Miten sanon miehelle kauniisti, että voisi laueta vähän nopeammin?
En jaksaisi joka ilta tunnin mittaisia rakastelusessioita. Vaikka nautin itsekin, niin pitäisi sitä illan aikana ehtiä tehdä muutakin - ja tietysti nukkua. Olen yrittänyt vihjailla, mutta mies ei vaan tunnu tajuavan. Haluaa nautiskella loputtomiin. Eikä siis ole kyse siitä, ettei *pystyisi* tulemaan, tarvittaessa (jos esim. oikeasti on vain hetki aikaa esim. ennen lasten kotiintuloa) kyllä laukeaa parissa minuutissa.
Kommentit (16)
Olisin ihan tyytyväinen pikapanoon ja itseasiassa minusta pikapano on paljon tyydyttävämpää.
Mutta mies ajattelee tekevänsä minulle hyvää ja pitkittää laukeamistaan ihan tarkoituksella. Vaikka joskus sanonkin, että anna tulla vaan niin mies haluaa pitkittää. Ja mulla käy aika pitkäksi :)
On meillä niitä pikapanojakin kyllä. Pitää varmaan vaan taas ottaa asia suoremmin puheeksi. Kun vaan keksisi jonkun tarpeeksi hienovaraisen tavan...
Ap
Silloin kun sen homman osaa, ei ole mitään tarvetta lopettaa kesken kaiken. Kyllä sitä hyvää panoa jaksaa tunnin jos toisenkin ;)
Ja miehelle, jonka kanssa en nauttinut niin kovin pitkistä sessioista, niin välillä sanoin jotain siihen tyyliin että tuu vaan ihan koska haluat... ei kovin romanttista... mutta ainakin tiesi siitä että mun takia ei tarvi hommia jatkaa
ja se taas tietää muutaman päivän taukoa sekstailussa. eli mitä jos vetoat terveydellisiin seikkoihin?
Mutta a) kaipaan enemmän unta kuin mies ja b) illat ovat lyhyitä, en oikeasti pystyisi joka ilta käyttämään tuntia seksiin. Nautin myös esim. saunomisesta, leipomisesta, hyvien kirjojen lukemisesta jne, mutta en minä niihinkään voi käyttää tuntia joka ilta. Ja itse asiassa nuo sessiot kestävät välillä kauemminkin.
Ap
mieluummin jotain muuta yhdessäoloa kuin seksiä. Tai siis sanot miehellesi ihan suoraan tuon mitä tännekin, että et halua käyttää seksiin niin paljon aikaa. Kyllä hyvässä kunnossa olevan suhteen pitäisi tuo kestää. Onko seksiä pakko olla joka ilta?
Kyllä me pystytään puhumaan kaikesta avoimesti, tämä ei vaan tunnu menevän perille...
Oikeastaan mun itsenikin tekee mieli seksiä (melkein) joka ilta, mutta en vaan halua, että se kestää joka ilta noin pitkään :)
Ap
ajatus tuhmasta pikapanosta ja ehdotat, voisiko sellainen tulla repertuaariin, niinkuin vaikka joka toinen ilta. :-) Luulisi miehen innostuvan, vaihteluahan se hänellekin olisi.
Mua ei kyllä seksi kiinnosta ollenkaan niin paljon, että joka päivä jaksaisin, mutta se onkin sit eri stoori, hyvä että teillä noin. :-)
t. 12
Tietysti mukavampi näin, kuin jos mies tulisi yhtä nopeasti kuin minä nykyään ;)
Mulla rupeaa paikkoja hankaamaan tosi pahasti jo se jyystö kestää yli 10 min. Johtuu kortsuista, ennen ei tätä ongelmaa ollut.
Mietin pitkään uskallanko/voinko sanoa miehelle mitään.. yritin jo totakin että " tuu milloin haluut.. nyt on sun vuoro" mut mies vaan pitkitti ja pitkitti. Luuli raukka että viekä(kin) tykkäisin pitkistä rakastelutuokioista, kuten aikana ennen lapsia.
Nyt kuitenkin tilanne eri.. meillä 3 pientä lasta. Välillä jo pakoilinkin seksiä kun en oikeasti halunnu tunnin-parin jyystöjä.. halusin mieluummin nukkua.
Sitten, eräänä iltana kun mies taas ehdotti seksiä ja olin väsynyt, päätin että nyt sen sanon.
Sanoin, että " kultaseni, olen nykyisin niin väsynyt että nukkuminen tuntuu paremmalta kuin seksi.. ellei sitten hoideta kymmenen minuutin pikaisia (ja silmänisku perään).
Sen jälkeen (seksin siis) sanoin vielä, kuinka ihanaa on joskus pikaset, ja nyt vieläkin ihanampaa ettei tarvi jättää seksiä väsymyksen takia väliin.
Sen jälkeen mies on itse aina kysynyt, että haluutko pikaisille ;)
siihen on sitten helppo leikkimielellä vastata että joo.. kymmenen minuutin pikasille.. tai puolentunnin keskimittaisille.. tai tunnin kunnon lempisessiolle =)
Meillä siis kissan pöydälle nostaminen palkitsi =) seksielämä parani, eikä miehen (eikä minun) tarvitse olla puutteessa, seksiä ei tarvitse enää jättää väliin yöunien menettämisen takia.
Ja minä höhlä kun olin jo pari vuotta miettinyt että miten saan miehelle sanottua..
Mitä pikaisempii sessio, sen parempi. Jyystöstä tulee vaan paikat kipeeksi.
tuntikausien rakasteluita. Täytyy tapahtua suht nopeasti. Voit yrittää kiihkeällä äänellä voihkia jotain " anna vaan tulla jo, ihanaa" -tyyliin. :-)
tms. ja yleensä homman saa sillon loppumaan pariin minuuttiin. Ei kannata läpsiä sen takapuolta ja huutaa vauhtia.
Moni antaisi mitä hyvänsä tuosta....