Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselta mieheltä / miehiltä olet saanut elämäsi parasta seksiä?

Vierailija
21.12.2007 |

Mietin tuossa, että voiko miehen ulkomuodosta / luonteesta päätellä jotain, millainen hän on sängyssä? Kerro niin tarkkaan näistä miehistä, kun pystyt, niin katsotaan pystyykö jotain päätelmää tekemään :).

PS. Ja saahan miehet vastata sitten naisista puolestaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin harvalla mustallakaan on kokoa " Mandingo" tai " Blackzilla" .

Vierailija:

jos olette kuulleet että onko tummilla isompi, tai parempaa seksiä. niin minulla on kokemusta että ON.

Vierailija
22/26 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Otoskoko on tosin vain 2 kpl, mutta ovat erittäin kiihkeitä rakastajia. Toinen niistä oli kyllä täysi yliveto, pitkä ja isokokoinen vaalea mies. Itseäni huomattavasti vanhempi, mutta uskomattoman taitava naisten käsittelijä... Osasi sekä rakastella suurella tunteella, että naida kuin luolamies. Itse jäin kaipaamaan etenkin jälkimmäistä. Ei ole löytynyt samanveroista.... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 27.12. 23:36 vastaa tähän viestiin (29/29)

Anteeks tyhmyyteni, mut mitä eroa on rakastelemisella ja naimisella

Vierailija:

Otoskoko on tosin vain 2 kpl, mutta ovat erittäin kiihkeitä rakastajia. Toinen niistä oli kyllä täysi yliveto, pitkä ja isokokoinen vaalea mies. Itseäni huomattavasti vanhempi, mutta uskomattoman taitava naisten käsittelijä... Osasi sekä rakastella suurella tunteella, että naida kuin luolamies. Itse jäin kaipaamaan etenkin jälkimmäistä. Ei ole löytynyt samanveroista.... :(

Vierailija
24/26 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta yksi parhaista oli, kun meillä oli kolmantena yksi nainen. Se on kyllä uskomatonta, millanen yhteys naisella voi olla toiseen naiseen.. ja sit mies tietty mukana naimassa meitä molempia.. aaahhh... niin ja otettiin yhdessä siltä suihin.. tais tykätä, kun me tytöt ei ihan heti väsähdettykään.. vuorotellen imeskeltiin, nam!

Vierailija
25/26 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama skorpioni mies ollut ja elämäni panot olen molemmilta saanut. Tosin olivat molemmat lyhythiuksisia ja reenattuja miehiä.

Vierailija
26/26 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään tulee mieleen että hyvää kyytiä olen saanut pitkätukkaiselta hevirokkarilta, palomieheltä ja poliisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän