onko 4v 98cm 18kg pullukka ?
Kommentit (22)
Tyttö 103cm ja 18,8kg (vaatteet päällä; eli alupaita, sukkikset, farkut ja neule) ja th sanoi että on liikaa painoa ja että paino ei saa yhtään enää nousta.
Lasta torui päin näköä ja sanoi että pullat ja keksit pitää jättää syömättä.
Tämä alkaa mennä jo samaan, kun 12 v tytöt ilmoittavat mittansa ja kyselevät palstoilla " oonko läski" ! Asia selviää helposti KATSOMALLA ja jos ei usko silmiään, voi ottaa avuksi terveydenhoitajalta saatavan kasvukäyrätaulukon.
minä itse olen aina ollut lapsena pyöreä, mutta teininä kilot lähti ja olinkin sitte 162cm ja 47 kiloa vaikka kuinka kauan. hoikka oon vieläkin. molemmat muksut aika pyöreitä.
Teidän lapsi on keskimääräistä keveämpi ja keskimääräistä pitempi eli olisikohan niin että sun lapsi on turhankin hoikka?
keskellä käyrää menee paino, pitkä tosin ikäisekseen.
Mun tyttö on 5-vuotias 110 senttinen ja 18kilonen ja hoikka on..
4-vuotias on yleensä 100-104senttinen..sanoo neuvolatädit..Meillä tyttö 110senttinen ja 5-vuotias. Ennustettu n.170 senttiseksi...Itse olen n170 ja mies lähemmäs 190...Sun lapsesta tulee varmaan 180-190senttinen..
poika 2vuotta ja 9kk on 100cm ja painaa n.18kg. Poikaa onkin monesti luultu 4vuotiaaksi, eli siis on hän ikäisekseen tosi iso vaikka minusta itsestäni tuntuu että hän on vielä niin pieni mut kai se johtuu siitä kun itse olen hänen kanssaan joka päivä. Itse olen n.156cm ja mies on 191cm
Näethän sä ap itse lapsen vartalosta onko pullea? Ja pieni lapsenpyöreys ei ole haitaksi...Meillä on hoikka suku. Miehenkin puoleta. Ja tyytö oli pienenä pyörä. Nyt 5-vuotias ja pitkä ja hoikka.
Jos menisin nukkumaan:) Siis pyöreä
Teidän poikanne on piituden puolesta keskikokoinen 5v. ja painoltaan n. keskikoinen 4v. (vähän alle) eli kannattaisiko itsellä miettiä kummin päin asia onkaan. Teillä liian laiha vai toisella pullukka?
Jep, poika meillä on, onneksi ;). Isäänsä tulee kun on noin pitkä. Kasvaa +2 -käyrällä, arvioitu pituus n. 2 metriä :/ . Eli todellakin, ONNEKSI on poika ;)
Liian nipoksi menee nykyisin lasten painon kyttäys, ei muutama kilo sinne tai tänne saa olla ongelma. Tosin lihavien lasten määrä lisääntyy, eri asia jos lapsi on oikeasti lihava, niin että se näkyy.
Näkeekö äiti lapsensa pulleena jos se sitä on? Vai sanooko vaan että " eikä ole" ?
Vierailija:
Näkeekö äiti lapsensa pulleena jos se sitä on? Vai sanooko vaan että " eikä ole" ?
Vierailija:
Lasta torui päin näköä ja sanoi että pullat ja keksit pitää jättää syömättä.
Molemmat olivat vauvana palleroita, varsinkin vanhempi oikein pulska.
neuvolantätin mukaan oikein sopusuhtainen ja terveen näköinen nuorimies.