Syitä, miksi et alkaisi työttömänä porrassiivoojaksi?
Kommentit (30)
Tiedän vain noiden siivousfirmojen palkkatason ja tiedän oman ansiosidonnaisen työttömyyskorvaukseni olevan enemmän.
T: 2
On siis fyysinen este tuolle työllt ja lisäksi allergiaa. Toimistosiivoojana olen kyllä joskus ollut, on selvästi kevyempää. Siltikin olin usein sairaana, koska pölyt ärsyttivät.
huonostipalkattua hommaa jossa on liian kiire ja koulutuskin menisi ihan hukkaan
Eikö nyt kuka tahansa osaa siivota...
Tarvitseeko siihen oikein koulutuksen??
Vierailija:
Tällä hetkellä olen työelämässä, mutta työttömänä huomasin, että on paljon töitä, joita ei kannata tehdä, koska tuilla eli paremmin.
Olen työttömänä ollessa tehnyt porrassiivousta 7e tunti oli tuntipalkka vuonna 2003.
Vierailija:
Jos jäisin työttömäksi, opiskelisin jotain omaa tutkintoani tukevaa oppiainetta avoimen yliopiston kautta.
Kaikki kunnia siivoojille.
ja toiseksi ansiosidonnaisella saisin enemmän (siis sen ajan kun sitä kestää)
Etkö tajua, että ne aineet on vaarallisia, liuottimia, allergisoivia, työterveysasioista ainakin pitäisi tietää ennen kuin voi ryhtyä tuollaiseen hommaan :o
Lisäksi eri pinnoille on varmaan eri myrkyt ja eri kankaat ja mopit, ettei mene kalliit pinnat piloille.
t. 18
Vierailija:
Etkö tajua, että ne aineet on vaarallisia, liuottimia, allergisoivia, työterveysasioista ainakin pitäisi tietää ennen kuin voi ryhtyä tuollaiseen hommaan :o
Lisäksi eri pinnoille on varmaan eri myrkyt ja eri kankaat ja mopit, ettei mene kalliit pinnat piloille.
t. 18
olisi ilmeisen turhaa enää haikailla oman alan töihin. Kukaan ei palkkaa enää sellaisen ammatillisen loikan tehnyttä, vaan epäillään että sussa on jotain vikaa, kun et oman alan töitä saanut. Siinä on turha lässyttää, että halusin vain tehdä jotain työtä.
Kyllä siitä pitää palkka ja elanto saada. Ellei sitten oo kyse hyväntekeväisyystyöstä. Mutta jos hyväntekeväisyystyötä teen, on se jotain muuta kuin porrassiivoaminen! :o
Vierailija:
Kyllä siitä pitää palkka ja elanto saada. Ellei sitten oo kyse hyväntekeväisyystyöstä. Mutta jos hyväntekeväisyystyötä teen, on se jotain muuta kuin porrassiivoaminen! :o
n, että laskutat siitä?
Vierailija: