Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 vee poika tänään pukiessani rintsikoita:

Vierailija
21.12.2007 |

Sitte kun mä kasvan aikuiseksi, mä tykkään nuosta tuollaasista *osoittaa rintsikoita*. Toivottavasti siitä ei tule transua :D.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 3v halusi rintsikat ja letit, eipä enää ole halunnut.

Vierailija
2/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin tosi suloista kyllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 3 vee lisäksi leikkii leikkejä, joissa meikkaa äitiä. Mutta tosin yhtenä iltana sanoi minulle myös " Äiti sinulta puuttuu pippeli. Sun täytyy nyt kasvattaa sellainen." =)

Vierailija
4/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei kuitenkaa..

mut ihan normaali kehitysvaihe ku äiti on tärkee ni lapsi haluu olla samanlainen kuin äiti..

Vierailija
5/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin tällaista: " minusta tulee mies kuten isästä, mutta äiti on AIKUINEN!" :D

Vierailija
6/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 3 vuotiaan jaottelu menee seuraavasti, on lapsia, ihmisiä ja naisia :-)

Vierailija
7/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus taputtanut vauvaa pyllylle kun se on niin pieni ja pehmoinen ja sanonut noin! ;D

Vierailija
8/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isi ei kelpaa kakalle viemiseen, vain äiti käy. Mulla oli siinä ruoanlaitto kesken ja sanoin että en tule, pyydä isääsi (joka oli siis jouten). Eiiiiiikäyyyyyyyyyyy oli vastaus, joten sanoin että no sit sun pitää vaan pidättää, koska en tule sun kanssa kakalle. Isi voi aivan hyvin tulla. Muutenkin oli koko iltapäivän ollut pomotusyritystä ilmassa.

Syötiin, nou kakallakäynti. Ilta kului, poeka steppaa ympäri kämppää, kuvioissa on myös kova pissahätä. Minä sanoin kakatusvaatimuksiin vain, että joko isin kanssa tai sitten pidättää. Sitten kuului surkea kiljaisu että mulla tuli pissaa housuun. Isä ja poika painuivat vessaan ja kohta sieltä rupesi kuulumaan puhetta pökäleestä pöksyissä. Menin kohta katsomaan mitä tapahtuu ja siellä isäntä pyykkää pojan housuista kakkaa pois. Pieni pökäle oli tosiaan tullu. Kakara oli ilman housuja ja naama leveässä virneessä kuin hangon keksi, hihkaisi äiti moon täällä melekeen nakupellenä! Vähän se oli tyytyväinen.

Sitten parin minuutin päästä kun puhuin miehen kanssa jotain eteisessä poitsu tuli halaamaan jalkoja ja sanoi äiti mä rakastan sua. Ja sitten leikki ainakin tunnin itsekseen tosi tyytyväisenä hyräillen. Että taisi lopulta olla helpottava tieto taas kerran se että mister isoego ei olekaan perheen pomo :D.

Vierailija
9/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuo 3veet niin hauskoja (joskin myös raskaita) välillä!

Meilläkin äiti on ihana äiti ja maailman paras äiti.

Kerran kehuskeli isälleen, että hänellä on jo tyttöystävä. Isä kiusoitteli ja kysyi kuka...no ÄITI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi