Onko muita, joiden BB:n katselu loppu eiliseen iltaan?
Kommentit (10)
ei pelkästään sen takia että cheryll häädettiin, vaan sen takia, että äänestykset eivät ole reiluja. Kukaan.. siis _kukaan_ ei usko että vastenmielinen BB-anna olisi voinut näin lyhyessä ajassa luoda sellaisen faniverkoston että selviäisi äänestyksestä "parhailla" pisteillä. Olen seurannut _useita_ keskustelupalstoja ja jokapaikassa varjoäänestykset ja yleinen keskustelu oli povannut annalle jo edellisessä äänestyksessä "murskahäviöö" vaan kuinkas kävi..
Tuhkimotarina, hyljeksityistä ja huonoitsetuntoisesta voittoon, jotain oppineena. Cheryll koko ajan yritti ja tsemppasi kuitenkin, oli hyväntahtoinen pohjimmiltaan. Terolla vähän sama juttu, paitsi että Terossa ärsyttää sen käsitys että se on muitten yläpuolella.
Cheryll toi valoa taloon.
Mitä sinne oikeasti jäi??? Joku Anna ei todellaan ole viihdyttävä, saati ansaitse voittoa.
Tuuli ja Tero parisuhdepelleilyineen. Ansku, pieni höppänä.
Johan liiallisine itsevarmuuksineen.
Kannatan voittoon Jarmoa. Tai aivan sama oikeeastaan. Viihdyttävämpiäkin ohjelmia tulee..
Eikä asiaa parantanut se, että Cheryll julistettiin iltalehdessä häädetyksi jo ennen kuin äänestysaika oli edes päättynyt.
Minun puolestani saa bb olla.
mä olen fanittanut Cherylliä alusta asti ja minä ja moni muu piti sitä ihan varmana voittajana. Ilmeisesti se oli suomen apinoille liian "hieno". Hyväntahtoinen ja kiltti vaikka ehkä vähän tyhmä. Sympaattinen silti eikä yhtään törkeä, muten niin moni mimmi siellä.
Enää ei BB kiinnosta. Kisan tulisi voittaa alkuperäinen asukas, mutta nyt en halua niin Johania kuin Teroakaan voittoon. Eipä silti, se niin enää kovasti kiinnosta.
joo, eipä tarvi enää kovasti seurata. kun miettii niitä jäljelle jääneitä, niin voi ei... toivottavasti kukaan ei voita.
olisi suonut voiton Cheryllille. Cheryll oli virkistävällä tavalla erilainen kun muut ja kuitenkin hyväsydäminen ja positiivinen. Jos se suuttuui tai kiukutteli niin teki sen suoraan eikä takanapäin. No jäljellejääneet ovat täysin apaattisia ja mielenkiinnottomia ihmisiä ja Anna etenkin sen tasoinen tylsimys että olisi joutanut pois. Ei voi kattoa sen nipotusta ja suklaan mussutusta enää.
Eikä asiaa parantanut se, että Cheryll julistettiin iltalehdessä häädetyksi jo ennen kuin äänestysaika oli edes päättynyt.
.
Syynä kaksikko Tero&Tuuli, joista odotin Tuulin tippuvan, jotta voisin taas alkaa seuraamaan 24/7. Nyt ei kiinnosta kuunnella tai nähdä kumpaakaan näistä idareista, jotka yhdessä ärsyttävät luonnollisesti kaksinkertaisesti.
Tuuli on vain mäkättävä tyhjäpää, jonka ainut avu on ulkonäössä, joka sekin tökkii heti kun nainen avaa suunsa.
Tero taas... Tsiisus. Mies pelaa eniten koko porukasta, ja millä keinoilla.. Hämärää epäselvää puhetta, ei uskalla vastata koskaan selkeästi ettei vaan joutuisi vastuuseen sanomisistaan, kaikki ne kahdenkeskiset kävelytuokiot joilla mies jakaa ohjeita miten käyttäytyä, jotta pysyisi pitkään talossa... On selvästi opiskellut edelliset kaudet, ainoana muisti kaikkien edellisten voittajien sukunimetkin siinä tietovisassa!
Kuitenkin on vain turhake talontäyte, silloin tällöin käy treenaamassa jotta keski-ikäiset naiset saavat pitää silmänruokansa ja silloin tällöin panee Tuulia jotta peräkammarinpojat saavat runkkumateriaalinsa.
En tajunnutkaan miten tärkeä Cheryll oli ennen kuin se lähti. Kuka tuosta jengistä esim. voittaa? Jotenkin kutkuttavaa olisi ollut nähdä Cheryll finaalissa vaikka Johanin tai Teron kanssa. Siinä olisi ollut suuren urheilujuhlan tuntua. Minusta kumpikaan, ei Johan eikä Tero ansaitse voittoa. Niistä muista nyt puhumattakaan. Mitä joku Johan on tehnyt talossa? Olla möllöttänyt ja päässyt käymään Afrikassa. Ja Tero on vaan liian outo.