Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laivoilla on ihan uskomaton ikäpolitiikka!

Vierailija
22.12.2007 |

Olemme nuori perhe, itse olen 20-vuotias ja mieheni 21-vuotias, ja meillä on kaksi lasta. Ajattelimme lähteä jossain vaiheessa keväällä laivalle ja tutkimme sekä Siljan että Viking Linen sivuja. Meille selvisi, että emme pääse näin nuorena perheenä laivalle, vaan tarvitsemme mukaamme VALVOJAN :D Siis olemme olleet naimisissa vuoden, meillä on kaksi lasta, ja silti laivayhtiöt eivät usko meidän olevan valmiita matkustamaan keskenämme!

Miksi ikärajat ovat noin ihmeelliset? Sen ymmärrän jotenkin, ettei sinne haluta päästää laumaa 18-vuotiaita rellestämään ja riehumaan, mutta me olemme kuitenkin perheenä menossa, emmekä taatusti rellestäisi. Päin vastoin, toisimme laivayhtiölle paljon tuottoja kun söisimme siellä ja ostelisimme kaikkia.

No ei voi mitään, lentoyhtiöt sentään kelpuuttavat nuoret perheet ja päätimmekin lentää pitkäksi viikonlopuksi jonnekin päin Eurooppaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa olen itsekin ihmetellyt, meillä onneksi oli samalle matkalle tulossa vanhempi ystäväpariskunta mukaan, he olivat sitten meidän valvojia :D vaikka taisivat riehua enemmän kuin me koskaan :D

Vierailija
2/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaveri oli samassa tilanteessa teidän kanssanne. Kai teidän on sitten vaan lähdettävä lentokoneella lomalle. Tai pyydettävä joku paria vuotta vanhempi kaveri " valvojaksi" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ikärajoista nimittäin usein joustetaan mm. avioparien ja perheiden kohdalla ja muutenkin.

Vierailija
4/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laiva on laiva, ei nyt niin kummoinen kippo, kyseessä on siis yleinen turvallisuuskin. Ja parikymppisiä on valtaosa kuitenkin niistä porukoista jotka siellä rellestää.

Tosiaan, kannattaa tiedustella yhtiöltä. Yleensä poikkeus vahvistaa säännön, eli en usko että te perheenä tarvitsette valvojaa mukaan kun lapsetkin on samassa porukassa.

Vierailija
5/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsette aivan varmasti kunhan vain menette esim. matkatoimistoon varaamaan risteilyä. Nehän tarkoittavat juuri tuollaisia nuorten rellestysporukoita, eikä lapsiperhettä vaikka ikärajat onkin asetettu.

Vierailija
6/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietääkseni perheet otetaan kyllä laivalle, vaikka ikäraja ei täyttyiskään. Soita ja kysy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi