Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierukan laitto synnyttämättömälle! Olitko kovin kipeä?

Vierailija
10.11.2008 |

Olen saanut kaksi lasta sektiolla. Sattuuko kierukan laitto? Ylihuomenna olisi edessä. Lievittyykö vuodot, entä PMS oireilu? Sattuuko kovasti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Itse mietin samoja ajatuksia,ennen kierukkan laittoa.Gynegologi kertoi että kun olen synnyttänyt myös kaksi lasta sektiolla laitto on helpompi kuin ei synnyttäneelle naiselle.

Paikat kuitenkin muuttuu raskauden aikana.

Ei sattunut,ja vuodot vähenivät

suosittelen

Vierailija
2/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunkaulasi ei ole joutunut venymään, joten asettaminen saattaa olla hankalampaa, ei tosin välttämättä. ota buranaa pari kappaletta ennen asennusta, auttaa. jälkiseuraamukset samat synnyttäneillä ja synnyttämättömillä. toisilla vuodot loppuu kokonaan, toisilla ei, suurimmalla osalla kuitenkin vähenee selvästi. tsemppiä! asennus kestää vain muutaman minuutin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama kuin synnyttämättömällä, mikäli avautumista ei ole tapahtunut tai tapahtunut vähän, kuten tilanteessani. ap

Vierailija
4/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunkaulasi ei ole joutunut venymään, joten asettaminen saattaa olla hankalampaa, ei tosin välttämättä. ota buranaa pari kappaletta ennen asennusta, auttaa. jälkiseuraamukset samat synnyttäneillä ja synnyttämättömillä. toisilla vuodot loppuu kokonaan, toisilla ei, suurimmalla osalla kuitenkin vähenee selvästi. tsemppiä! asennus kestää vain muutaman minuutin

;) Kohdunkaula venyy KAIKILLA raskauden aikana. Se johtuu siitä, ettei koudunkaula ole AVAUTUNUT sektiolla synnyttäneellä. Itselläni sellainen tilanne, että jonkin verran avautunut olen noin 3-5cm ennen kiireellistä sektiota ensimmäisellä kerralla. Sen vuoksi kuitenkin kierukkaa yrittävät laittaa. Näin mulle selitettiin. ap

Vierailija
5/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkiseuraamuksista voisin kertoa. Mulla on ollut kierukka nyt pikkusen alle puoli vuotta. Se laitettiin kivuliaitten menkkojen takia. Kivut on nyt paljon pahemmat ja niitä on muulloinkin kuin menkkojen tai ovulaation aikana. Vuotoakin on milloin sattuu, aika niukkaa tosin. Paino on tippunut 6 kg, ainoa plussapuoli!