Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöni puri kaveriaan päiväkodissa

Vierailija
19.12.2007 |

Tyttö on 4v. ja kaveri 5v.

Hoitaja kertoi että " Maijan" äiti ei ollut ollut kovin mielissään (kukapa tietysti olisikaan) tapahtumasta. " Maijalle" oli tullut iso mustelma.

Tytölleni oli pidetty hyvin tiukka puhuttelu ja saanut jäähyn. Kotona vielä kerrattiin asiaa (ei kuitenkaan varsinaisesti rangaistu) ja juttelimme siitä, että ketään ei saa purra jne.

Nyt itselleni jäi kuitenkin vaivautunut olo. Pitäisikö minun laittaa " Maijan" äidille vaikka tekstiviesti ja pahoitella asiaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän vanhemmat ymmärrä.

sano hoito tädille, että seuraavan kerran jos tyttösi puree jota kuta purasee häntä takasin.

meidän hoitotäti kysyi suraan kun poikani puri kaveria, että saako purra hän itse takasin ja siihen loppu puremiset :)

Vierailija
2/4 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka jonkun lapsi voi PURRA jotain toista...taitaa olla aikamoinen kuriton kauhukakara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehkä laittaisin tekstarin tai sähköpostin kaverin äidille, tai sitten juttelisin asiasta lähipäivinä suoraan kasvokkain lapsia viedessä tai hakiessa.

Vierailija
4/4 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli toinen kerta tämän syksyn aikana (kohde tosin oli eri ensimmäisellä kerralla ja jälkeä ei kuulemma jäänyt).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän