Mä lopetin eilen polttamisen! Ei tee yhtään röökiä ees mieli
Kommentit (7)
Kiusauksia saattaa tulla pitkän aikaa vielä eteen. Minä olen nyt ollut tupakoimatta 1 v 3 kk 8 pv. Enää ei edes viikottain tule tupakka mieleen, mutta alkuun oli monta kertaa lähellä.
Ja tahdonvoimalla mentiin, jokunen pastirasia tosin kului. Ja paino nousi yli 10 kt :o Nyt dieetille joulun jälkeen sulattelemaan ne pois.
Itselläni meni reilu vuosi, että mieliteot loppuivat, siis tupakan suhteen tietysti... Mutta olinkin polttanut 22 vuotta. Ei enää ikinä.
Aikaisemmin takana useita lopetuksia jotka päättyneet siihen että viihteellä olen sortunut ja useiden kuukausien taistelu siis epäonnistunut. Kannattaa miettiä etukäteen miten toimia sitten kun se mieliteko tulee, sillä se kyllä tulee.
Ja vältä tosiaan se ansa, että " poltan vain yhden" . Mieheni onnistui olemaan reilu puoli vuotta polttamatta, mutta sai sitten joltain kaveriltaan röökiaskin lainan takaisin maksuna. Aatteli sitten, että polttaa siitä muutaman. No eihän se muutamaan jäänyt, vaan hän polttaa nykyisin ihan yhtä paljon kuin ennen lopettamistaan. :/
ja sillon, jos millon tekee mieli sitä röökiä! Purkat on kamalia, tabut ihan ok, mutta pärjäsin myös ilman niitä. Yhtä hyvin voi pistää pastillin suuhun=)
Usko pois, jossain vaiheessa varmaan sinullekin tulee silti se röökin himo. Halu polttaa " vain yksi" . Älä mene siihen miinaan, sillä kohta olet taas uudessa kierteessä.
Minusta tuli paljon rauhallisempi lopetettuani polttamisen, kun ei enää ollut sitä pakkoa päästä ulos.
Toki siinä viidessä minuutissa, röökillä käydessä ajatukset ehtivät tuulettautua täysin niistä lasten riidoista sun muusta, mutta kyllä sen voi hoitaa muutenkin.