Lihaksiksikas nainen, kiinnostaako ketään?
Naisen pitää perinteisesti olla pieni ja heikko. Onko lihaksikas nainen kenenkään juttu?
Kommentit (14)
Kyllä kelpaa, kunhan on naisellinen.
Jos ei ole roinat kierrossa ja lantio leveämpi kuin hartiat niin slurbs, hyvänä pitäisin.
Pieni osa fitness kilpailijoista on erittäin himottavia, hoikkia ja kiinteät lihakset kuten pakarat ja reidet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaa, kunhan on naisellinen.
Jos ei ole roinat kierrossa ja lantio leveämpi kuin hartiat niin slurbs, hyvänä pitäisin.
Roinaamisessa on se hyvä puoli että libido on korkealla, mutta huonoa se että vanhentaa naista älyttömän nopeasti.
Miksikäs ei kelpaisi jos luonne on jees. En ole pieni itsekkään joten en kokisi asian suhteen minkäänlaista alemmuuskompleksia.
Kyllä kun katsoo noita isoja naosbidareita ei ne naiselta näytä vaikka on pitkä tukka ja meikit naamalla
Monet treenaavat miehet haluaa treenaavan naisen.
Mäkin tapasin mieheni saliharrastuksen kautta. Ei se mitään plösöä tai ruikkua viitsisi katsella.
Kyllä, se on minulle oikein ideaali. Ei tarvitse, enkä edes suosittelisi kenellekään roinaamista, mutta naturellinainen ei minun silmissäni voi olla liian lihaksikas.
Erityisesti tykkään vahvasta V-mallisesta selästä ja lihaksikkaista jaloista. Eivät lihakset missään kohtaa kehoa pahalta näytä, päin vastoin.
Lisäksi satun pitämään pitkistä naisista, eli "liiallinen" pituuskaan ei muodostuisi ongelmaksi.
No nythän nopeimman pitää keretä haukkumaan minua homoksi. Ei se minua loukkaa, mutta ei myöskään osu maaliin. Minä en viehäty miehistä, minä viehätyn naisista (monenlaisista), ja erityisinnostus minulla on lihaksikkaisiin naisiin.
Eikö lähes kaikki miehet aina sano että tykkää urheilullisista ja liikunnallisista naisista? Eiköhän lihaksikaskin kuulu siihen, kun ei ne lihakset itsestään harjoitu.
Tai sitten liikunnallisuutta ym. käytetään vain kiertoilmaisuina hoikalle, olematta aidosti kiinnostuneita hänen liikunnallisuudestaan ja fyysisestä kunnosta.
Mielummin lihaksikas kuin mahamakkarainen.
Teston aiheuttama libidon nousu ja isompi klitta olisivat myös miellyttävä bonus, kunhan käyttö on kohtuuden rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin lihaksikas kuin mahamakkarainen.
Teston aiheuttama libidon nousu ja isompi klitta olisivat myös miellyttävä bonus, kunhan käyttö on kohtuuden rajoissa.
Testosteronipiikit lisäävät miehekkyyttä sekä miehissä että naisissa. Miehessä vahvempi miehen libido on usein positiivinen muutos, naisessa miehisyys ei ole missään muodossa positiivista eikä toivottavaa.
Tuommoinen sadan metrin pikajuoksijan lihaksikkuus on kuuminta hottia. Jos sitten roinattu massamonsteri jota ei erota miehestä ilman meikkiä ja silikonipampuloita, niin sitten ei niin kuumottava, äärimuodossa pikemmin turn off. Samaa mieltä kuin edellä, että naturaalina naisen liki nahdoton saada liikaa lihasta (jos rasvaprosentti pysyy kurissa)
Vierailija kirjoitti:
Eikö lähes kaikki miehet aina sano että tykkää urheilullisista ja liikunnallisista naisista? Eiköhän lihaksikaskin kuulu siihen, kun ei ne lihakset itsestään harjoitu.
Tai sitten liikunnallisuutta ym. käytetään vain kiertoilmaisuina hoikalle, olematta aidosti kiinnostuneita hänen liikunnallisuudestaan ja fyysisestä kunnosta.
No shit sherlocciina. Portaissa hengästyvä hoikka hottis vs maraton kunnossa oleva muhkumpi nainen. Miehet ottaa hottiksen 99-1 vaikka hakisivat 'liikunnallista' naista.
Luonnollisesti urheillut lihakset ovat minusta hienoja. Kertovat myös henkisestä vahvuudesta. Sitten kun mennään aineisiin ja intohimoiseen ulkonäön maksimointiin se on minulle liikaa.
Ei viehätä meikäläistä ainakaan. Isokokoiset normaalitkin kavahduttaa.