Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Milloin olette siirtäneet pikkuisenne pinniksestä

11.11.2008 |

lasten sänkyyn?

Paljonko maksavat uudet päästä vedettävät lastensängyt? Mikä paras sänky...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsimme esikoisen uuteen sänkyyn, kun hän oli aavistuksen vajaa 2 vuotta, koska seuraava tarvitsi sitä :) Muuten ehkä olisi voitu antaa olla pinnasängyssä vielä muutaman kuukauden, koska oli juuri oppinut nukahtamaan sängyssä itekseen (lähes vuoden ajan huoneessa piti istuskella kunnes hän nukahti). No, edessä se olisi ollut joka tapauksessa pian ja suht hyvin on mennyt. Vaikkakin nyt kun sängystä päästään itse pois, sieltä myös tullaan pois jos ei haluta vielä mennä nukkumaan. Yleensä n. 3-10 kertaa tulee pois ja minä tai isä kannamme hänet takaisin sänkyyn. Nukahtamiseen menee 15-60 min riippuen väsymyksestä.

Itse ostimme Iskusta valkoisen sängyn, jossa on n. 5-10 cm reunat joka puolella. Se on mielestäni ihan hyvä, sillä poika pyöriin kuin väkkärä sängyssä nukkumaan mennessä ja ehkä yölläkin unissa kääntyilee.

Ikeassa ainakin yksi jatkettava sänky n. 80 eur, muiden huonekalukauppojen sängyt pyörivät suurin osa siinä 200 euron molemmin puolin.

Vierailija
2/2 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meilläkin oli syy se, että toinen oli tulossa. Hyvin sujui siirto. Yritettiin ensin niin, että nukutettiin päiväunille isoon sänkyyn, pinnasänkykin oli huoneessa. Siitä ei tullut mitään. Tehtiin sit vaan yks päivä niin että vietiin pinnis varastoon vauvaa odottamaan ja pedattiin ainoastaan iso sänky. Ekana iltana tuli vähän itku, äidin piti istua koko ajan vieressä. Toisesta illasta lähtien sänky oli kiva juttu eikä koskaan tehnyt sieltä kummempia karkumatkoja. Vaati kyllä jonkun aikaa sen, että sängyn vierellä piti istua kunnes lapsi nukahti. Nyt ikää on 2,5 vuotta ja menee itse nukkumaan ja nukahtaa heti.

Hinnosta en osaa sanoa, ostettiin käytettynä ja maksettiin 50e.

Tytteli-83 ja neidit 2,5 v ja 5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla