Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

******kesäkeijut viikkoon 46******

11.11.2008 |

http://www.vauva.fi/web/vauva/keskustelut

tossa ois linkkiä viime viikon keskusteluihin, jos nyt aukeaa :P

Ajattelin avata uuden linkin meille tälle viikolle kun ei kukaan näyttänyt olleen avannu ja vanha linkki oli jo niiin pitkä että kävi rasittavaksi ranteelle larata hiirellä.. :D

Viikko on alkanut sateisena, hyvin sateisena. Lunta kun kovasti odotellaan ei jaksa innostua tuosta veden määrästä jota taivaalta tipahtelee ihan maahan asti. Toivossa elän että perjantaiksi tulisi edes pakkasta kun on kavereiden kanssa pikkujoulut ja joulutunnelma on tervetullutta!

Koulussa istuskelen, ei ole kuin 1.5 tuntia oppitunteja tänään mutta kun kyyti lähtee tänne 30km päähän kouluun on vähän pakko herätä ja lähteä. Hoitajakin tuli kotiin joten lähettävä on. Mut pitää nauttia tästä kun jaksaa kulkea koulussa, istuminen on helppoa, ei maha paina, jalatkaan ei turpoa, ei närästä ja muutenkaan ei vauva ihan kokoaikaa pyöri mielessä :P

Site loppukeväästä voi olla jo aika tukalat oltavat ja tunneilla istuminenkin vielä tukalampaa, saatikka sitten asioiden oppiminen. Itsellä ainakin loppuraskaudessa on niin hajamielisyyttä ja muistin huonontumista ilmassa ettei oo tosikaan, liekö muilla joilla ei eka raskaus, näin?

Omaa napaa:

Pahoinvointi helpottaa, ihanaa! Enää ei tarvitse kokoaikaa syödä, mutta aamulla erehdyin heluttelemaan päätä kun olin hiustenkuivaajalla kuivannut letin ja yritin saada hiukset astettumaan. Hyi, että meinas lentää yli. Tuli mieleen se olo kun pikkusena kävi huvipuistossa mitä hirveimmissä laitteissa ja sit okennusoloa sai kärsiä oikein olan takaa. Mutta tuo oli yt aika lievää huvipuistoa, ei näköjää suuria tarvi että pahaolo yllättää :D

Väsymys suurta, lähinnä ajoittuu illoiksi, voisi nukkua vaikka jo seittemältä mutta kotityöt ja pikkuset pitää huolen että en pääse nukkumaan kuin 9:ltä. Onneksi mies jää tekemään loput kotihommat ja saan vähän aikaisemmin mennä nukkumaan ja saan yöunistakin tarpeeksi pitkät, ihana mies! :x

Maha on pullahtanut, housut painaa. Olen kyllä lihonutkin 4 kiloa kun on pitänyt syödä mutta on se vauvamahakin kasvanut.Minulla on ulospäin kallistunut kohtu ja vatsa näkyykin jo aikaisin. Ei haittaa?

Miten muiden mahat, joko näkyy vaiko ei????

Nyt lopetan tän ennekuin tästä tulee kirja :)

Hyvät voinnit kaikille tuleville äideille! Onnellista ensimmäistä raskauskolmannesta :)

/Catry ja massu 10+4 eli 11rv jo :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just äsken neuvolasta. Eipä siellä mitään ihmeellistä. Ei edes yritetty kuunnella sydänääniä kun eivät kuuluisi kuitenkaan. Laitettiin tietoja tietokoneella ja sovittiin jatkosta. Pissa ja hemoglobiini katsottiin ja olivat OK. Hb oli 163, tuosta on hyvä lähteä, kestää vähän pudotakin. Ensimmäistä odottaessani en tarvinnut rautaa syödä ollenkaan. Toivottavasti tällä kertaa käy samoin. Kahden viikon päästä olis sitten se NP-ultra. Siihen aika sovittiin jo silloin varhaisultran yhteydessä.

Vähitellen alan olla jo edes jossakin määrin luottavainen tämän raskauden suhteen, vaikka koko ajan pieni pelko mahdollisista ongelmista onkin takaraivossa. Ensimmäinen odotus meni ongelmitta, joten toivon että tämäkin menisi. Keskenmenoahan sitä pelkää edelleenkin jonkin verran. Seuraava ultra rauhoittaa mieltä, jos silloin vain on kaikki hyvin, sitten kun on kasassa se maagiset 12 vk. Sitä odotellessa.

Etomista mulla on ollut edelleen, mutta onneksi B-vitamiini näyttää pitävän pahimman pahoinvoinnin poissa. Niin oli ekankin kanssa. Heti jos jätän sen B:n pois niin huono olo palaa parissa päivässä. Pitänee siis jatkaa sen popsimista. Väsymys vaivaa edelleen johonkin aikaan päivästä, mutta illalla on sitten kuitenkin niin pirteä ettei mene nukkumaan ennen klo 22, vaikka olisi mahdollisuuskin. Nytkin tekisi mieli mennä päiväunille. Mutta taistelen kiusausta vastaan.

Maha ei vielä näy, paitsi silloin kun sattuu syömään vähänkin liian paljon. Silloin turvottaa nimenomaan ylämahaa aivan hirveästi. Mutta kun malttaa syödä pieniä annoksia niin maha pysyy kurissa. Mulla kun tuota mahaa on ihan omiksi tarpeiksi ilman vauvamahaa niin ei niin kiire sen masun kasvamisella olekaan. Sopivien housujen löytäminen tulee varmasti olemaan ongelma loppuraskaudesta. Onneksi työskentelen kotona, niin voin olla millaisissa resuissa tahansa : )

Nyt tuli omaa napaa. Olen huono kommentoimaan muiden juttuja kun unohdan nimet samantien kun olen jutun lukenut. Toivottavasti suotte sen minulle anteeksi.

Heinäminkki

Vierailija
2/20 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis viikkoja kasassa 10+1.

Heinäminkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolakäynnillä lääkäri sai jo sykkeen kuulumaan 9+1 viikolla ja tänään 11+2 käytiin ultrassa ja siellähän se pikkuinen kelluskeli ja heilutteli käsiään. Käänsi sitten vielä kyljenkin niin, että kuvassa näkyi kauniisti selkä lääkärille niskaturvotuksen mittausta varten. Ihan oli viikkoja vastaava ja sykekin näkyi. Tosin se monitori oli kyllä melko kaukana äidin katsottavaksi... Huomenna on vielä verikokeessa käynti. Kuvassa ei näkynyt mitään erikoista, joten huoli hälveni hitusen.

Ja nyt on sitten kerrottu uutinen perheille ja osalle kavereistakin. Huomenna ajattelin töissä kertoa asiasta. Tätä ovat kaikki lähinnä odottaneetkin.

Hyviä vointeja kaikille, minullakin pahin kuvotus alkaa onneksi hellittää. Toki pahempia hetkiä on vielä joskus, mutta onneksi jo vähemmän. Väsymys on vielä valtavaa, ulos tekisi mieli, mutta vesisade ei hirvittävästi houkuta.

Meni ihan omaksi navaksi, mutta just nyt tuo ultrakuva on vielä niin selkeänä mielessä, että tekee mieli hymyillä koko ajan. Toivottavasti muillekin tulee hyviä uutisia.

Katzi 11+2 ja laskettu aika kai edelleen 31.5., jään silti tänne kesäkeijuihin :)

Vierailija
4/20 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei viikon alku ole ollut paras mahdollinen. Su iltana alkoi suhteellisen kova alavatsakipu ja koko su-ma yö meni valvoesssa ja peläten pahinta. En uskaltanut edes vessaan lähteä, sillä en halunnut tehdä mitään löydöksiä (vuotoa). No aamulla oli pakko käydä vessassa ja kaikki oli siltä osin ok.

Mies vei mut kuitenkin käymään huolestuneena päivystyksessä, koska kipu vaan jatkui ja jatkui - välillä kovempana ja välillä taas ei tuntunut. Päivystyskäynti oli suhteellisen turha, mua ei pahemmin tutkittu, muutaman kerran sellainen suht ällö mieslääkäri paineli mahaa, määräs särkylääkettä ja käski mennä lääkärille, jos kipu pahenee. Todella lohdullista. Totesi, että jos keskenmeno, ei voida mitään tehdä. Soittelin sitten aamupvästä neuvolaan ja siellä totesivat, että jos kipu kovenee yhtään, täytyy lähteä sinne lääkäriin. Kaikeksi onneksi kipu kuitenkin hälveni ja maanantai iltana olo oli ihan normaali, sama tänään.

Eli tässä sitä nyt malttamattona odotellaan viikon päästä keskiviikkona olevaa ultraa. Siihen asti pieni epätietoisuus, jotta onko tuolla mahassa mitään elämää vai ei. Yritän parhaani mukaan olla ajattelematta asiaa sekä olla lukematta kaikkia juttuja keskenmenoista...

Tuitsu2

rv 9+6 (toivon mukaan)

Vierailija
5/20 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kanssa muutama viikko sitten aika kovaa särkyä ja kaikki edelleen hyvin. sykkeitä ei tosin olla vielä katsottu taikka ultrassa käyty mutta olo on kuin raskaana ollessa. maha särkyni kesti silloin muutaman päivän että minäkin kävin päivystyksessa ja saman diagnoosin antoi minullekkin.

en tiedä sitten mistä johtui mutta ei ole ollut sitä enään.

nyt rv 10+5

6/20 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minäkin siirtyisin tänne kesäkuisten puolelle. La oli alunperin kuukautisten mukaan 24.5., mutta kun alkuviikosta menin niskapoimu-ultraan (hirveessä jännityksessä) niin kätilö totes että ei kyllä ole niin iso kun luultiin ja la siirtyi yli kolmella viikolla eteenpäin (nyt siis 17.6., mutta en ihan usko tuohonkaan päivään...). No sainpa sitten yhden ylimääräisen ultran:) Uusi yritys niskapoimun mittaukseen sovittiin joulukuun alkuun.

Esikoista odottaessa kävi niin päin että menin niskapoimu-ultraan, jossa todettiin että onkin jo niin pitkällä että muuttui rakenneultraksi:) Mulla on niin pitkä ja epäsäännöllinen kierto että siihen ei voi oikein luottaa, mutta ei ne ole mua uskoneet kun olen neuvolassa siitä sanonu...

Nyt on kyllä pakko lähtee luennolle.Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

-Hippiainen, rv9, kai-

Vierailija
7/20 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa uusille :)

täällä ollut vähän hiljaiseloa.. pahoinvoinnin kanssa taistellaan lähes joka päivä.

nytkin yrittänyt jo pari tuntia tasata oloa, että pääsee liikkeelle kohta, kun on pakko.. :P

muuten eipä ihmeitä. np-ultra-aika tuli, 4.12 olis semmonen. :) eihän siihen kauheasti aikaa enää ole.

jollain uudella näkyi olevan sama LA kun meillä, 19.6? missäpäin synnytät? :)

Tsemppiä harmauteen!

NorthStar 8+5

8/20 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon uudet kesäkeijut:)

Kovasti oon teijän kirjotuksia lueskellut, mutta taas ollut vähän laiska itse kirjottelemaan.

Mitäs kaikille kuuluu?

Täällä tällä hetkellä ollaan pari päivää kotona...lämpöilyä ja ihan vetämätön olo, niin jäinpä sitten saikulle kotiin lepäämään! Viime yönä nukuin 11 tunnin yöunet ja sitten muutaman tunnin hereillä olon jälkeen vetäsin 3 tunnin päikkärit!!Uskomatonta.Ja nyt taas väsyttää, onhan tässä jo oltukin 4 tuntia hereillä, heh! No laitan kyllä nyt osan tästä väsymyksestä ton lämpöilynkin piikkiin...

Meillä ois sitten huomenna ensimmäinen neuvola-käynti edessä...vähän jänskättää vaikka papereiden täyttelyähän se kai pääasiassa on...!Mies tulee onneksi mukaan...ihan kiva et hänkin pääsee alusta asti olemaan mukana tulevan lapsensa asioissa!!! Jospa sitten neuvolassa selviis vähän se myös, että koska sinne ultraan mahdollisesti pääsee..oon niin malttamaton kyllä sen suhteen!!!

Et sellasta täällä tällä kertaa..

Hyviä vointeja harmauden keskelle toivotellen,

Anneh kera pikkunen 7+4

Vierailija
9/20 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tunnu missään mitään. Nyt on alkanu. armoton väsymys ja semmone ihme kuvotus, tekis mieli niinku puhaltaa koko ajan se ihme olo pois (helpottaa aina puhaltamisen ajaks)..:) Ja sitten masentaa nää ilmat niin paljon, senkin puolest vois vaan nukkua koko talven yli, mutta eipä mahdollista ku on noi kaks tanttaraa pitämässä siitä huolen.

Neuvola olis ens maanantaina, määräispä pian sen ultran..

Vendi09 ja uunoursula rv 8

Vierailija
10/20 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ehdin kirjoittelemaan tänne... Ensimmäisessä ultrassa on käyty viime viikolla ja huomenna pitäisi varata aika np-tutkimukseen.. jännittää... Oli kyllä aivan mielettömän ihana nähdä pikkuinen ruudulta :) tuntui jo vähän todellisemmalta.

Kuvottavaa oloa on kyllä viime viikot riittänyt. Ja uni tulee iltaisin jo kahdeksan yhdeksän aikaan väkisin silmään :) Töissä ei malttais jotenki istua yhtään.. Välillä on niin öklö olo yms..

NortStar: Meillä myös laskettuaika 19.6. Synnytys on Mikkelissä. Entä itse? Joko sinulla maha yhtään "pömpöttää" :) En ehtinyt nyt lueskelemaan aikaisempia keskusteluita... Onko teille esikoinen tulossa vai jo useampi? Minkä ikäisiä olette? Kysymys-tulva iskee :) Mukava, kun joku on ihan samoilla päivillä menossa, niin voi jakaa ajatuksia :)

Miten kerroitte esikoisesta vanhemmillenne? Ajattelimme tuon np-ultran jälkeen kertoa. Viikkoja on siinä vaiheessa kasassa kuitenkin jo ihan mukavasti.

sunshine ja masuasukki rv 8+5

Vierailija
11/20 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselllä kanssa kirjottelu jäänyt hieman vähemmällä, päivittäin täällä kyllä on tullut vierailtua. Mä kävin yksityisellä ultralla viime viikolla, yksi vauva sieltä löyty ja mitat vastasi hyvin viikkoja. On itsellä helpottunut olo, kun näki, että siellä se todella sydän sykkii (pelotti kovasti kun saimme km heinäkuussa). Mulla oli aika oireeton alkuraskaus, mutta nyt on kokoajan tosi huono olo. Esikoista odottaessani muistan, että kärsin aamuisin pahoinvoinnista, mutta nyt on sama onko aamu, päivä tai ilta - silti kokoajan oksettaa =( Onneksi ei ole tarvinnut ku oksentaa ihan vain pari kertaa, mutta kokoajan on sellanen äklö olo. No ainakin jotain ilmeisesti tapahtuu!

Mulla on huomenna ensimmäinen neuvola, kiva taas mennä käymään ja saa sit varattua niskapoimu-ultran. Sinne otan sit miehenkin mukaan.

NortStar: Mulla on laskettuaika 20.6, joten aika samoilla päivällä mennään. Me mennään synnyttää Hyvinkäälle. Itse odotan toista lasta, esikoinen on nyt 1v6kk. Mulla on maha jo kyllä tullut esiin, huolestuttavaa =) Just viikonloppuna on tulossa vieraita kylään niin tänään just pohdin, mitä sitä laittaisi päälle ettei maha näkyisi. Aamuisin maha on normaali, mutta kun syö tai iltaa kohden se tulee selvemmin näkyviin. Ja tuntuu, että rintojen alta on jo kanssa pyöristynyt. Pahoin pelkään minkähän kokoinen maha sitä nytten tulee, esikoista odottaessani se oli hyvin iso =) Oon vaan 159cm pitkä niin eteenhän se pakosti tulee.

Hanna 8+4

Vierailija
12/20 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka!

Meillä kyseessä ihan tosiaan esikoinen, ja ikää on (kohta) 26v ja miehellä 32v. Helsingissä ollaan. :) Mahasta sen verran, että housut hiukan kiristää, ja eilen illalla näytti siltä että selkeesti "pömpötti", mut en tiedä.. oon ruumiinrakenteeltani hoikka/normaali, mut aina ollu vähän niin et maha ennemmin hiukka kuopalla ja alavatsa sitten isompi.. en tiedä, oliko eilinen vaan kuvittelua :)

Me kerrottiin kyllä heti plussauksesta, tosin mun äiti oli sen aavistanut ennenkuin edes kerroin.. Arvasi mun itkukohtauksista ja muista oireista, että raskaana ollaan. :D

Valoa syksyyn kaikille! Mä yritän taas tasotella oloa, ihan ku olis krapula aina vaan.

NorthStar 8+6

Vierailija
13/20 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis sunshine85:lle noita vastauksia tossa :)

14/20 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti näin aamutuimaan tulin kirjottamaan ennen töihin lähtöä...!!

Eilen käytiin sitten ekaa kertaa neuvolassa...mua jännitti aivan sairaan paljon, en edes tiedä miksi! Kaikki meni tosi hyvin ja neuvolantäti oli oikein mukava.:) Nyt odotellaan sitten että tulis kutsu ultraan...Jee!!:)

Hb oli 164, eli vähän on sitten varaa tippuakin ennen kun anemia iskee;) Ja muutenkin kaikki tuntu olevan suht okei:)

Nyt vaan siis ultra aikaa odotellessa....=))

Mukavaa perjantaita teille:))

Vierailija
15/20 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Ilmoittelempa tässä olemassaolostani. Lähinnä tullut taustailtua ja jatkosskin sitten kiireiden mukaan, joko käyn vain lueskelemassa tai jotain väliin kommentoimassa.

Olen siis 3kymppinen, toista lasta odottavat. LA on tämän hetkisen tiedon mukaan 24.6, eli nyt mennään 8+2. Eka neuvola on takana, nyt odettelen ensimmäistä lääkärissä käyntiä ja neuvolaultraa ensi viikolla.

Kaikka on lähtenyt meneen tosi hyvin, oireita ei juurikaan ole ollut. Välillä ei tahdo edes muistaa olevansa raskaana! No, jos menee samalla tavalla kuin edellinen raskaus, niin se on todella helppo, mutta synnytyksessä otetaan sitten takaisin korkojen kanssa ne kurjuudet miltä välttyi odotusaikana.

Mutta tällä kertaa ei nyt tämän enempää, työt kutsuvat.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
16/20 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa minäki uskaltautua kirjoittautumaan.

7+3 on viikkoja takana. Ensimmäinen neuvola on vasta puolentoista viikon päästä. Omien laskelmien mukaan laskettu aika on 30.6, mutta se vahvistunee ajan myötä.

Olo on ollut kohtalainen, vaikkakin viime viikolla jouduin olemaan pari päivää kotona pahoinvoivana. Hirveä vilu on jatkuvasti ja sisälläkin pitää istus miltei lapaset kädessä. :)

Meille siis tulossa esikoinen ja molemmat vanhemmat ovat erittäin onnellisia tulevasta nyytistä. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Vierailija
17/20 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan,

Tänään sain ajan niskapoimu-ultraan ens viikon perjantaille. Vihdoin ja viimein! Olen sitä odottanut ihan tuskissani :) Vieläkin on jostain syystä niin epätodellinen olo tän raskauden suhteen, jospa sitä sitten sen ultran jälkeen voisi uskoa onnensa todeksi.

Tämän viikon olen voinut todella huonosti (fyysisesti). Päätä särkee, niskat on jumissa, huimaa ja etoo sekä väsymys on jatkuva. Toivon todella, että nämä olot jäävät kun viikko 13 pyörähtää käyntiin! Esikoista odottaessani tunsin olevani elämäni kunnossa, nyt tää on jotain ihan muuta...

Maha on alkanut tulla esiin, etenkin iltaisella.

Nyt tuli kyllä melkoinen valituskirje! Jospa se tästä..

Voikaa muut hyvin!

-Rainy rv 11+5-

Vierailija
18/20 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille mukaan!!

Täälä muttoprojektin keskellä ajattelin tulla vähän hengähtää tänne nettiin ja yllätys yllätys, vauva lehden sivuille ;)

Toissapäivänä sateli lunta ja on vieläkin kaikki maassa:) eilen oltiin perheen kans pikkujouluissa 2 kaverin perheen kanssa. Juhlat oli toisen noista kaveriperheen kotona. (tulipa monimutkasesti). Tulipas sitten syötyä. Tehtiin oikein ihana ateria kynttilä valaistuksen kera. Lopuksi glögiä, torttuja, pipareita ja suklaata niin että maha itki ja itkee edelleen. Yö oli aika tuskainen närästyksen vuoksi ko tuli sit vielä 9 aikaa syötyä sitä ruokaa :P

Mutta hyvää oli, elikkä ei pitäisi valittaa.

Omaa napaa: just aamulla sanoin miehelle että eikö tää maha ikinä kasva vauvamahaksi, löysää lölleröä ja turvotusta vain( löleröä edellisten raskauksien mahan venymisestä). mies vain sanoi että odotas ko kuukausi menee niin näkyy ja sit 3kk päästä alat jo sanomaan että voih tätä mahaa. niinhän se menee, mut miksi sitä on silti niin malttamaton odottamaan et maha kasvais!?!? Varmaankin siksi kun sitä näyttää nyt lähinnä keskivartalolihavalta joka yrittää mahuttautua liiian pieniin housuihin kun jättää ylänapin auki.:)

joululaulut soi ja fiilikset on korkealla, ihanaa olla raskaana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:x

/catry rv 11+1

Vierailija
19/20 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ollaan ihan elossa vielä, ainakin puoliksi... :D Väsyttää kovasti ja kiukututtaa ja hymyilyttää vuoron perään. On viikon reissu itäsuomeen taas tehty, tänään pääsimme kotiin miehen kanssa, IHANAA! Tulipa syötyä viikonloppuna, amarillossa hamppari ateria ja lauantaina kebabia. Tänään sitten on pizzapäivä... :| Kumma kun on paino vaan laskenut kilon, vaikka on tullut syötyä. Mutta tämä varmaan johtuu mun kroonisesta sairaudesta, mikään ei imeydy kunnolla...

Huomenna olisi ensimmäinen ultra! Ja selvisin siis ensimmäisestä kolmanneksesta, sillä huomenna alkaa viikko 13. Ihanaa, alkaa jo olemaan varmempi olo, että jospa pikkuinen olisi sitkeää tekoa ja haluaa tähän maailmaan tosissaan. :)

Maha tosiaan jo pömpöttelee, niin kuin jo sanoin. Kuten profiilistanikin näkyy, tsihih. :P Mites muilla???

Todella hyvää uutta alkavaa viikkoa kaikille masuille ja äipille! :)

-Meevi 11+6-

Vierailija
20/20 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään oli perjantaina tullut pelkkä otsikko kenttään. En kyllä edes muista olinko jotain kirjoitellut vai onko lähtenyt vähingossa. No nyt kuitenkin kerron vähän kuulumisia.

Huono olo kyllä vieläkin rassaa...närästää..ilmavaivoja..jne.

Nyt tuli kerrottua vanhemmilleni viikonloppuna tästä uudesta tulokkaasta..tai itseasiassa pojaltani lipsahti vähän vahingossa asia. Täytyy kyllä myöntää että on taas helpompi kommunikoida läheisten kanssa kun ei tarvitse salailla mitään.

Masu täälläkin kasvaa. Ei enää voi käyttää vanhoja housuja...mutta onneksi on joskus painanut enemmänkin niin voi käyttää niitä isoja vaatteita.

Meilläkin pe pikkujoulut ja kaikki ihmettelee miksi lähden omalla autolla sinne. onneksi meille ei kulje julkiset joten vetosin siihen.

Torstaina olisi 12vk ultra joten on taas kiva nähdä mitä masuasukille kuuluu.

Mukavaa viikon alkua