Joulukorttina lapsenkuva...
Mä ymmärrän että se kuva laitetaan lähemmille sukulaisille mutta kavereille en kyllä sitä laittais... tänään taas tuli yks naama ja ei vois vähempää kiinnostaa!!!
Kommentit (14)
Tästä on jo yksi ketju, mene sinne ruikuttamaan!
en oo mikään palstan suurkuluttaja...ap
Kortti mikä kortti, eipä siitä kuvasta kauheasti iloa ole. Itse tosin tykkään eniten niistä lapsenkuvista. Tonttuja ja joulupukkeja on muutenkin joka paikka täynnä.
pienen pojan kuvakortti ja se oli todella ihana!
En tajuam itne ne häiritsevät ja puistattavat joitakuita..
JOs mä saan sellaisen tiimarin 10 sentin kortin niin oon tosi pettynyt.
muiden kuin oman perheen mielestä.
Vierailija:
tänään taas tuli yks naama ja ei vois vähempää kiinnostaa!!!
Siis olemassaoleva lapsi ei kiinnosta, mutta joku piirretty kirkko tai tonttu sitten kiinnostaa, vai?
Tosi outoa.
Vierailija:
muiden kuin oman perheen mielestä.
Ja mä en ymmärrä mitä te yritätte saavuttaa lähettämällä niitä lastenne kuvia?
Hei frendi, mä näen sun lapses kuvan aina mesen näyttökuvassa. Ei siis tarvitse lähettää erikseen niitä kuvia, ei netin, eikä postin välityksellä. Enkä jaksa aina kommentoida, että söpö tai ihana, kun se on ihan oudon näköinen ja en piittaa muutenkaan lapsista.
vuodessa, millaista jälkikasvua olen saanut aikaan. Kaikki kun eivät muuten kakrujani näe.
Minusta ainakin vieraskin pentu on kivempi katsottava kuin piirretty joulupukki.
Mitä sitten yrittää saavuttaa ihminen joka lähettää jonkun tiimarin alekortin? Haluaa kertoa ettei viitsi panostaa joulukortteihin?
Selkis.
Serkkuni sai lapsia noin 15v minua ennen ja minusta oli lapsettomana ina tosi kiva odottaa joulukorttia, että näki miten nämä muksut on kasvaneet ja miltä näyttää ja mitä päällä kortissa jne.
Nyt vanhin kohta jo 16v ja kauhulla ootan, että koska sieltäkin alkaa tulla jotain persoonattomia tusinakortteja, kun lapset eivät enää suostu kuvaan.
Kyllä mun mielestä lapsikortit on ihan ykkösiä, ja olin tätä mieltä jo lapsettomana sinkkuna. Nyt itelläkin lapsi, ja tottakai se laitetaan aina korttiin!
Mun mielestä valokuvakortit kaikista kivoimpia! Oli niissä sitten kaverin lapsi tai eläin tms.! Ollaanpa saatu myös kuva koko perheestä.
Että näiden valittajien lapset ovat jotenkin ällöjä eikä kukaan koskaan ole heitä ihastellut. Ja tämän kaiken takana on siis klassisesti kateus! Minä lähetän kummeille ja isovanhemmille kuva kortit siksi että tiedän heidän odottavan niitä. Tänäkin jouluna on useampi heistä soittanut tai tekstaillut ja kiitellyt ihanasta kortista. Tuskin olisivat vaivautuneet kiitteleen jos olisin heille pannut kaupan kortit.
Ja aina kun itse saan kortin, joka on kirjekuoressa, avaan sen ensimmäisenä toivoen että joku olis pannut kuvakortin. Onnekseni olemme saaneetkin niitä aika monta taas tänä jouluna.
Onko sun lapsella kolme päätä tms..kun noi muiden lasten kuvat ottaa niin koville. Jouluahan sulle toivotetaan PÄSSI!