Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosanna Kulju sai parhaimman äitienpäivälahjan ikinä - vauva syntyi

Vierailija
10.05.2026 |

Onnea!

Ig soreissa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako abortti Rosanna tekikään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan pitäs tietää että kuka tää on. mut onnea vauvalin synnytyksestä.

Vierailija
4/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan ettei lapsesta tule yhtärumaa kuin äidistään.

Vierailija
5/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roska Rosanna varmaan mietti myös tappamiaan sikiöitä äitienpäivänä, kun lehtiin myi tämänkin saadakseen julkisuutta.

Vierailija
6/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikö Rosanna abortilla tappamiaan lapsia myös äitienpäivänä? Jos ei miettinyt niin kertoo tämän henkilön moraalista kaiken. 

Vierailija
7/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roska rosanna on ottanut poskeen ja mirriin niin monelta ettei voi muistaa aborttilasten alkuperää.

Vierailija
8/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tärkeintä oli tietää lapsen sukupuoli, siitä viis onko se terve.

Kyllä naama on saatu rumaan kuntoon

kaikenlaisilla kaiheushoidoilla.

Tuleeko lapin vikisevästä metriheikistä kummi-kannattaa muistaa ettei kummiutta voi koskaan irtisanoa.

Tämä somepasska mullju on tpsi huonoa esimetkkiä kaikille samankaltaisille pissiksille kun julistaa ettei kadu abortteja ja ja metriheikki saarinen ääshole saarinen onanoi ku pannaan b rappuun omassa kästissään.

Maksaako joku tuommosesta sonnasta?

Vierailija
9/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikö Rosanna abortilla tappamiaan lapsia myös äitienpäivänä? Jos ei miettinyt niin kertoo tämän henkilön moraalista kaiken. 

Mitä se kertoo? Kaksi aborttia teininä on välinpitämättömyyttä tai älyttömän huonoa tuuria. Itse olen tehnyt abortin 16-vuotiaana enkä sitä juuri aikuisena ole miettinyt. Ei minulla olisi ollut tuolloin minkäänlaista edellytyksiä äidiksi ja tarkoitan nimenomaan vanhemmuutta, en rahaa. 

Vierailija
10/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muut vauvat? 

Vierailija
11/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsekin mietin, että kuka ihme tätäkin h***raa seuraa. Tai ottaa mitään vaikutteita, kun roksu on tyhmä kuin pylväs. Hyvä jos joku pannut edes rahasta. Kaiken maailman tyhjäntoimittajia. Montako aborttia on tehnyt ja ylistää äitienpäivää?? Hei haloo

Vierailija
12/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo? Kaksi aborttia teininä on välinpitämättömyyttä tai älyttömän huonoa tuuria. Itse olen tehnyt abortin 16-vuotiaana enkä sitä juuri aikuisena ole miettinyt. Ei minulla olisi ollut tuolloin minkäänlaista edellytyksiä äidiksi ja tarkoitan nimenomaan vanhemmuutta, en rahaa. 

Tästä on vasta tehty tutkimus THL:n toimesta, että tyhjäpäät tekevät vuosi toisensa jälkeen abortteja kun äly ei muuhun riitä. Tapoit ihmisen. Mieti sitä tyhjäpää.

Vierailija
13/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seliseli, oisit antanut adoptioon. 

Vierailija
14/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläkin joku mielisairaalasta oleva lauma kommentoimassa täällä 

Vierailija
15/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä nykyukolla ainakin kolme lasta ainakin kahelle eri eukolle ja sitten tälle ryhävalaalle yks lisää.

Säälittää kun ne yrittää sopeutua kypsymättömien junttien puuhasteluun vaikka pitäis olla toiste päin.

Ei varmaan kestä kauaa ku niitäkin esitellään somessa.

Vierailija
16/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seliseli, oisit antanut adoptioon. 

En ollut raskauteen valmis. Enkä myös adoptioon. Yritä nyt elää sen kanssa, kun minäkin siihen pystyn. Suomessa on onneksi vielä aborttioikeus. 

Vierailija
17/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on vasta tehty tutkimus THL:n toimesta, että tyhjäpäät tekevät vuosi toisensa jälkeen abortteja kun äly ei muuhun riitä. Tapoit ihmisen. Mieti sitä tyhjäpää.

Olen miettinyt useita kertoja vuosikymmenien aikana. Eikä se muuta tilannetta tai mielipidettäni mihinkään suuntaan. Tietenkin olen kokenut myös syyllisyyttä, mutta en koskaan katumusta. On tärkeää, että ihminen osaa mennä elämässä eteenpäin. 

Vierailija
18/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosanna nyt ei vauvastaan ehdi nauttia, kun pääasia on esitellä ”hoiukset hulmuten” korkokenkiä vaunuja työntäessä. Tämmönen naikkonen.

Vierailija
19/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset hulmuten ja mikäs se laukku olikaan merkiltään, joka oli tärkeämpää kuin vauva? Montako aborttia tällä naisella olikaan? Seuraako tätä joku vielä? Oksu tulee

Vierailija
20/24 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella monta aborttia takana eikä takuulla ole näitä miettinyt päivääkään tai äitienpäivänä montako raskautta keskeyttänyt. Raskautta, jotka hattarapää on aloittanut kun muuhun ei kykene.. Monella meistä on tahattomia keskenmenoja ja äitienpäivä muistuttaa niistä. Itsekeskeinen ja ilkeä Rosanna. Miten nainen voikin olla niin täynnä itseään kuin roksu? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi