Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DI paikalla, tietää kaiken

Vierailija
31.01.2014 |

Kysy siis mitä vain!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:31"]

Esim saa pitkässä matematiikassa ja fysiikassa laudaturit niin pääsee suoraan opiskeleen Otaniemeen. Voiko valita minkä linjan vaan? Esim sähkö, kone, tuotantotalous

[/quote]

Käsittääkseni voi, mutta joillekin linjoille saattaa olla paikkakiintiöitä, jolloin kuitenkin otetaan vain parhaat päältä. www.aalto.fi jne.

[/quote]  sitten on hyvät mahikset

Vierailija
2/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös psykologiasta, lääketieteesta ja juridiikasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on elämän tarkoitus?

Vierailija
4/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikuisuus (siellä miellyttävämmällä puolella).

Vierailija
5/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se tällä palstalla pyörivä mies 28 täyttää 29?

Vierailija
6/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun AIFMD implementoidaan myöhässä, mitkä ovat Suomen siirtymäsäännösten gold platingin käytännön vaikutukset EUn ulkopuolella rekisteröidyille rahastonhoitajille?

Vierailija
7/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei TkT? t. aasialainen isä

Vierailija
8/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut olevani huono matematiikassa. Yläasteella sain seiskoja ja kaseja, lukiossa puolestaan kutosia. Luin lyhyen matikan. Opettajalla oli jotain antipatioita minua kohtaan enkä uskaltanut kysyä häneltä apua juuri koskaan. Kielissä ja lukuaineissa olen aina ollut hyvä. Olenko oikeasti huono matikassa vai olisinko saanut parempia numeroita kovalla työnteolla ja harjoittelulla? Miksi monet kokevat matematiikan opiskelun niin hankalaksi?

Vierailija
9/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:47"]

Milloin se tällä palstalla pyörivä mies 28 täyttää 29?

[/quote]

Arvioisin, että 8.5. Mutta ainakin tänä vuonna.

Vierailija
10/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:50"]

[/quote]

Mikä/kuka miksei tohtori?

Vierailija
11/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:55"]

Olen aina ajatellut olevani huono matematiikassa. Yläasteella sain seiskoja ja kaseja, lukiossa puolestaan kutosia. Luin lyhyen matikan. Opettajalla oli jotain antipatioita minua kohtaan enkä uskaltanut kysyä häneltä apua juuri koskaan. Kielissä ja lukuaineissa olen aina ollut hyvä. Olenko oikeasti huono matikassa vai olisinko saanut parempia numeroita kovalla työnteolla ja harjoittelulla? Miksi monet kokevat matematiikan opiskelun niin hankalaksi?

[/quote]

No et todellakaan ole _syntyjään_ huono! Olet vain kohdistanut tarmosi eri tavoin kuin ne, jotka saivat joskus pienenä koululaisena päähänsä, että he ovat hyviä matikassa ja huonoja taas niissä, joissa sinä uskot nyt olevasi hyvä. Elämä on sellaista, mutta vieläkin ehdit oppia, jos haluat. Oikeasti opit matikkaa nyt tietystikin paljon helpommin kuin pikkuisena.

Vierailija
12/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknikko taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää..(mutta ei ole varma)

Vierailija
13/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun AIFMD implementoidaan myöhässä, mitkä ovat Suomen siirtymäsäännösten gold platingin käytännön vaikutukset EUn ulkopuolella rekisteröidyille rahastonhoitajille?

[/quote]

Kysytkö testataksesi minua vai haluatko google-opetusta? Olen täällä auttamassa enkä vastaamassa kysymyksiin, joihin kysyjä tietää vastauksen.

Vierailija
14/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:04"]

Teknikko taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää..(mutta ei ole varma)

[/quote]

Ei, vaan DI tietää, ettei tiedä, vaikka käytännössä tietää ja osaa melkein kaiken. Teknikko ja insinööri eivät vielä tiedä, miten monimutkaisia ja laajoja asiat ovatkaan, joten uskovat osaavansa ja tietävänsä oman suppean alueensa. Näin toki usein onkin.

Vierailija
15/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:50"]

[/quote]

Kysytkö testataksesi minua vai haluatko google-opetusta? Olen täällä auttamassa enkä vastaamassa kysymyksiin, joihin kysyjä tietää vastauksen.

[/quote]

Tarvitsisin oikeasti vastauksen melko pikaisesti.

Vierailija
16/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

Ap on DI. Miksei TkT?

http://knowyourmeme.com/memes/high-expectations-asian-father

Vierailija
17/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:55"]

[/quote]

No et todellakaan ole _syntyjään_ huono! Olet vain kohdistanut tarmosi eri tavoin kuin ne, jotka saivat joskus pienenä koululaisena päähänsä, että he ovat hyviä matikassa ja huonoja taas niissä, joissa sinä uskot nyt olevasi hyvä. Elämä on sellaista, mutta vieläkin ehdit oppia, jos haluat. Oikeasti opit matikkaa nyt tietystikin paljon helpommin kuin pikkuisena.

[/quote]

Kiitos rohkaisevasta vastauksesta. Olet varmaan oikeassa tuossa, että kohdistin tarmoni nimenomaan itseäni kiinnostaviin asioihin. Kielet ovat aina kiehtoneet minua, joten totta kai panostin sitten niihin. Minulla on hyvä muisti, joten sanasto ja kieliopin säännöt jäävät mieleeni helposti. Matematiikan osalta taisin olla alisuorittaja: kun en tajunnut asioita heti, en välttämättä viitsinyt edes yrittää.

Vierailija
18/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ja mistä löydän aviomiehen itselleni?

Vierailija
19/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:09"]

[/quote]

[/quote]

Ap on DI. Miksei TkT?

[/quote]

Nokun DI:nä saa paremmin kunnon töitä. Älli olisi riittänyt vaikka mihin, mutta alemuudentuntoiset rekrytoijat pitävät itseään enemmän lukeneita heitä parempina eivätkä halua rekrytoida. Älykkyydelläni pystyin siis päättelemään, että ei pidä jatkaa TkT:ksi.

Vierailija
20/69 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:09"]

[/quote]

[/quote]

Ap on DI. Miksei TkT?

[/quote]

Nokun DI:nä saa paremmin kunnon töitä. Älli olisi riittänyt vaikka mihin, mutta alemuudentuntoiset rekrytoijat pitävät itseään enemmän lukeneita heitä parempina eivätkä halua rekrytoida. Älykkyydelläni pystyin siis päättelemään, että ei pidä jatkaa TkT:ksi.

[/quote]

Fail :)

on so many levels...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi