Ootteko hierojalla alasti?
Millä vaatevarustuksella ootte hierojalla? Ite jos meen perus niska hartia hierontaan heitän paidat ja rintsikat pois, kaikki housut jätän jalkaan. Osa hierojista kääntyy poispäin odottamaan että pääsen makoilemaan pöydälle, osa jää juttelemaan ja katsomaan kun otan vaatteet pois. Oonkin siis alkanu miettimään et onko se yleistä olla koko yläkroppa nakuna? :D
Entäs sitten kokovartalohieronta? Kaikki pois vai jätetäänkö alushousut jalkaan vai miten?
Kommentit (73)
Joo, kokovartalohieronnassa otan kaikki pois, kun ne alushousutkin haittaavat kun hierotaan pakaraa tai nivusia. Vähän niinkuin kampaajallakin otan yläosan paljaaksi, jotta eivät häiritse kun ammattilainen työskentelee.
Itse olen täysin alasti ja mieshierojani ei käännä katsettaan pois, kun riisuudun. Ei siinä mitään outoa ole, ihan luonnollista olla hierojalla alasti.
Pikkuhousut ja rintsikat jäävät päälle, pyyhkeeseen kiedottuna sittensermin takaa
hierontapöydälle. Kun on vuoro riisua ylävartalo, hieroja avaa rintsikat. Kun ylävartaloa hierotaan, pyyhe on paljaiden rintojen päällä. Näin ainakin itselläni, mieshierojilla olen käynyt.
Alusvaatteet voi jättää päälle, hieroja avaa rintsikoiden hakaset kun hieroo selkää. Toki rintsikat voi ottaa poiskin, helpottaa rintalihasten hierontaa kun asiakas kääntyy selinmakuulle. Pitäisin hieman omituisena, jos koulutettu hieroja pyytäisi riisuuntumaan alasti, sitä hieronta ei vaadi.
En ole koskaan ollut kokovartalohieronnassa, joten housut on aina olleet jalassa. Rintsikkamenettelyä tiedustelen aina hierojalta, siis että otanko pois vai avaako hieroja ne. Nyt oon alkanut käyttää sellaisia pään yli vedettäviä toppeja, mietin, mitenköhän niiden kanssa sitten pitäisi toimia (koska olen käynyt yhdellä mieshierojalla, joka aina avaa ja sulkee rintsikat).
Minun rintsikoita ei räplää muut kun oma mieheni. Nokkaan löisin tuommosta mieshierojaa joka tissiliiven hakasia availee!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 19:57"]
Itse olen täysin alasti ja mieshierojani ei käännä katsettaan pois, kun riisuudun. Ei siinä mitään outoa ole, ihan luonnollista olla hierojalla alasti.
[/quote]
Alushousongelmasta: olen käynyt hierojalla myös kylpylässä. Menin kylpytakissa, jonka alla oli bikinit. Takamuksen pystyi hyvin hieromaan niin, että bikinihousut olivat jalassa. Ulottui piriformis-lihaksiin jne. Ei tarvitse pöksyjä poistaa, herranen aika :)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:06"]
Minun rintsikoita ei räplää muut kun oma mieheni. Nokkaan löisin tuommosta mieshierojaa joka tissiliiven hakasia availee!
[/quote]
No miten sä sitten toimisit?
Jessus, mikä kompleksi teillä naisilla on alastomuudesta ja rinnoista?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:06"]
[/quote]
Sun kannattaa varmaan sitten kouluttaa/koulututtaa miehesi hierojaksi.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:12"]
Jessus, mikä kompleksi teillä naisilla on alastomuudesta ja rinnoista?
[/quote]
Miten niin? Ei mua haittaa, jos hieroja näkee mun rinnat, mun mielestä on hienotunteista kysyä, miten hän haluaa toimittavan.
En minä nyt pitäisi mahdottomana että kokovartalo hieronnassa olisi kokonaan alasti jos hieroja on samaa sukupuolta. Kun selkää hierotaan niin siinä pöydällä ollaan joka tapauksessa pakarat paljaana ja samoin jalkoja hieroessa paljastetaan pakarakin mutta muutenhan olet pyyhkeillä peitettynä.
Kun menen hierojalle, minulla ei ole mitään muuta päälläni kuin nilkkoihin asti ulottuva trenssi ja tietysti kengät. Siitäpä on sitten helppo jättää vaan takki naulakkoon ja kengät eteiseen ja hypätä nakuna hierontapöydälle. Säästää minun ja hierojan aikaa, kun ei tarivtse miettiä, miten niiden vaatteiden kanssa toimisi. Olen käynyt vuosien varrella monien hierojien luona ja aina olen saanut kiitosta oivalluksestani. Ovat aikoneet suositella myös vakioasiakkailleen.
Kokovartalohieronnassa voi todellakin jättää alushousut jalkaan, se ei estä ammattimaisen hieronnan tekemistä mihinkään kohtaan kehoa. Ja kokovartalohierontaan kuuluu ne pakaratkin. Jos hieroja kajoaa ihan persvakoonne asti ja/tai käskee kokovartalohierontaa varten riisuuntumaan alasti, niin kehottaisin teitä vaihtamaan hierojaa ja ilmoittamaan asiasta eteenpäin. Ja kannattaa valita koulutettu hieroja, ei jotain maakaria.
Thai-hieronnassa mulla on yleensä kyllä paita päällä mut alavartalo alasti.
Kyllä ne hierojat ovat osanneet laskea housuja sen verran kuin hieronnassa tarvitsee.
Minkä ihmeen takia ylipäätään kylpylöissäkään riisutaan ensin niissä pukukopeissa, sitten laitetaan uima-asu tai pyyhe, jotta pääsee sen riisumaan pesuhuoneessa? Pyyhe päällä on vielä vaivalloisempaa kantaa lapsiakin. Kun riisuisi vaan siellä kaapin edessä, saisi vaatteet suoraan kaappiin, eikä tarvitsisi turhaan hukata aikaa odottaa pukukaappien vapautumista saati vaivautua pukemaan, jotta saa hetken päästä riisua?
Kyllä yleensä riisun hammaslääkärissäkin valmiiksi niin on helpompi paikkailla reikiä.
No onhan se noloa, jos hieroja joutuisi riisumaan minua.
Käyn mieshierojalla. Ylävartalohieronnassa riisun paidan ja hieroja avaa rintsikat. Mitään rintalihaksia hän ei ole koskaan hieronut. Alavartalonhierontakerroilla olen tietenkin ottanut myös farkut pois. Pikkarit on todellakin jalassa. Joskus hieroja kysyy että onko ok jos hän vähän siirtää pikkareita. En kyllä menisi yläkroppa paljaana ellei hieroja erikseen pyytäisi. Minua se ei haittaisi mutta jotenkin se tuntuisi epäkohteliaalta. Tai en tiedä. Jos rintalihaksiani hierottaisiin niin silloin en kyllä haluaisi olla rinnat paljaana. :o Pöydälle voin kipittää vatsalleni makaamaan.
Mulla ei ole muita alushousuja kuin stringejä, joten joudun tänäänkin menemään stringit jalassa hierojalle. Olen sitten varmaan kauhean nolo.