Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin helkkarin vaikeaa

Vierailija
18.12.2007 |

löytää napakoita, kunnon farkkuja. Ostin itselleni (halpis Lindex -tosin) farkut viikonloppuna. Kaupassa tuskin mahtuivat päälle, ja istuivat tosi napakasti (osa stretchiä). Ajattelin, että kerrankin hyvät farkut. Ja mitä vielä, kahden päivän jälkeen lököttävät joka puolelta. Mihin katosi napakkuus ja istuvuus. Mitä materiaalia niiden pitää olla, jotteivat välittömästi kulahda. Ottaa niin päähän!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina sama ongelma, yksi myyjä kertoi että kannattaa ostaa kokoa pienemmät housut että pysyvät tiukkoina. Mulla ei toikaan asia ole kyllä auttanut.

Vierailija
2/10 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät tahdo kiinni mennä. Yhtä kaikki sama ongelma.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin ja vastaavien kauppojen farkut kulahtaa kyllä heti. Itsekään kun en mielelläni sataa euroa maksaisi farkuista, mutta sen se taitaisi vaatia että saa hyvät.

Vierailija
4/10 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku kertoisi mitkä farkut sillä hinnalla ostaisin.

Vierailija
5/10 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä osta Lindexiä... osta kunnon farkut! Mä oon ainakin ollut tosi tyytyväinen Dieseleihin ja jopa Onlyn 80 ¿ farkkuihin

Vierailija
6/10 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyn stretchit kulahtivat myös välittömästi (en käytä huuhteluainetta, jos siitä kommentoidaan) Todellakin Espritilä löytyi kerran ihan hyvät farkut. Mutta kun vanhasta tottumuksesta ostin liian pienet (kun kuitenkin venyvät) niin nehän eivät venyneetkään mihinkään. Enkä ole voinut sen koommin käyttää. Leviksiin yhtä pettynyt. Dieseleitä en ole kokeillutkaan.

ap

Vierailija
7/10 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katsokaa että farkku on farkkua ei kangaspaloja siellä täällä. Eivät kestä.

Ja todella laatuun kannattaa panostaa. Taitaa halvimmat olla 60- e.

Vierailija
8/10 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että farkut-nimikkeen alla kulkeville housuille ominaista on kulahtaminen. Napakkuus on jotain mitä sitten löytyy vaikkapoa suorista housuista...

Vierailija
9/10 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät kulahda.

Mutta pari vuotta ne kestävät ja sitten alkavat repeillä.

Eilen meni peukalo läpi, muistaakseni lindexin farkuista, joita olin käyttänyt ehkä kolme vuotta. Harmi kun hyvät housut hajosivat, tosin viime aikoina olen lihonut pari kiloa ja pidän paksuja kalsareita ja olen kuivannut farkut kuivausrummussa, joten ovat kutistuneet eivätkä meinanneet mahtua jalkaan.

Vierailija
10/10 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut espritiä, onlyä, sekalaista muutakin vuosien varrella. Lewikset on yli 10 v vanhat ja menevät varmaan vielä seuraavat 10 vuotta, jos niihin vain mahdun. Vähän on polvien kohdalta vaalentuneet vuosien varrella. On pidetty, on pesty, on kuivattu kuivausrummussa. Muut kestäneet parista pesukerrasta melkein pariin vuoteen.