Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko hierojalla alasti?

Vierailija
22.01.2014 |

Millä vaatevarustuksella ootte hierojalla? Ite jos meen perus niska hartia hierontaan heitän paidat ja rintsikat pois, kaikki housut jätän jalkaan. Osa hierojista kääntyy poispäin odottamaan että pääsen makoilemaan pöydälle, osa jää juttelemaan ja katsomaan kun otan vaatteet pois. Oonkin siis alkanu miettimään et onko se yleistä olla koko yläkroppa nakuna? :D

Entäs sitten kokovartalohieronta? Kaikki pois vai jätetäänkö alushousut jalkaan vai miten?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet miehet ei osaa avata rintsikoiden hakasia, mitä sitten tehdään?

Vierailija
2/73 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on myös tärkeää, että mieshieroja osaa napsauttaa itse rinsikoiden hakaset auki vasta "oikealla hetkellä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaus vielä ap:n kysymykseen: Kyllä, muuten olen aivan alasti, paitsi, että odotan siis mieshierojani auttavan niiden rintsikoiden hakasten kanssa.

Vierailija
4/73 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on hierottu ainoastaan selästä, niskasta ja käsistä, rintalihaksia ja jalkoja ei koskaan. Hieroja on appiukkoni, joka on tehnyt työuransa urheiluhierojana. Ensimmäisillä kerroilla häveliäästi liivit päällä pöydälle ja siitä sitten auki, mutta nykyään vaan yläkroppa paljaaksi ja mahalleen. =)

Vierailija
5/73 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmekymppinen mies ja käyn miespuolisella hierojalla ja fysioterapeutilla. Hieroja on kaverini lapsuudesta asti, ja olemme nähneet saunassa toisemme alasti varmaan sata kertaa, joten olen alasti hieronnan aikana. Fysioterapeutti ei ole tuttava, joten pidän kalsarit jalassa ja hän laskee niitä alemmaksi alaselkää käsitellessään. Muistaakseni fysioterapeutti ekalla käyntikerralla kehotti ottamaan päällysvaatteet pois, joten varmaan siksi olen alusta asti pitänyt housut jalassa.

Vierailija
6/73 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmekymppinen mies ja käyn miespuolisella hierojalla ja fysioterapeutilla. Hieroja on kaverini lapsuudesta asti, ja olemme nähneet saunassa toisemme alasti varmaan sata kertaa, joten olen alasti hieronnan aikana. Fysioterapeutti ei ole tuttava, joten pidän kalsarit jalassa ja hän laskee niitä alemmaksi alaselkää käsitellessään. Muistaakseni fysioterapeutti ekalla käyntikerralla kehotti ottamaan päällysvaatteet pois, joten varmaan siksi olen alusta asti pitänyt housut jalassa.

Vierailija
7/73 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit jalassa ilman muuta!

Vierailija
8/73 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkroppahieronnassa housut jalassa, kokovartalohieronnassa pikkupöksyt. Rintsikoiden käytöstä kysyn aina hierojalta (käyn eri paikoissa), joskus jätän rintsikat päälle ja joskus otan pois, ihan miten hieroja ehdottaa.

Vierailija
9/73 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan aina kaikki vaatteet pois kyselemättä ja pyydän vielä intiimihierontaa lopuksi...

Vierailija
10/73 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aivan nakuna, olen mies. Hierojani on nainen.

Mukavaa sitten olla selälläänkin siinä pöydällä.

Vierailija
11/73 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G

Vierailija
12/73 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä itäsuomalaisessa pienessä kaupugissa olen alasti hierottavana. Tosin hieroja on eronnut niin minäkin erossa asun. Tosin jo mul ikää yli viisikymmentä mut erottinen olo olla alasti niin on yksi asia miksi käyn hierojalla se "ihotus"se mitä mun ja hierojan välillä tapahtuu on meidän asia:)

Okeasti olen aina kiihottunut mies hierojista ei sille mitään mahda

Vierailija
13/73 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
14/73 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja riisuu minut hieronnan aluksi ja minä riisun hierojan sopivassa kohtaa sessiota.

Vierailija
15/73 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hieroja ja on kyllä tapana jättää alushousut jalkaan. Olisi vähän outoa jos asiakas riisuisi ilkosilleen. Rintsikat voi riisua tai jättää päälle, öljyhieronnassa ne kyllä saattavat sotkeutua, samoin aluhousut joten ihan parhaita pöksyjä ei kannata laittaa päälle. Hieman myös meitä hierojia ihmetyttää naiset jotka laittavat hierontaan päälle stringit tai muuten seksikkäät alusvaatteet. Näistä ollaan ihan puhuttu muiden hierojien kanssa. 

Itse en hiero miehiä ollenkaan, olen siis nainen. Jotkut miehet ovat kuulema hanakoita riisumaan alushousunsa, tai pukeutuvat juuri noihin stringeihin, kai siitä jotkut kiksit tulee.

Vierailija
16/73 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla pidän aina pipon päässä. Hyvin se pystyy pienestäkin reiästä tekemään mulle permanentin.

Vierailija
17/73 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:06"]

Minun rintsikoita ei räplää muut kun oma mieheni. Nokkaan löisin tuommosta mieshierojaa joka tissiliiven hakasia availee!

[/quote]

No voihan siihen hierontapöydälle toki mennä ilman rintsikoita. Tai sitten mennä rintsikat päällä ja aukoa itse ne hakaset.

Vierailija
18/73 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
19/73 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/73 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen ylävartalohierontaan, pidän jalassa legginssejä tai muita venyviä housuja ja otan paidan pois. Rintsikoista kysyn aina hierojalta, ja joskus rintsikat jää päälle (hieroja ottaa pois) ja joskus sanotaan, että voin ottaa pois. 

Kokovartalohieronnassa jätän alushousut jalkaan. Rintsikoiden kanssa toimin kuten yllä.

En käy samalla hierojalla säännöllisesti, vaan hierojani vaihtelevat. Siksi tarkastan toimintatavat aina jokaisen hierojan kohdalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme