Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarjasamme tyhmiä kysymyksiä

Vierailija
17.12.2007 |

Lopetin imetyksen syyskuun puolessa välissä. Rinnat ei meinanneet hyväksyä asiaa ;) vaan olivat useamman päivän kipeät ja täydentuntuiset. Nyt kolme kuukautta imetyksen lopettamisesta, mulla edelleen tulee maitoa? Kauanko oikein menee, että maidoneritys loppuu? Ei sitä nyt ihan vuotamalla valu, mutta jos puristaa nänniä niin heti ruiskahtaa maitoa. Kiitos vastauksista!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen uudestaan raskaana, silloin se maidon tulo loppui kokonaan. Ja kohtahan se sitten alkaa uudestaan. =)

Vierailija
2/2 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan imetyksen jälkeen maitoa valui spontaanisti vielä useita viikkoja. puristamalla tuli vielä yli vuoden jälkeen lopettamisesta.



toisen kanssa spontaanisti ei tullut edes viikkoa. puristamalla tulee vielä, kun lopettamisesta on pari kuukautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä