Lue keskustelun säännöt.
Nyt pitää jo ä-pakkauksen peittokin pestä....
Kommentit (2)
vaikkei vauvaa olekaan,kunhan ilmoitin;)
Iltasanomissa oli juttua
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään vaikkei vauvaa olekaan,kunhan ilmoitin;)
Iltasanomissa oli juttua
Koneeseen vaan sitten. Aattelin pestä jokatapauksessa että haju lähtee.