Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään viimeisillä (n. 8kk) raskaana oleva naisen TODELLA kännissä :(:(:(

Vierailija
19.12.2007 |

Voi että mulle tuli paha mieli siitä!!!

Naikkonen oli ihan niin kännissä että oli vaikeuksia pysyä pystyssä :(:( RASKAANA!!!!!! Jäin ihan suu auki tuijottamaan.

Ryyppäsi pullon tyhjäksi jonka jälkeen rikkoi sen lasten leikkipaikalle. Kaveriksi hänellä oli kaksi naapurin talon juoppoa, lähtivät kuitenkin nopeasti sisälle. Mitäköhän sielläkin tapahtuu...

Voisiko siitä johonkin ilmoittaa? Jos, niin minne? Tiedän noin suurinpiirtein missä se asuu, mutten tiedä nimeä, miten teen ilmoituksen? AUTTAKAA, mua säälittää se pikkuvauva :(

Kiitokset vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kerroin juomisesta kaikelle mahdolliselle taholle ja ei siitä mitään seurannut, äitipolilla kävin tiuhempaa kuin normaalisti. Joten tuskin mitkään ilmoitukset minnekkään auttavat asiaa ja mitä se auttais?? tosin tiedän tapauksia narkkareiden osalta, että jos he eivät ole lopettaneet narkkaamista raskausaikana, niin lapsi otetaan välittömästi huostaan synnyttyään.

Vierailija
22/28 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan aidonnäköisen. Veti hyvät kännit, ja tosi monet katsoivat paheksuvasti. Taksijonossa joku kommentoikin, johon tuttu vaan totesi:" Shit happens"

Eli aina ei kaikki ole sitä miltä näyttää.

Vierailija
24/28 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa siinä jonkinlainen pelko oli epämuodostuneesta lapsesta mutta toisaaltaan olin niin kovassa syynissä tutkimusten suhteen, että siinä olisi varmaan paljastunut jo aika paljon, itsesyytöksiä olen potenut monta vuotta mutta kaikki ammattiryhmät joissa olen hoidossa edelleen, niin toitottavat minulle, että se ei ketään hyödytä ja niinhän se varmaan onkin, minulla oli silloin syyni juoda ja en voi kuin olla pahoillani, että satuin tulemaan 6v:den jälkeen juuri siihen vaikeeseen ajankohtaan raskaaksi.

Vierailija
25/28 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti raitistunut sitten raskautesi?

Vierailija
26/28 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta huostaanotettiin lapset sitten lopulta ja pääsin/jouduin pitkään päihdekuntoutukseen joka kesti 1.5v. Lapset tulivat puolen vuoden jälkeen mukaan kuntoutukseen ja huostaanotto purettiin hieman sen jälkeen kun kotiuduttiin, kuuluvat kuitenkin 21v saakka jälkihuoltoon. Itse olen opiskellut kehitysvammahoitajaksi ja pidän työstäni paljon, joudun kuitenkin syömään psyykelääkkeitä lopun elämääni, siten menneisyyden traumat ovat mieltäni syöneet. -39

Vierailija
27/28 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perhe voi päästä tarkkailun/lastensuojelutyön pariin ja osaavat muutenkin suhteuttaa paremmin mahdollisia ongelmia.

Vierailija
28/28 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse kerroin juomisesta kaikelle mahdolliselle taholle ja ei siitä mitään seurannut, äitipolilla kävin tiuhempaa kuin normaalisti. Joten tuskin mitkään ilmoitukset minnekkään auttavat asiaa ja mitä se auttais?? tosin tiedän tapauksia narkkareiden osalta, että jos he eivät ole lopettaneet narkkaamista raskausaikana, niin lapsi otetaan välittömästi huostaan synnyttyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi