Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuo vauva/lapsikortit jouluna on kyllä ällöjä!

Vierailija
20.12.2007 |

Joko nostot riittää?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku viitsii nähdä vaivaa, että kuvaa lapsensa ja kehittää kuvat jne..niin se on mun mielestä hieno juttu. Helppo se on marssia tiimariin ja ostaa sieltä kasa valmiiksi painettuja kortteja..Hatun nosto varsinkin niille, jotka onnistuvat saamaan hyvän kuvan kolmesta tai useammasta lapsesta, ilman että jollain on sormi nenässä tai korvassa;)Vaatii vissiin aika monta ottoa, ennenkuin onnistuu...

Vierailija
42/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumassa, jos toisten ihmisten, ilmeisesti jollain tapaa läheistenkin sellaisten lähettämät joulukortit aiheuttaa noin voimakkaita tunteita???

Vierailija:

he eivät voi ymmärtää että miten jonkun mielestä joku pikkuinen tonttulakki päässä ei voi olla suloinen. Ei se vaan kaikkien mielestä ole. Mutta ymmärrän kyllä siis molempia osapuolia, itse kuulun niihin ei-lapsirakkaisiin, enkä kyllä kertaakaan vielä ole lapsikortteja kenellekään lähettänyt, enkä tule lähettämään. Jos itse sellaisen saan, en nyt ärsyynny suoranaisesti, mutta mulle se on täysin yhdentekevä. Siinä vaan on joku lapsi, ei herätä sen kummempia tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiksi painettu kortti, johon on vain lisätty suttuisella käsialalla lähettäjien nimet.

Vierailija
44/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten älä puhu hänestä kuin jostakin esineestä.

Vierailija
45/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on, mikä tonttu siinä kortissa on, piirretty, askarreltu, valokuvattu... Jos oikeesti jotain ottaa pattiin saada jonkun lapsen kuva joulukortissa, niin jotain vikaa on saajan päänupissa!

Vierailija
46/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhuvat vain ja ainoastaan heistä, eivätkä vahingossakaan kysy muiden lapsista mitään. Nämä tyypit eivät edes tajua, että toinen teeskentelee kiinnostunutta, kun he höpisevät kaikki kakaroidensa tekemiset ja puhumiset... Pisteenä iin päälle tulee jouluna se kuva siitä keskipisteestä, tuttujen sähköpostit täytetään taas muulloin niillä kuvilla. YÖKS!

Vierailija
47/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut lapsia, inhosin valokuvajoulukortteja. Nyt olen päinvastaista mieltä. Oikein pyydän niitä.

Vierailija
48/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sanomattakin, että ovat lahjakkaita ja tavallista kauniimpia lapsia. Musta on kiva kuvata heidät tonttulakeissa ja laittaa kuvat lähimmille:) Ja ovat tykänneet..eivät muuten säästelisi niitä (mäpä oon nähnyt niitä tallessa;) Ja onko ap sun lapsi jotenkin vähemmän kaunis, kun paheksut lapsikortteja? Ei se kamera varmasti rikki mene vaikka kuvaisitkin. Kaikki lapset on kuitenkin omalla tavallaan suloisia..

Vierailija
49/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niissä sitten lapsia, koira tai vaikka kesämökin kuva. Ne on ainoita joulukortteja mitkä säästän, kaikki tiimarikortit ja itse askarrellut lentää joulun jälkeen roskikseen.

Vierailija
50/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on kiva nähdä minkämoista jälkikasvua tutuille on kertynyt! ja täytyy myöntää, että on ollut pettymys, jos lapsiperheestä onkin tullut " tiimarikortti" ...

ja ihan läheisistä lapsistakin on kiva saada kuvamuistoja - kun harvemmin noita lasten kavereita tulee itse kuvattua.

Vierailija
51/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totta kai ne omat on maailman lahjakkaimpia ja kauneimpia. Ja tietenkin mummit ja muut lähisukulaiset ne kuvat säästää, koska nekään ei muuta näe.

Mut hei; sehän on biologiaa, että omat on aina parhaimpia. Ehkä ne tutut ei kuitenkaan ole sun kanssasi samaa mieltä, että voisit sillekin asialle luoda ajatuksen tai pari.

Vierailija
52/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähän voit painaa ton alotustekstin omaan ensivuoden joulukorttiisi, se oli niin lämmin ja koskettava.

Vierailija
53/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä on häkellyttävän kauniit lapset. Toisella ystävällä myös. Älä viitsi pälli kirjotella kun et tiedä musta mitään:) Ja kai mä nyt tiedän, että mun lapset on kauniimmasta päästä, kun jatkuvasti tulee kutsua lastenvaatekuvastoihin..yhden kerran kokeilin. Lapset jopa tykkäs, mutta kun pitää autolla kulkea jatkuvasti toiselle paikkakunnalle...

Vierailija
54/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiantuntijalle..

Vierailija
55/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan jos mä kerran huomaan muiden lapsia..pidän kauniina ja osaavina jos sitä ovat, niin en tosiaankaan näe vain omia lapsia:)

Vierailija
56/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niin usein joku kommentoi, että on toi kyllä NIIIN kaunis tyttö tai on tosi nätit piirteet noilla pojilla:) Kivaa, kun on kauniit lapset, kujn se kerran ärsyttää kovasti;)

Vierailija
57/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy meiltäkin sitte rahat, eikä turhaan pahoiteta teidän mieltä.

Ja jos on tarvetta marista lapsikuvista tässä, muttei ole munaa laittaa sitä nimeä, niin olkaapa sitte ihan hys hys vaan jatkossa.

Vierailija
58/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laittanut pienistä lapsistani kuvakortteja, koska minulla ei tällä hetkellä ole elänmässäni mitään arvokkaampaa ja rakkaampaa kohdetta jota kuvata kuin lapset. Ja arvokkuudella en tarkoita rahallista arvoa :D.

Voi olla että lopetan koko korttien lähettämisen kun lapset kasvavat. Toivotan hyvät joulut " aineettomasti" .

Vierailija
59/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse toit esille, miten Suomessa korostetaan lapsia, mikä

on ihan pötyä.

Minä en Suomesta kirjoittanut mitään. Vastasin ainoastaan siihen sinun matkailu avartaa viestiisi, kun nämä ulkomaat mukaan otit.

On tainnut lähteä järki lapsiveden mukana - et osaa itse enää erotella sanomisiesi syitä ja seurauksia.

Vierailija
60/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on se perisuomalainen ilmiö- ei saa olla ylpeä siitä mitä on. Eikä varsinkaan näyttää sitä muille.