Miltä näyttää 65 DD kokoiset rinnat?
Kommentit (27)
Ei ne niin isot ole.Siis tissit on samankokoiset kuin 80b kuppikokoisella tai noin suuriinpiirtein. Koska liivien kuppikoot menee siten, että 65dd:n kuppi on sama kuin 70d, joka taasen on sama kuin 75 c ja siten myös 80 b. Eihän ne pienetkään ole, mutta eivät mitkään hurjatkaan. 80d:t on niihin verrattuna monsterit.
Laittakaa kuvia tisseistä kun en tiedä vielä niltä ne näyttää ja minä olen murrosiässä oleva tyttö ja mua pelottaa minkälaiset tissit minulle on tulossa. Kiitos jo etukäteen.
BUHAHAHA! Kuolen! Huutonaurua. Lähetänkö sulle pimpin kuviakin?
Itsellä 70f ja ihan tavalliset rinnat, ei pienet eikä isot. Ympärysmitta vaikuttaa paljon. Jotkut 85f olisivatkin varmasti valtavat.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on 65DD. Pituutta on 177 ja painoa 65kg. Hieman vituttaa ku lähes mistään ei löydy rintaliivejä ja kun bralet:teja hankkii nii rinnat pursuaa ulos 36 ja 38 kokoisista.
Funky ladysta ja changelta löytyy helpostikin. Taitaa melkeinpä kaikissa malleissa olla tuota kokoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aina hehkuttaa isoja rintoja... Itse olen pienirintanen ja hyvn ahdistunut, kun nyt raskaana ja rinnat kasvaa ja pyöristyy hirveiks palloiksi! Tuntuu jo nyt, että ovat tiellä ja haittana ja voi kuinka minulla sitten niskasärkyjä olisikin. Ja siis näiden tekstien perusteella rintani olisivat hyvin pienet nytkin, kun koko 65/C. En kuuna haluaisi isoja rintoja ja onneksi omakin mieheni inhoaa isoja rintoja. Ja siis ei todellakaan minun mielikseni, vaan aina kun naista sanoo kauniiksi, on naisella pienet rinnat. Ja meillä erittäin avoimet välit, niin e kyllä tekisi vain mielikseni, olemme olleet 10v yhdessä, niin tietäsin kyllä... Itseasiassa minulla ja miehelläni on hyvin samanlainen maku niin naisissa, kun miehissä, kun puhumme ulkonäköseikoista. Onko muita, jotka ovat ylpeitä pienstä rinnoistaan?
Miten tämä avautuminen liittyi mihinkään? :D Ettei kuitenkin harmita jos pitää tulla selittämään miksi ei halua isoja rintoja. Kysyttiin kuitenkin vaan miltä tietyn kokoiset rinnat näyttää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 11:59"]
Luomu 70D olen, on muutamat 65DD:tkin liivit kaapissa. Olen lyhyt ja hoikka, tissit on ehkä keskivertoa suuremmat kokoon nähden ja sopivien paitojen löytäminen on joskus hankalaa. Ihan tyytyväinen olen tähän kokoon, raskaana ja imettäessä kun koko oli siinä 70-75G-H niin oli vähän liian isot....
[/quote]Kyllä d tai dd ovat minun mieleen on minulla vaimo mutta missä asut että pääsisin hieromaan rintojasi.