Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä särkylääke kuukautiskipuihin?
18.12.2007 |
Todella voimakkaisiin sellaisiin..tai millä konstilla muuten helpottaa..?
Kommentit (4)
Mulla ei kyllä tuo Panadol auta, lekuri määräs Clotamia. Ja sit Pronaxen on hyvä ja tehokas.
Lisäksi lämmintä masulle. Eli villaa. Tai sit mene saunaan. Ällöä jos kovasti vuotaa, mutta mulla se helpottaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jotenkaan en jaksa uskoa em. syystä kamomillateehenkään.
ap
ap, joka haluaisi amputoida mahansa
Alue: Aihe vapaa
Olen käyttänyt Pronaxenia ja Panacodia,kummatkin siis reseptillä saatavia