Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ahdistaa, olen todella mustasukkainen miehestäni.

Vierailija
17.12.2007 |

siis Todella, kyttään hänen menemisiään, kännykkää, kyselen jopa lapsilta jos ovat olleet kaupassa ym. mies ei ole ikinä antanut aihetta edes epäillä mistään pettämisestä tms. päinvastoin!

alkaa jo ahdistaa oma käytös, sitten kiukkuan itsekseni jos hän käy kaverillaan kylässä tms.

ihan älytöntä, auttakaa, miten voin muuttaa itseäni? en halua olla tällainen vaimo. mies ei onneksi tiedä (vielä) millainen sekopää olen..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet epävarma?

Vierailija
2/6 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin itseni kirjoituksestasi. Kyttäsin miehen menemisiä ja tekemisiä vaikkei syytä ollutkaan. Eräänä iltana sitten puhuimme, itkin todella paljon koska tilanne ahdisti kumpaakin.

Nyt on asiat hyvin, en kyttää enkä syyttele. Puhuminen auttoi meillä. Onko sinulle tapahtunut menneisyydessä jotain, mikä saa sinut epävarmaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa sinut tuntemaan itsesi naisellisemmaksi. Keskity enemmän itseesi, niin mustasukkaisuus jää.

Vierailija
4/6 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missä kaupassa kävitte, ketä näitte ym. en tiedä mistä tää voi johtua, mies käy todella harvoin missään, ja ennen mua ärsytti kun kertoi kaiken, tyyliin tankkasin auton!

miten voisin puhua miehelleni tästä?

Vierailija
5/6 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit jutella miehesi kanssa. Kertoa, että rationaalisella järjen tasolla tiedät, että hän ei sinua petä - mutta et tunteen tasolla pysty silti olemaan asiasta varma. Kerro, millainen epävarmuus sinua kalvaa ja pyydä häntä auttamaan sinua mustasukkaisuuden taltuttamisessa.

Kannattaa lukea aiheesta. Googlettamalla hakusanalla mustasukkaisuus löytyy jo monenmoista. Kirjastosta löytyy opuksia.

Sinun itsesi on yhdessä miehesi kanssa pääteltävä, tarvitsetko kenties ulkopuolista keskusteluapua. Muutaman nettiin kirjatun rivin perusteella on mahdoton sanoa, onko mustasukkaisuutesi sairaalloista ja kiinni omista ongelmistasi - vai onko se kotikonstein hoidettavissa olevaa parisuhteen kuprua.

Keskustelu ja avoimuus eivät ainakaan haittaa, päinvastoin. Voisitte vaikkapa sopia yhdessä siitä, millaisiin uteluihin miehesi vastaa ja millaisiin ei. Sinulla ei ole oikeutta udella toisen tekemisiä minuuttitarkkuudella, eikä kysellä lapsilta miehesi tekemisiä.

Vierailija
6/6 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua, miten sitä tietää miten pitäisi käyttäytyä, muttei vaan jostain syystä osaa käytännössä toimia niin.

ehkä me pärjätään ilman ammatti apua, mutta puhua kyllä pitää.

vielä ei ole mitään tapahtunut, mutta jos sama meno jatkuu mun pään sisällä, niin mies kyllä sen huomaa, joten parempi nyt tehdä jotain.

ap