Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa tyhmässä asiassa, en osaa päättää.
21.12.2007 |
Ostanko alesta pojalle takin ensi talveksi kokoa 110 vai käytänkö vain veljeltä pieneksi jäävää 116 takkia? Poika täyttää ensi talvena 4 v. Tuntuu toisaalta tyhmältä ostaa toinen takki, kun seuraava koko on jo mutta toisaalta liian isotkaan vaatteet ei ole kivat.
Kommentit (3)
Jos pikkuveli sitten menisi tuossa 116 kokoisessa. On tämä vaikeeta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä ostin nimittäin kerran 104 kokoisen takin joka oli saman kokoinen (tai jopa melkein pienempi), kuin entinen 98cm takki.
Tai ei ainakaan koko talvea.