Voi että tää on raastavaa, kun on rakastunut toiseen mieheen....
Kommentit (11)
Oikeasti on vaan jotenkin tympääntynyt elämäänsä yleisesti, ja hakee noin veemäisellä tavalla viihdytystä elämäänsä... arvelisin. Ja semmonen muuten ällöttää!
kerrotaan kaikille,miten ihanalta tuntuu,kun ei voi nukkua,olla,syödä ja olo on kuin teininä?
Koko aika odotan että loppuis tunteet ja menis ohi. Kun ei tunnu menevän. Keväästä asti kärvistelty ja valitettavasti tunne molemmin puolinen.
Sillehän ei voi mitään, että toisesta tykkää. Mutta sille voi, mitä, sillä tykkäämisellä tekee... vaikka rankkaa ajoittain onkin. Mutta silti, ajoittain on ihanaa olla teinirakastunut...
vaalee,hauska,fiksu,pohojanmaalta....
juttu.
Kyselin tuossa aiemmin " neuvoja" ihastumiseen ja sainkin ihan ok viestejä,mutta miksi välillä hyväksytään ja väliilä ei?
yhdessä seminaarissa kävi tunteet kyllä tosi kuumana, mutta onneksi ei mitään sen kummempaa tapahtunut, kun pidin järjen päässä :) Mutta on tää oikeesti kiduttava tunne ja nyt vielä jso olen vaihtamassa työpaikkaa enkä ehkä näe enää miestä ...snif... ap
mutta siitä ei pääse mihinkään että ihana se mies on :)
ap
ihanankutkuttavanahdistavanjännittävää..
T. 11
Innosta piukkana odottelen sähköposteja ja oon tosi masentunu jos ei tänäänkään tuu :/
ap
tapasin työjutuissa yhden aivan ihanan miehen. Ei se kyllä ensin mua huomannu, mutta parin tapaamisen jälkeen sitten. Voi ankeus! ap