Millaiselta mieheltä / miehiltä olet saanut elämäsi parasta seksiä?
Mietin tuossa, että voiko miehen ulkomuodosta / luonteesta päätellä jotain, millainen hän on sängyssä? Kerro niin tarkkaan näistä miehistä, kun pystyt, niin katsotaan pystyykö jotain päätelmää tekemään :).
PS. Ja saahan miehet vastata sitten naisista puolestaan.
Kommentit (26)
monta vuotta (olimme molemmat varattuja ja oli nk työsuhde). Sitten monen vuoden tauon jälkeen kohtasimme ja huh huh. Aikamme soiteltuamme ja tekstailtuamme tapasimme ja se oli menoa. En tiennytkään sellaisesta, vaikka luulin olleeni aika kokenut.
Ihana tumma mies, jota rakastan yli kaiken...
siihen, että heti alkunäppäimiltä pitää tuntua oikealta. Omani tuotti pettymyksiä myöhemmin, syyt olivat liian raskaita hänelle avautua. Kemiat kuitenkin osuivat kohdalleen niin, että pelottaa muistellakin...
Mies on pitkätukkainen hevimies. Sopivasti hellä ja kuitenkin samalla äijä.
Eikö se ole nainen kun haluaa naiselta näyttää :)
Vierailija:
Voiko pitkätukkainen olla äijä?Eikö se ole nainen kun haluaa naiselta näyttää :)
No ei pitkätukkainen voi olla äijä, aika akkamaista pitää miehellä pitkää lettiä, totta ne pitkätukkaset miehet samalla pitää myös naisten alusvaatteita, jotta paremmin samaistuisivat naisiin. Neitejä ilmeisesti haluavat olla.
Kaikki merirosvot ja vikingit olivat neitejä tidän logiikalla..
Vierailija:
Kaikki merirosvot ja vikingit olivat neitejä tidän logiikalla..Kaljupäiset haluavat sitten ilmeisesti olla vauvoja, ja pitää kotona vaippoja, tällä logiikalla?
ja siilitukkaiset pieniä poikia?
Menneisyys on menneisyyttä. Ei nyt eletä tuhatta vuotta taaksepäin.
Ja lapset, harvemmin ainakaan vauvat, päättävät omasta letistään.
Vierailija:
Vierailija:
Kaikki merirosvot ja vikingit olivat neitejä tidän logiikalla..Kaljupäiset haluavat sitten ilmeisesti olla vauvoja, ja pitää kotona vaippoja, tällä logiikalla?
ja siilitukkaiset pieniä poikia?
Menneisyys on menneisyyttä. Ei nyt eletä tuhatta vuotta taaksepäin.
Ja lapset, harvemmin ainakaan vauvat, päättävät omasta letistään.
Haluaa olla jotenkin naismaisia ja on naismaista laittaa hiuksia kuten nainen.
vai että pitkäfledainen naismainen :D
Mutta eräs pitkähiuksinen mies on varmasti miehisimpiä miehiä, mitä minulla ikinä tullut vastaan.. Että se siitä ;-)!
Otoskoko on tosin vain 2 kpl, mutta ovat erittäin kiihkeitä rakastajia. Toinen niistä oli kyllä täysi yliveto, pitkä ja isokokoinen vaalea mies. Itseäni huomattavasti vanhempi, mutta uskomattoman taitava naisten käsittelijä... Osasi sekä rakastella suurella tunteella, että naida kuin luolamies. Itse jäin kaipaamaan etenkin jälkimmäistä. Ei ole löytynyt samanveroista.... :(
heh, ja lisäksi näillä pitkä tukkaisilla on usein vielä korvarenkaat. Eikö se jos jokin ole naismaista :D
Ulkonäöltään 170 cm, tanakahko. Luonteeltaan melko temperamenttinen mutta myös oikeudenmukainen ja sympaattinen.
Aivan mahtavaa! Mielettömän iso kalu ja taidot ja se miten otti huomioon... uuuh ;)
Nuori hevimies on vähän muuta kun vanha öhöm " rokkari" .
Pitkä, tumma, lihaksikas. Ainoastaan 2 kumppania ollut ennen minua. Ottaa naisen täydellisesti huomioon. Pitkät esileikit ja itse aktikin kestää juuri niin kauan kuin haluaa. Monesti antaa vain minulle nautintoa eikä itse halua vastapalvelukseksi mitään. Sormettaa, dildottaa, nuolee jne. Aivan loistava sängyssä. Osaa rakastella hellästi ja herkästi tuntikausia, mutta osaa myös heittää minut nelinkontin, ottaa hiuksista kiinni ja panna rajusti kuin luolamies. Paras seksikumppani ikinä ja tuskin toista samanlaista vastaan tulisi.
Mies on muutenkin huomaavainen. Paljon halaillaan ja pussaillaan päivän mittaan, katsotaan sylikkäin telkkaria jne.
Penis keskiverto kokoa. Pituus n. 16cm, mutta on normaalia paksumpi.
jos olette kuulleet että onko tummilla isompi, tai parempaa seksiä. niin minulla on kokemusta että ON.
Ja voin sanoa että kokemusta ja kokeiluja on useista miehistä. niin kyllä se tumma oli paras. nyt en puhu vain tukan väristä vaan myös ihonväristä. Tosin miehelläkin oli elämänkokemusta seksin puolesta,
et oli aika " ammattilainen" .
ja mikä kielen käyttö.. aah on mitä vanhana muistella..
olen saanut töröhampaiselta finninaamaiselta naiselta. Mukava nainen, vieläkin kuumottaa kun ajattelen siitä käsittelyä. Sain sen samana yönä kun prinsessa Diana kuoli.