Mites kun musta tuntuu niin vahvasti siltä että eräs ihminen on kiinnostunut minusta... mutta mistä tiedän varmaksi??!!
Kertokaa nyt ne varmat merkit ja heti!! En voi mennä kyselemään moista..
Kommentit (8)
Pyydä johonkin luontevasti kahville tai kävelylle. Kuulostele.
Voi elämä, mä tiedän! Näin ujo olen! Meen ihan puihin jos pitäis katsoa häneen päin.. tietoisesti vältän katsomasta häneen silloin. Katson sitten kun hän ei huomaa ja joskus sitten katsotaan yhtäaikaa ja menen kyllä noloksi... itku sentään.
ap
Oma tilanne on että molemmat on varattuja ja hyvät suhteet, kaipaan tän tyypin luo. Ihan lukossa kun tilanne pitkittyny ja vaan katseita välillä. Toisaalta kun tietää että sillä on jotain tunteita niin se pelkästään tuntuu upealta vaikkei saa mitään enempää. Kun molemmat vähän ruokkii tilannetta.. En tiedä mikä tässä on kun jatketaan.
Välillä ei malta olla ihon alla kun ei ole nähnyt toista ja kun se tulee kohti. Sillon harmittaa kaikki ympärillä oleva, kun tarttee olla sielä takana seinäkukkana.
Sisällä kohisee kun katsoo toiseen. Tuntuu että oon alaston, että se näkyy kauas. Ja kai se välttely ja pitkät katseet huomataan kuitenkin??
Jos ei katso häneen niin se harmittaa, taas menee liian kauan seuraavaan kertaan! Sitä harmittaa, kun missaa hyvän tilaisuuden sanoa jotain, saada siltä pitkä katse ja hymy.
Ihan viatonkin juttelu meijän kahden kesken pidetään vakavana asiana, enkä halua tästä mitään sotkua. Tuntuu pahalta kun ollaan tässä tilanteessa, vaikka ei olla ees missään tilanteessa! Kun ollaan oltu nyt kiltisti..
vaikka niin kuitenkin teette.. mutta tähän liittyy sellaisia asioita mitä en tod täällä viitsi kertoa..
ap
Kannattaa olla varovainen. Minulla on miehen kanssa vaikeaa ja tuntuu, että eräs mies on kiinnostunut. Luulen kuitenkin, että hän haluaa flirttailla ja hänestä on hauskaa saada vastakaikua. En aio yrittää itse mitään, vaan annan asian olla. En halua, että nolaan itseni liian innokkaana, jos tämä mies haluaakin vain käyttää hyväkseen sitä, että mieheni kanssa on juuri nyt vaikeaa.
Vierailija: