Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuo vauva/lapsikortit jouluna on kyllä ällöjä!

Vierailija
20.12.2007 |

Joko nostot riittää?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia tämäkin.

Vierailija
2/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuva on hyvä, niin sitten. Mutta kun suurin osa on huonoja (ilmeet, asetelma, tarkennus niin ja näin), mahdollisesti nimetkin vaan printattu.

Itse en lähetä lapsikortteja, teen/tehdään lapsen kanssa itse kortit lähimmille (isovanhemmat yms), muuta saavat ostokortit. Itse arvostan kauniita kortteja, joten varta vasten etsin nättejä kortteja useasta kaupasta ja yritän valita saajalleen sopivan, kaikille erilaiset. Mutta ei varmaan kannata jos ostokortit on pelkkää scheissea, ehkä sitten en ensi jouluna ostakaan 23 erilaista korttia monesta kaupasta vaan kaikille pelkät halpiskortit yhdestä ja samasta paikasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon että heitä kiinnostaa lapsesi sen verran että ovat iloisia saadessään hänen kuvansa..

Vierailija
4/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun ystävällä on häkellyttävän kauniit lapset. Toisella ystävällä myös. Älä viitsi pälli kirjotella kun et tiedä musta mitään:) Ja kai mä nyt tiedän, että mun lapset on kauniimmasta päästä, kun jatkuvasti tulee kutsua lastenvaatekuvastoihin..yhden kerran kokeilin. Lapset jopa tykkäs, mutta kun pitää autolla kulkea jatkuvasti toiselle paikkakunnalle...

Vierailija
5/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hmmm, loppuen lopuksi ne ovat VAIN kortteja.

Elämä jatkuu...

Rauhallista Joulua,

oletpa sitten saanut minkälaisia kortteja tahansa

ja

pidätpä niistä sitten tai et!

Vierailija
6/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella puolella on yleensä jouluinen kuva tehostamassa tuota tervehdystä. Onko sen väliä, onko siinä joku piirretty hiiri tonttulakki päässä vai pieni lapsi, joka esittää tonttua leipomassa piparia?

Nämä ' mua inhottaa' -ajatukset on aika noloja ja sopivat ihmisille joilla on oma kasvukehitys vielä kesken.

Vierailija
7/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mauttomia ja juntteja yhtä kaikki. Ymmärrän, että vanhemmat tykkää jälkikasvustaan, mutta miksi niistä täytyy laittaa kuvia tulemaan? Ei ne nyt niiiiiin ihania ole.

Ja ei, mulla itselläni on kyllä lapsi, mutta en tyrkytä siitä tutuilleni kuvia - vaikka muuten rakastan sitä yli kaiken.

Vierailija
8/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eivät vaivaa sinua rumilla korteillaan.

Vierailija
9/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkia sukulaisia kun ei näe kovin usein niin on kiva nähdä miltä lapsi näyttää

Vierailija
10/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kortit jäävät ihan lapsikorttien varjoon.

Vierailija
11/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia lähettää jollekkin kaukaiselle sukulaiselle, että pysyy lapsiluvussa ja suunnilleen lasten iässä mukana.

Mutta lähettää nyt mummoille, kummeille, sedille, tädeille jotka näkevät viikottain tai jopa päivittäin.

Vierailija
12/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltäni ilahduttaa joka kerta, kun saa itse tehdyn kortin. Kuva- tai muun kortin.

Jos en jaksa jouluna vääntää itsetehtyjä kortteja, sitten en lähetä ollenkaan. Tiimarin kortti jossa valmiina teksti hyvää joulua ja nimi vaan sutaistaan alle, ei ole minun juttuni.....

Vierailija
13/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne kortit pitäisi laittaa? Albumiinko?

Vierailija
14/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimarin sieluttomat tusinakortit eivät vaadi lainkan vaivaa.

Vierailija
15/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvakortit lapsista on parhaita! Eihän se sitä tarkoita että kaikki tuttavat olettavat sun rakastavan lastasi jos teetät hänestä joulukortin. MInusta on kiva saada kaukaisemmiltakin tuttavilta kuva lapsesta, ihan vaan mielenkiintoista nähdä minkänäköistä jälkikasvua heillä on.

Vierailija
16/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä kortteja muuallakin ja paljon mieluummin otan vaikka sen Tiimari-kortin kuin näitä lapsivalokuvakortteja, joiden kuvauskohteita täytyy sitten kehua jotenkin vanhemmilleen.

Valtaosa muiden lapsista on muutenkin minun mielestäni vastenmielisiä.

Vierailija
17/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, onko sellainen kuvakortti ostettu Sokokselta tai vaikka Mini-Manista... Ei se sitä sen persoonallisemmaksi tee.

Vierailija
18/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä ajatellut että niihin liittyisi jotain velvotteita, kuten että minun pitäisi niitä täällä ihastella, kehua vanhemmilleen tai laittaa valokuva-albumiin. Ehkä nämä ajatukset ovat vain teidän päässänne?

Vierailija
19/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ne kammottavat valokuvakortit, joista moni on T O D E L L A ala-arvoisen huonosti vieläpä toteutettu.

Mutta massa tekee nyt näin, kun niitä omia kersoja pitää korostaa joka käänteessä. ONhan ne ihania omasta mielestä, mutta eipä juuri muiden :)

Vierailija
20/63 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä nämä ajatukset ovat vain teidän päässänne?

No tietenkin ne ajatukset ovat meidän päässämme. Samoin voi tietty sanoa, että tuo Tiimari-kortti inho on vain teidän päässänne.

Mutta kun on lusikalla annettu.....