoon, uimapuku naulakkoon ja mennään suihkuun!

Vierailija
42/73 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:33"]

Kyllä ne hierojat ovat osanneet laskea housuja sen verran kuin hieronnassa tarvitsee. 

Minkä ihmeen takia ylipäätään kylpylöissäkään riisutaan ensin niissä pukukopeissa, sitten laitetaan uima-asu tai pyyhe, jotta pääsee sen riisumaan pesuhuoneessa? Pyyhe päällä on vielä vaivalloisempaa kantaa lapsiakin. Kun riisuisi vaan siellä kaapin edessä, saisi vaatteet suoraan kaappiin, eikä tarvitsisi turhaan hukata aikaa odottaa pukukaappien vapautumista saati vaivautua pukemaan, jotta saa hetken päästä riisua?

[/quote]

Herranjesta, ei kai kylpylässä vaatekaapilla panna uimapukua päälle! Kylpytakki päälleja pesutiloihin. Siellä asetetaan takkin naulakkoon, uimapuku naulakkoon ja mennään suihkuun!

[/quote]

No olisihan se paljon helpompaa, kun ei tarvitsisi ottaa edes kylpytakkeja mukaan. Jo lasten varusteet täyttää kassin. Mieluummin menen alasti sinne suihkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:47"]

Käyn mieshierojalla. Ylävartalohieronnassa riisun paidan ja hieroja avaa rintsikat. Mitään rintalihaksia hän ei ole koskaan hieronut. Alavartalonhierontakerroilla olen tietenkin ottanut myös farkut pois. Pikkarit on todellakin jalassa. Joskus hieroja kysyy että onko ok jos hän vähän siirtää pikkareita. En kyllä menisi yläkroppa paljaana ellei hieroja erikseen pyytäisi. Minua se ei haittaisi mutta jotenkin se tuntuisi epäkohteliaalta. Tai en tiedä. Jos rintalihaksiani hierottaisiin niin silloin en kyllä haluaisi olla rinnat paljaana. :o Pöydälle voin kipittää vatsalleni makaamaan.

[/quote]

Rintalihasten käsittelyssä pyyhe yhä peittää rinnat, eikä itse rintoihin kajota vaan ne kierretään. Rintalihasten hieronta kannattaa todellakin, kovin monella hieromallani asiakkaalla on ollut aivan järkyttävät kireät rintalihakset, jotka sitten vaikuttavat sinne niska- ja selkäalueellekin, ja ryhtiin. 

Vierailija
44/73 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi vaan niskahieronta niin otan kaikki vaatteet pois. Keikistelen alasti mahdollisimman pitkään ennen ja jälkeen hieronnan.

Vierailija
45/73 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalihieronnassa en riisu alkkareita, hyvin pystyy alkkarin raosta hieromaan reiänkin.

Vierailija
46/73 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja vaimoni (51v ja 49v) käymme säännöllisesti hierojalla eli kerran kuukaudessa. Olemme molemmat hoitoalalla töissä ja työnantaja maksaa osan käynneistä. Molempien työ on melko fyysistä, nostelua ja muuta, niin pysyy paremmin työkunnossa kun käy hieronnassa säännöllisesti. Tuttui hierojamme on nainen, pitkän linjan ammattilainen (yli 15 v kokemus).

Me molemmat teemme niin, että jos on puolihieronta eli selkä ja hartiat, niin yläkroppa paljaaksi kokonaan ja sellaiset löysät housut jalkaan, joita on helppo hiukan laskea alaselkää hierottaessa. Kun ollaan kokohieronnassa, niin sitten kokonaan alastomana pöydälle. Silloin saa hierottua kunnolla takareidet ja pakarat. Jos ne menee jumiin, niin hyvin pian jumiutuu myös selkä ja sitten ollaankin isomman ongelman edessä. Kaikki vaatteet jotka ovat päällä hieronnan aikana, sotkeutuvat hieronnassa käytettävään rasvaan ja se ei aina pesussa irtoa.

Hierojat ovat ammattilaisia ja heitä ei yleensä alastomuus häiritse. Se kuuluu osana työhön. Tosin alastomuus kuuluu osana työtä myös hoitoalalle. Molemmissa ollaan auttamassa ihmisiä kohti parempaa ja terveempää oloa. Siihen auttamiseen ei liity mitään seksuaalista.

Vierailija
47/73 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 22:27"]

Minusta on myös tärkeää, että mieshieroja osaa napsauttaa itse rinsikoiden hakaset auki vasta "oikealla hetkellä".

[/quote]

Mulle on vielä tärkeämpää, että pikkarit lähtee vasta "oikealla hetkellä". Jos ne lähtee liian aikaisin, niin menen hämilleni. Kun jaksaa odottaa että olen sopivan kuumana, sitten antaa mennä vaan.

Vierailija
48/73 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja haluaisin että naishieroja olisi alasti.

Vierailija
49/73 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes katsonut katsotaanko minua kun riisun.. ihan vastaava tilanne kun gynelle mennessä, otan housut pois siinä sen lääkärin pöydän vieressä enkä missään sermin takana..

Jos kokovartalohieronta, jätän vain alushousut jalkaan. Valitsen joustavat, joita voi siirrellä kun pakaroita väännetään (ottaa muuten kipeää). Jos niska/selkä, otan ylävartalon paljaaksi. En käytä rintaliivejä enkä ymmärrä miksi niitä pitäisi pitää hieronnassa.

Kävelen ihan sillä tavalla nakuna siihen pöydälle.

Vierailija
50/73 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:47"]

Käyn mieshierojalla. Ylävartalohieronnassa riisun paidan ja hieroja avaa rintsikat. Mitään rintalihaksia hän ei ole koskaan hieronut. Alavartalonhierontakerroilla olen tietenkin ottanut myös farkut pois. Pikkarit on todellakin jalassa. Joskus hieroja kysyy että onko ok jos hän vähän siirtää pikkareita. En kyllä menisi yläkroppa paljaana ellei hieroja erikseen pyytäisi. Minua se ei haittaisi mutta jotenkin se tuntuisi epäkohteliaalta. Tai en tiedä. Jos rintalihaksiani hierottaisiin niin silloin en kyllä haluaisi olla rinnat paljaana. :o Pöydälle voin kipittää vatsalleni makaamaan.

[/quote]

Rintalihasten käsittelyssä pyyhe yhä peittää rinnat, eikä itse rintoihin kajota vaan ne kierretään. Rintalihasten hieronta kannattaa todellakin, kovin monella hieromallani asiakkaalla on ollut aivan järkyttävät kireät rintalihakset, jotka sitten vaikuttavat sinne niska- ja selkäalueellekin, ja ryhtiin. 

[/quote]

Juuri näin, usein juuri naisilla on rintalihakset aivan "kouristuneena" ja ne todellakin kannattaa hieroa. Hieroja osaa hyvin kiertää nännit - tai varmaan rinnat isompirintaisilla, itselläni on pikkuiset rinnat jotka katoaa selällään maatessa.

Vierailija
51/73 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisooko hierojalla lopussa muna?.

Vierailija
52/73 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakkoja jos joutuisin hieromaan niin kyllä poikkeuksetta saisi hieroa tuulipuvut päällä. Ovat kyllä semmosia röllyköitä. Hyi VITTU!. Likasen työnlisä tietenkin jos tulee niin sitten voisin ehkä harkita.

Vierailija
53/73 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. suomiakkoja voisi tietenkin hieroa alastikin, kunhan itsellä on vain laput silmillä ja mikä vielä tärkeämpää, paksut kumihanskat kädessä. LOL.

Vierailija
54/73 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:23"]

Minä ja vaimoni (51v ja 49v) käymme säännöllisesti hierojalla eli kerran kuukaudessa. Olemme molemmat hoitoalalla töissä ja työnantaja maksaa osan käynneistä. Molempien työ on melko fyysistä, nostelua ja muuta, niin pysyy paremmin työkunnossa kun käy hieronnassa säännöllisesti. Tuttui hierojamme on nainen, pitkän linjan ammattilainen (yli 15 v kokemus).

Me molemmat teemme niin, että jos on puolihieronta eli selkä ja hartiat, niin yläkroppa paljaaksi kokonaan ja sellaiset löysät housut jalkaan, joita on helppo hiukan laskea alaselkää hierottaessa. Kun ollaan kokohieronnassa, niin sitten kokonaan alastomana pöydälle. Silloin saa hierottua kunnolla takareidet ja pakarat. Jos ne menee jumiin, niin hyvin pian jumiutuu myös selkä ja sitten ollaankin isomman ongelman edessä. Kaikki vaatteet jotka ovat päällä hieronnan aikana, sotkeutuvat hieronnassa käytettävään rasvaan ja se ei aina pesussa irtoa.

Hierojat ovat ammattilaisia ja heitä ei yleensä alastomuus häiritse. Se kuuluu osana työhön. Tosin alastomuus kuuluu osana työtä myös hoitoalalle. Molemmissa ollaan auttamassa ihmisiä kohti parempaa ja terveempää oloa. Siihen auttamiseen ei liity mitään seksuaalista.

[/quote]

just näin. Toki aina on puutteessa olevia tai pervoja, mutta lääkäri ym. tottuu alastomuuteen ammatissaan.

Vierailija
55/73 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojan toivon, että asiakas jättää päälleen alushousut ja ristikot jos ne saa selästä auki. Missään vaiheessa hierontaa ei todellakaan ole tarvetta riisua pikkuhousuja. Niitä siirrellään tarvittaessa.

Vierailija
56/73 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä että  alasti tapahtuva  kokovartalon hieronta tuo  myös henkistä mielihyvää ja lopputulos kokonaisuudessaan on paras ahdollinen.. Ei kannata  öljyt vaatteita  ja  oletan että ammattitaitoinen mieshieroja  osaa tyylikkäästi avata rintsikat ja vetää pikkarit alas ennen  öljämistä. Naishirojaa en ole tavannut joka ois samaan tapaaan vtänyt mieheltä pikkuhousut pois, ennekuin on itse  todennut että saa ne lasa alas niin voit paremmin hiroa

Vierailija
57/73 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

erwgergert

Vierailija
58/73 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan alasti. Jätän kuitenkin aina ylleni vähintään boktzerit, kolmet kalsarit, silkkisukat, sidostesukat, villasukat, huopikkaat, maastohousut, sarkahousut, toppahousut, verkkopaidan, 4 t-paitaa, villapuseron, sarkatakin, sissitakin, kypärälakin, kaulahuivin, ohuen pipon, karvalakin, sormikkaat ja karvakinttaat. Jotain rajaa sille irstailullekin.

Vierailija
59/73 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hierojan toivon, että asiakas jättää päälleen alushousut ja ristikot jos ne saa selästä auki. Missään vaiheessa hierontaa ei todellakaan ole tarvetta riisua pikkuhousuja. Niitä siirrellään tarvittaessa.

Virossa hieroja ojensi kertakäyttöiset stringit. Oli sit vaan ne jalassa.

Vierailija
60/73 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshierojalla käynti olisi homoa ja naishierojalla käynti puolestaan halveksittavaa kosketuksenkerjuuta ja hyväksikäyttöä. Siksi en voi käydä kummankaan luona. Oisko olemassa sukupuolettomia hierojia, vaikka jotain robotteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän