Akateeminen haluaisi duunariksi... miten homma hoidetaan?
Olen aivan helkkarin kypsä työhöni. Vastuuta on, mutta valtaa ei. HAJOAN!!!
Haluaisin esim. ihan perusmyyntihommiin. Miten saan perusteltua työnantajille, että vaikka olen hommaan ylikoulutettu, HALUAN tehdä oikeita töitä.
Kommentit (5)
Koitin jättää pois työkokemusta ja olla ympäripyöreä koulutuksen suhteen, mutta ei se toimi. Auttaako se mitään, jos soitan ja sanon puhelimessa, että älkää kiinnittäkö huomiota taustaan... ottakaa haastatteluun ja kattokaa pärjäänkö.
Miten tääkin voi olla näin vaikeeta?!?!
Pääsin perhepäivähoitajaksi, vaikka alan koulutusta ei ole. Ohjaaja oli huuli pyöreänä, kun kiikutin maisterinpapereitani naaman eteen ja sanoin, että haluaisin hoitajaksi. Kyseli, missä töissä kuvittelisin olevani viiden vuoden päästä ja niin pois päin. Mutta kun kovasti vakuutin, että en jaksa pyöriä enää akateemisten oravanpyörässä, kun on omakin lapsi, sain töitä. Ihmetystä olen kyllä monien silmissä herättänyt, mutta kuluupahan aikansa, kun ihmettelevät. Minä olen elämääni tyytyväinen näin.
En voi käsittää, että joku korkeastikoulutettu haluaa näihin hommiin... Ehkä ei siis työnantajatkaan?
taikka sitten Erotiikan maailmaan ja Jalluun.
Just tänään sain provikkapalkkaisesta myyntityöstä pakit. Sanoivat, että en kuitenkaan sitoudu ja pitivät muutenkin ihan sekopäänä.
Mulla on nytkin helvetillinen tulosvastuu. Kaikki mitataan rahassa. Osaan myydä, mutta en näköjään itseäni.