Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolissani 5v pojasta

Vierailija
22.11.2008 |

Asutaan korvessa vanhassa maalaistalossa,kauppalaan on matkaa yli 10km ja mulla ei oo ajokorttia (eikä senpuoleen autoakaan,mies menee autolla aamulla kylälle töihin).

Poika on tähän asti ollut tosi tyytyväinen oloonsa,leikkinyt itsekseen,ulkona ja sisällä,nyt viimeisen puolisen vuotta on selkeästi kaivannut kaveria ja tää on se asian ydin. En oikein tiedä miten saisin edes seuraa pojalle? Voiko lapsi olla liian yksinäinen?

Olen seitsämännellä kuulla raskaana ja sit kun vaavi on syntynyt ollaan entistä tiukemmin kiinni kotona ainakin ensi kuuakudet... Ensi syksynähän poika menee eskariin,joten sit saa sitä seuraa,mutta miten pärjäillä sinne asti???

Kotona meillä on siis minä ja poika ja koira päivisin,iltaisin lisäksi iskä ja 15v esikoinen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahd. useita kerhopäiviä. Vie vaikka molempiin.

Vierailija
2/6 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te siinä puoli vuotta hyvin pärjäätte.

Meillä on 5-vuotias, ja tiedän kuinka paljon virtaa ja seurankaipuuta sellaisella on. Mutta yritä järjestää seuraa jotenkin, vaikka kummit, mummot, naapurin tenavat jne. Ja kun vauva syntyy, siitä on touhua isommallekin, ota hänet mukaan hoitamaan "meidän vauvaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/6 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut heitä kylään.

Ja välillä menette itse kylään. Aamulla vaan miehen kyydissä kylälle, josta varmaan bssilla pääsee vaikka minne.

Mites olisi retki lähinpään leikkipuistoon? Joko juuri niin, että aamulla miehen kyydillä kylälle ja siitä sitten puistoon, tai vaikka naapurikaupunkin perhekerhoon.

Tai sitten viikonloppuna koo perheen voimin autolla.

Eihän näistä nyt kavereita saa pitkäaikaisesti, jos silloin tällöin käy "katsomassa" muita lapsia, mutta saisi edes joskus lapsesi tavata muita lapsia, siihen eskariin asti odotellessa.

Vierailija
5/6 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jollei löydy, niin mä en olisi huolissani. 5v. on vielä pieni ja onnenpoika hän on kun on saanut olla rauhassa äitinsä kanssa ensimmäiset vuotensa.

Vierailija
6/6 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me nyt ihan sentään kokoajan kotona nyhvätä :)

Mennään just miehen kyydillä joskus kylälle ja sieltä sit bussilla mennään tohon kaupunkiin (20km yhteensä suuntaansa) ja siellä käydään kauppakeskuksen leikkipisteessä näin talvella ja silloinkun on ulkoiluilmat niin puistossa. Tällanen reissu tehdään noin kerran kuussa, sitten serkun luona (8v) käydään noin kerran kuussa vkl,sinne on matkaa myös tuon saman 20km,ne on pojat keskenään oikein hyviä kavereita vaikka onkin muutama vuosi ikäeroa :) Ja serkku käy joskus meillä mut kun on tuo koulunkäyntikin kuitenkin..

Perhekerhoja tmv on tuolla kaupungissa,matka on liian pitkä säännöllisiin käynteihin..

Eskariryhmään taitaa tulla pojan lisäksi vaan 4 lasta,en kyllä tiedä mistä tulis enempää,noi on siis tän perän ainoat tämän ikäiset... 3 tyttöä jotka on tässä kylällä (tuolla 10km päässä) ja 1 poika joka asuu "toisessa suunnassa" tätä kylää,eli aika kaukana...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi