Voiskohan 3,5-vuotiaan viedä katsomaan Röllin?
Vai Joulutarinan? Ei oo elokuvissa lapsen kanssa vielä käyty ja nyt oon sairaslomalla ja meillä on vähän tylsää...
Kommentit (10)
On ensimmäinen elokuvansa, joten haluan turvallisen, ei pelottavan elokuvan, koska jo ympäristö on niin jännittävä. Joulutarinaa pitäisi sitäpaitsi aikuisenkin jaksaa katsoa.
Oli ensimmäistä kertaa elokuvissa ja ihan hyvin oli mennyt. Vessassa oli pitänyt käydä yhden kerran välissä, mutta meidän tyttö pissaa muutenkin tosi usein.
...yleisesti 3,5-vuotias on siinä ja siinä, jaksaako katsoa vielä pitkää leffaa. Itse tiedät parhaiten lapsesi. Jos on kotona katsonut vaikkapa tunnin mittaisia juttuja, niin sitten varmaan kannattaa kokeilla leffaakin. Mut 3,5-vuotias tosiaan on vielä pieni leffojen katsoja, kun niiden kesto on niin pitkä.
Rottatouille on ihan ok ja harmiton, menkää katsomaan sitä. Joulutarinaa en kyllä suosittele alle kouluikäisille.
tosi surullinen ja vaikeita asioita käsittelevä. Rottatouille oli hauska ja harmiton, mutta aika pitkä. Rölliä en ole nähnyt, siitä en osaa sanoa mitään.
Se olisi ollut hyvä. Kai se rölli sitten täytyy meidänkin mennä katsomaan, jos se on tosiaan niin surullinen se Joulutarina. Meidän tyttö on kyllä aika herkkä, että ei ehkä hyvä... Hankalaa. Rottatuillesta olen kuullut, että vähän sekava olisi?
En ottanut mukaan 4v poikaani, mikä oli hyvä päätös sillä rottatouille kestää 2h eikä mun 4v jaksa katsoa kuin max 1h lastenohjelmia.
Viiru ja Pesonen menee kyllä pk-seudulla, ainakin Tennispalatsissa sitä mainostetaan. Mutta onko se kiva pienille, kun siinä sanotaan ettei Joulupukkia oikeasti ole olemassa? Mun lapset ainakin vielä uskoo pukkiin ja tonttuihin...
lopuksi pukki on kuin onkin olemassa... Siinä on vähän sellaista joulun taikaa siinä tarinassa. Ainakin meidän lapset ovat tykänneet siitä todella paljon, nuorempi oli 3v. kun katsottiin ekan kerran leffassa ja sen jälkeen on ollut kestosuosikki dvd:llä.
pilaa muidenkin katselun kun itkee ja huutaa ja joudutte poistumaan
Tuttavaperheen viisivuotias tyttö oli pelännyt. Oli kyllä katsonut elokuvan loppuun, mutta ollut aika hermostuneen oloinen. Meillä taas nelivuotias kieltäytyi lähtemästä katsomaan Rölliä. On nähnyt pari pätkää elokuvasta telkkarissa ja sanoi, että pelottaa.