Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte tilanteessa jossa 1,5v alkaa kiukuttelemaan ruokakaupassa?

Vierailija
21.12.2007 |

Eli lapsi istuu ostoskärryissä ja alkaa venkoilemaan ja kiukuttelemaan ja itkemään. Kaikki tavarat lentää käsistä ja mikään ei ole hyvin. Puolet ostoksista tekemättä ja kassajono edessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä nostan pojan itse kävelemään ja annan pieniä tehtäviä, saa vaikkapa laittaa kärryyn jonkun tavaran. Äärimmäisessä hätätilassa ostetaan rusinapaketti, joka avataan...

Vierailija
2/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutin ja jonkun mieluisan lelun mukaan käsilaukkuun, niillä saa kans johonkin asti pelastettua!

t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli lapsi istuu ostoskärryissä ja alkaa venkoilemaan ja kiukuttelemaan ja itkemään. Kaikki tavarat lentää käsistä ja mikään ei ole hyvin. Puolet ostoksista tekemättä ja kassajono edessä.

Jos mukana on mieheni, toinen meistä lähtee lapsen kanssa autolle, toinen tekee ostokset loppuun. Pyrin menemään kauppaan kylläisten ei-janoisten lasten kanssa. Jos kuitenkin tiedän, että lapsi on nälkäinen, teen vain pikaostokset. Ja kassojen toisella puolen syömme jotain kauppakassista.

Vierailija
4/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä, väsy, kuuma?

Vierailija
5/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos rimpuilu ei ole vielä täysin mahdotonta, maksan ostokset huudosta ja kirkumisesta huolimatta.

Vierailija
6/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan lapsen syliin ja menen suoraan kassajonoon. Hyvällä tuurilla joku päästää vielä edelle, kun hermostuu huutoon... ;)

Vierailija
7/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rusinat ei olisi auttaneet :) Jee :)

Vierailija
8/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nuorinkin jo 3,5-vuotias. Taisi käydä tuuri.

Vierailija
9/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös yleensä torun lasta toistuvasti, en siksi että se auttaisi vaan siksi että nolottaa niin paljon, ja tiedän että kaikki lapsettomat ympärillä puhisevat keskenään kuinka inhottava mun lapseni on ja kuinka huono kasvattaja minä olen... Haluan lähinnä viestittää että " kyllä mäkin tajuan että tämä on ärsyttävää" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä