Missä tutustua muihin pienten lasten äiteihin Vaasassa?
Kommentit (5)
No kyllä täällä voi. ;o) Leikkipuistot, avoimet päiväkodit yms. Itse laitoin aikoinaan nettiin etsintäkuulutuksen ja sen kautta tutustuin kuuteen mukavaan naiseen, joista kolme on edelleen läheisiä ystäviäni, kaksi ns. hyvänpäivän tuttuja ja yksi tipahti pois kun huomattiin, ettei meillä ollut oikein mitään yhteistä... (Ja tästä on siis 7 vuotta aikaa).
" Vaasalaiset on homeperseitä."
t. Vaasalainen, mutta muualle muuttanut
mukavia äitiystäviä löytyisi.:)
Kävin srk:n tenavatuokiossa, mutta oli aika vaikea saada kontaktia muihin kuin kerhon vetäjiin. Siellä oli omat ystävät ihmisillä. Ihmettelin myös, ettei äideillä ollut omaa kahvituokiota ollenkaan, niin että vetäjät olisivat olleet lasten kanssa sen aikaa. Sen avullakin olisi ollut helpompi tutustua muihin, 1- ja 2-vuotiaiden poikien perässä juostessa jäi vähän aikaa aikuisten kanssa jutteluun muutenkaan... Näin oli ainakin Nummelassa aikanaan esikoisen kanssa perhekerhossa käydessämme. Ollaan muutettu muutaman kerran viimeisen kuuden vuoden aikana, joten tämä ystäviin tutustuminen on ollut edessä ennenkin, eli eiköhän sitä pikku hiljaa löydy ystävät täältäkin (vasta kolmisen viikkoa täällä asuttu).
Mites muuten se netti-ilmoittelu onnistui? Avasitko jonkun ekstrameiliosoitteen?
ap
siinä sen kirkon vieressä kasarmintorilla. Ja leikkipuisto keskustassa, siinä kaupungintalon edessä - siellä on toimintaa joka päivä klo 9-12- Neuvolassa osaavat kyl kertoa eri jutuista. Itse kävin siellä 2v sitten kun tyttö oli 2v,nyt kun hän on hoidossa ei tule käytyä.
Sieltä minä löysin ulkopaikkakuntalaisena ystäviä itselleni ja lapselle.