Millähän tämä äitee saisi jokailtaisen viinin tai siiderin kittaamisen loppumaan ? (ev)
Kommentit (8)
Teehen, vissyyn, kevytlimuun, mehukattin....
paljonko menee per ilta. mulla sama vika ja olen alkanut miettimään pitäisikö hoitoon mennä? Miksi sulla alkoi juominen joka ilta?
yksi sidukka/ilta... Vaihdan alkoholittomaan tai alan juoda vichyä. Siideriä vain kaksi kertaa viikossa.
Sehän on vaan sivystynyttä juomista, olen lukenut täältä aihevapaalta.
ja tuomitseva jo valmiiksi. Sivistyneestä viinin nauttimisesta tehtiin kittaamis-sanalla todella paheksuttava asia. Näen jo sieluni silmin lapset hättäntyneinä lumihangessa ja miehen nurkkaan alistettuna. Kauhea joulu tulossa :-(
juon suruuni ja yksinäisyyteeni. Menee 2-4 annosta per ilta (viiniä, maistuu niin hyvälle).
Nyt pidän taukoa Jouluun asti ajattelin ensin ja sitten Joulusta eteenpäin, että joisi vain juhlina ja viikonloppuina.
Kilojakin tulee...
Jos tarvitset lasin käteesi, juo teetä, kevytlimua tms.
Sama nautiskelun tapa jatkuu, mutta tee ei ole terveydelle yhtä haitallinen kuin viini.