En osaa edes kuvitella mikä paratiisiloma meitä Thaimaassa odottaa!
Olen katsonut kohteen kuvia ja mahtavalta näyttää. Perille kun päästää niin kelloja emme kyllä tarvitse!
Kommentit (13)
Lasten kanssa nuo ovat tärkeitä asioita.
Thaimaassa kävijät, pitääkö tuo paikkansa?
mutta todellisuudessa ne hymyt yms. ystävyyden elkeet tehdään vain rahan takia ja kaiken lisäksi kulttuuriin myös kuuluu hymyily myös silloin kun raivostuttaa tms.
Jos olette "turistipaikkaan" menossa niin ei siellä muutenkaan aitoa elämää näe.
mä en voi sietää sellaista mielistelyä ja hymistelyä, ja että vaan hymyillään vaikka kaikki olisi päin prinkkalaa.... Saa nähdä missä vaiheessa mulla menee siellä hermo :). t. 2
Muistan kun tsunamin aikaan oli paljon juttuja kuinka paikalliset huolehtivat ulkomaalaisista. Kuulostaa oudolta jos tekivät sen vaan rahan takia...
Meitä on viisi henkeä, mun ja miehen nettotulot kuussa noin 7000 eikä meillä todellakaan ole varaa Thaimaan matkoihin. Mua on aina ihmetyttänyt, mistä ihmiset saavat rahaa kaukomatkoihin:-O
kyllähän sen nyt kaikki tietää että se hymyily ei ole aitoa
Meitä on viisi henkeä, mun ja miehen nettotulot kuussa noin 7000 eikä meillä todellakaan ole varaa Thaimaan matkoihin. Mua on aina ihmetyttänyt, mistä ihmiset saavat rahaa kaukomatkoihin:-O
Osataan käyttää rahaa järkevästi ja itse esim. opiskelijanakin pääsin matkustelemaan joka vuosi. Kävin toki satunnaisesti töissä (ja kaikki kesät töissä) opintojen ohella.
thaimaalaiset pelkäsivät että tsunami pelästyttää turistit pois ja yrittivät kaikin tavoin estää tätä tsunamin jälkeistä kansallista katastrofia tapahtumasta huolehtimalla turisteista mahdollisimman hyvin niissä olosuhteissa. Olen kuullut että joskus jäi paikallisia ihmisiä hoitamatta, kun kaikki paikat varattiin turisteille.
Muistan kun tsunamin aikaan oli paljon juttuja kuinka paikalliset huolehtivat ulkomaalaisista. Kuulostaa oudolta jos tekivät sen vaan rahan takia...
meillä on yleensä talvella kaksikin matkaa, ja sitten kesällä vielä yksi. t. 2
samoin hotellien yläkerrosten ryöstelyä yms. joista ei tietenkään uutisoitu samalla tavalla kuin ihmisten auttamisesta.
Esim. 4-henkinen perhe pääsee talvella 3000 €/2 vk matkalle, huhti-lokakuussa vielä edullisemmin.
Lapset 11v ja 12v. Kerran vuodessa käymme jossain lomalla. Jouluna meillä meni ennen monta tonnia rahaa. Nyt lapset isoja ja mielellään jättävät toivelistat tekemättä ja lähdemme lomalle. ap
Me ollaan paljon matkusteltu kaukomaillakin, mutta nyt ollaan ekaa kertaa lähdössä Thaimaahan. On vaan ollut aina ihan hirveät ennakkoluulot sitä maata kohtaan. Nyt päätettiin kuitenkin lähteä katsomaan, että pitääkö ennakkoluulot paikkansa vai ei. Sittenhän sen on nähnyt. Eli, vähän ristiriitaisin tuntein lomaa odotan.... Aurinkoon on toki ihana päästä :)!