Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi-tinkaaja taas vauhdissa :)

Vierailija
17.07.2023 |

Pitäisi väen vängällä saada uusia 20-22 euron Marimekon pyyhkeitä 4 eurolla. Mulla pyyntihinta 11 euroa. Tuun heti huomenna hakemaan. Jos et myy 4 eurolla, en osta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viimeistä lausetta piti olla lainausmerkkien sisällä, mutta av ei tuollaista salli : ) T. ap

Vierailija
2/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla uusi ja käyttämätön merkkivaate myynnissä 130 eurolla, mutta tinkaajien mielestä pitäis saada 90 eurolla tai halvemmalla. Ovh merkkituotteella ollut 290 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vastaa noille tinkaajille mitään.

Vierailija
4/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajaehdokas antoi oman tarjouksensa.

Onko siinä jotain väärää?

Vierailija
5/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan 3e

Vierailija
6/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi ostaja laittoi 5 päivää kauppojen sopimisen jälkeen, että jos ei kuule musta sinä päivänä, tekee rikosilmoituksen. Olin juuri edellisenä päivänä ilmoittanut, että olen ollut pari päivää kuumeessa ja sitten joutunut ylitöihin ja kertonut, että tuote lähtee 1-2 päivän sisällä. Maksun sain torstaina ja seuraavan viikon tiistaina uhkaili rikosilmoituksella. Välissä siis viikonloppu ja mun sairastamiset ja ylityöt, joista olin ilmoittanut ostajalle. Haloo hei, 5 vrk!!

Vierailija
7/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan 3e

En myy sullekaan :)) -ap

Vierailija
8/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut laittavat viestiä, että hei kai sä myyt tällä mun laittamalla pilkkahinnalla, kun sun tavaras on ollut jo niin ja niin kauan myynnissä.

Vierailija
9/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut laittavat viestiä, että hei kai sä myyt tällä mun laittamalla pilkkahinnalla, kun sun tavaras on ollut jo niin ja niin kauan myynnissä.

Mä on monta kertaa saanut sen mun pyytämän hinnan mun tavaroista, kun vaan on jaksanut pitää tavaran pitkään myynnissä.

Vierailija
10/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn 200 euron uusia ja käyttämättömiä lenkkareita 90 eurolla. Kyselyjä tulee, että voisko alentaa hintaa :))

Vierailija
11/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole pakko myydä, mutta ärsyttäviä nuo kerjääjät.

Vierailija
12/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en vastaa noille tinkaajille mitään.

Sama, kun kyseessä älyttömät tinkaukset. Maltillisesti tingata saa, teen niin itsekin, mutta koska myymäni tuotteet on oikein hinnoiteltu, niin useimmiten joku muu ne sitten ostaa pyyntihinnalla.

Vierailija
13/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tinkaajat on jobbareita.

Vierailija
14/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkaamisessa ei mitään väärää, jankkaamisessa on.

Vierailija
15/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo millaista kamaa torissa myydään ja millaisia fantasiahintoja pyydetään, niin ei ihme että tingataan. Ja mitä väliä? Ignoratkaa jos ahdistaa.

Pahimpia on juuri nämä 'uusien' merkkivaatteiden myyjät, joilla on ihan utopistinen käsitys hinnoista. Varsinkin keskellä kiivainta alennusmyyntikautta. Mitä nämä 'uudet' vaatteet edes on? Kantsisko ne vaihtaa ja palauttaa ennemmin kuin myydä Torissa? Jos kerran uusia uusia ja käyttättömiä? Vai onko varastettua tavaraa?

Fakta on että kama menee kaupaksi kun hinta on oikea. Aina se hinta ei myyjää miellytä. Tällä tinkaamisesta kitisevällä jengillä ei taida hirveesti olla kokemusta ihan ammatillisesta myyntityöstä, enkä tarkoita nyt mitään H&M rättikauppista.

Vierailija
16/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tinkaajat ovat kyllä ärsyttäviä. Kerran yhden tinkaajan kanssa päästiin sopuun hinnasta mutta sitten alkoi kysellä että ajaisin vastaan 150 km joten vastasin etten hänelle enää myy ollenkaan.

Vierailija
17/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkaajia enemmän mua häiritsee nämä 'varaajat' niin ostajana kuin myyjänä. En koskaan varaa kenellekään yhtään mitään, vaan ensimmäinen joka maksaa ja noutaa saa tuotteen. Ostaessa ärsyttää kun 'ostan pyydetyllä hinnalla' viestiin tulee vastaus että tuote on varattu kolmeksi päiväksi, katotaan sitten jos vielä on myynnissä. Pöljän hommaa, ja sitten viikon päästä kysellään josko vielä kiinnostaisi. Yleensä ei kiinnosta.

Kun kala käy koukkuun niin se kelataan sisään eikä jäädä pelleilemään.

Vierailija
18/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä myyn usein tingittynäkin. Riippuu vähän. Usein käy vaa niin että jää nurkkiin pyörimään niin koen paremmaksi että pääsee eroon. Vaikka sitten halvalla.

Vierailija
19/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinkaajia enemmän mua häiritsee nämä 'varaajat' niin ostajana kuin myyjänä. En koskaan varaa kenellekään yhtään mitään, vaan ensimmäinen joka maksaa ja noutaa saa tuotteen. Ostaessa ärsyttää kun 'ostan pyydetyllä hinnalla' viestiin tulee vastaus että tuote on varattu kolmeksi päiväksi, katotaan sitten jos vielä on myynnissä. Pöljän hommaa, ja sitten viikon päästä kysellään josko vielä kiinnostaisi. Yleensä ei kiinnosta.

En itsekään ole tätä ymmärtänyt. Aina välillä tulee jotain "tulen hakemaan viikon päästä" tapauksia mikä on ihan ok, mutta mitään varauksia en tee. Jos tuote on silloin vielä myymättä, niin tervetuloa, jos joku muu ostaa laitan asiallisen viestin, että meni toiselle.

Vierailija
20/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kala käy koukkuun niin se kelataan sisään eikä jäädä pelleilemään.

Joo, tuollainen varattuna esim. viikoksi on ihan naurettavaa. Sitten tulee viestiä, että varaaja ei tullut, kiinnostaisiko kuitenkin? No ei, enkä edes vaivaudu vastaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan