Ärsyttää: olin miehen kanssa la kaupungilla, mentiin erään miehen yhteistyökumppanin (nainen)
seurueen luo juttelemaan. Nainen oli humalassa ja iloisesti höpötteli miehelleni. Ei siinä mitään, mutta kun hänelle selvisi minun olevan mieheni vaimo, hän oikein korostetusti poistui takavasemmalle ja käyttäytyi hölmösti. (Mieheni jutteli tässä vaiheessa tän naisen seurassa olevien miestenkin kanssa.) Mua alkoi ottamaan pattiin naisen käytös, tuli tunne että hän pitää mua mustasukkaisena muijana.
Tiedän, että mies on etenkin humalassa melkoinen hauskuuttaja ja varmaan on noiden yhteisissä saunailloissa naurattanut tätäkin tätiä. Mulla ei ole asian suhteen ongelmaa, koska meillä luottamus pelaa (tai jos mies pettää, niin mitäpä mä sille voin). Mies meinasi, että ehkä tää nainen itse on mustis (siis ylipäätään) ja ajattelee muidenkin olevan. Mä taas veikkasin, että nainen on ottanut ehkä hiukan liian tosissaan mieheni vitsailut ja leikinlaskun. Hän mielestäni käyttäytyi korostetusti siten, että miehelläni ja hänellä olisi jotain salattavaa, " minäpä tässä pidänkin vähän matalampaa profiilia" .
Plääh!