Ootteko hierojalla alasti?
Millä vaatevarustuksella ootte hierojalla? Ite jos meen perus niska hartia hierontaan heitän paidat ja rintsikat pois, kaikki housut jätän jalkaan. Osa hierojista kääntyy poispäin odottamaan että pääsen makoilemaan pöydälle, osa jää juttelemaan ja katsomaan kun otan vaatteet pois. Oonkin siis alkanu miettimään et onko se yleistä olla koko yläkroppa nakuna? :D
Entäs sitten kokovartalohieronta? Kaikki pois vai jätetäänkö alushousut jalkaan vai miten?
Kommentit (73)
Kävin hierojalla. Hieroja oli sellainen puolituttu nainen, saman ikäisiä lapsia ja jossain vanhempain illassa ollaan nähty. Jalkojen hieronta. Takareisiä kun hieroi niin pöytää vasten tuntui hyvältä, siis liian hyvältä. Yritin ajatella kaikenlaista muuta mutta ei mahtanut mitään kun erektio alkoi tulemaan. Onneksi ja tietysti housujen sisällä. Kun käännyin sitten selälleen niin oli pikkareitten alla ahdasta ja varmasti näki erektion hieroja. Mutta, siitä se sitten laski itsekseen.
Jospahan en aiheuttanut hierojalle isompaa traumaa. Ainakin sovittiin uusi aika...
nim ol kivaa tarkoitin mies kun olen en kyllä menisi mies hierojalle kokovartalo hierontaan.
Kävin ensimmäistä kertaa kokovartalo heironnassa. Jännitti kyllä paljon. Hieroja nainen oli mukava ,keskustelimme niitä näitä. Vaikka olen mies olisin kyllä tohtinut olla ihan alasti, mutta jätin kuitenkin pikkuiset stringit päälle. Ei tllut mitään erektiota. Käyn varmasti uudestaan tällä hierojalla. Oli tosi rentouttava kokemus.
En tietenkään koska happy endingin takia käytän kondomia.
Naishierojalla on varmasti rima korkealla pyytää mieshierottavaa riisutua ihan alasti. ainakin minä olen saanut vapaat kätet riisutua. En ole ollut alsti kun en tietä hierojan suhtautumista siihen
Mun vaimo itäsuomessa on näyttänyt kaikille neljälle hierojalle itsensä täysin alasti ja nää on tehneet erilaisia orgguja. Yksi oli ainut sitä myös omien sanojensa mukaan. Vaimo kieli sen mua tää hieroja on ainut pyllyyn
Kalsarisillaan minä olen ainakin riisunut hieronnassa.
Vierailija kirjoitti:
Kalsarisillaan minä olen ainakin riisunut hieronnassa.
12 vuotta vanha aloitus.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:06"]
Minun rintsikoita ei räplää muut kun oma mieheni. Nokkaan löisin tuommosta mieshierojaa joka tissiliiven hakasia availee!
[/quote]
No voihan siihen hierontapöydälle toki mennä ilman rintsikoita. Tai sitten mennä rintsikat päällä ja aukoa itse ne hakaset.
Joku on ihan vähän estynyt.
Huoltomies kirjoitti:
Kävin hierojalla. Hieroja oli sellainen puolituttu nainen, saman ikäisiä lapsia ja jossain vanhempain illassa ollaan nähty. Jalkojen hieronta. Takareisiä kun hieroi niin pöytää vasten tuntui hyvältä, siis liian hyvältä. Yritin ajatella kaikenlaista muuta mutta ei mahtanut mitään kun erektio alkoi tulemaan. Onneksi ja tietysti housujen sisällä. Kun käännyin sitten selälleen niin oli pikkareitten alla ahdasta ja varmasti näki erektion hieroja. Mutta, siitä se sitten laski itsekseen.
Jospahan en aiheuttanut hierojalle isompaa traumaa. Ainakin sovittiin uusi aika...
Eikö tarjonnut happy endiä?
laita hipsterit tms pikku lahjeellinen housu, ole asiallinen. liivit hän avaa vasta kun jo makaat. ei mitään alastomuutta. ei stringejä ellet haluu häpäistä itseen . jossain määrin sitä alushousun kaulusta aavistus voidaan venyttää alaspäin si nivelen vuoksi. kantelu- jos vetää kokonaan pakarat paljaaksi.
on ain erikseen sovittava jos tilataan pakarahieronta, niissäkin pinteitä-juoksijat jn koska se on moottori. mutta asiasta keskustellaan ensin, silloinkaan kokonaan ei housuja pois vaan lasketaan ja äkkiä takasi. sukuelimet eivät saa näkyä ikinä, ei sitenkään, että olet vatsallasi ja takaapäin pilkottaa jotain pakaroiden välistä, moni käyttää treenialusasuja slimmi, mutta peittävä ja se pikku lahje.
Pitäisi käydä hierojalla, en ole kehdannut. Tämän lukemisen jälkeen en todellakaan. Ihon koskeminen on vielä ahdistavampi ajatus kuin riisuminen.