Lue keskustelun säännöt.
Akateemisia paikalla? Kuinkas hurisee?
21.12.2007 |
Täällä hieman viiniä ja joulunalusrentoilua miehen kera. Koti on siisti ja työhuolet hetkeksi poissa, ihanaa. Joulun jälkeen loppusuora töissä ennen seuraavaa äitiyslomaa. Nyt siis vain rentoilua. :)
Ihanaa joulun aikaa kaikille!
Kommentit (6)
tosin meikäläisillä on nyt niitä työ kiireitä....
Joten mukavaa joulua sinne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hyvä huomio! :) Mulla on ihan sitä marketin pahaa alkoholitonta Carl Jungia, miehellä Torresin Coronas...
huomasin vaikken ole akateeminen;) Hauskaa joulu!
5
Valmistelut hyvällä mallilla ja lasten jouluiloa innolla jo odottelen.
Joulupäivä menee töissä, mutta onneksi näitä pyhiä on nyt monta.
Rauhallista joulua kaikille!
Mies sai juuri varmuuden yliopistolta tutkijanpestin jatkumisesta taas nykäyksen eteenpäin. Pätkätyöt rassaavat, mutta sitähän tämä nykyisin on.