Mies mustasukkainen.
Vuosia olemme olleet yhdessä, naimississa muutaman vuoden. Mies on ehkä viime vuoden aikana alkanut osoittaa mustasukkaisuuden merkkejä. Pitäisiköhän huolestua? En käy paljon missään, lasten kanssa joskus kylästelen ja tietysti shoppailureissuja teen. En ole flirttiluonteinen, joten en mielestäni anna aihetta mustasukkaisuuteen. Mieheltä on alkanut tulla silloin tällöin kommentteja tyyliin " missä olet taas konttaillut" ja ärinää " missä viivyit, mitä teit" jos olin 15 minsaa poissa näkyvistä. Töistä tulee, pihalla jos on autonjäljet, seuraa " vitsikäs" kuulustelu kuka on käynyt. Jos naureskelen (kun ensin ajattelin että mies huumorilla), enkä vastaa, niin mies alkaa tiukata asiaa niin kauan että kerron kuka on käynyt. Ahdistavaa!
Kommentit (5)
AV:lta saat hyviä vinkkejä. Kerro sitten, kuinka kävi ja johtuiko mustis siitä, että itse pettää. :)
Oma isäni pilasi lapsuuteni sairaalloisella mustasukkaisuudellaan. Epäili äitiä koko ajan jostain, se oli painajaista. Ja pahinta, että se jatkuu edelleen, nykyään on tullut väkivalta kuvaan. Ja yhteisiä vuosia heillä takana 40.
Ennen ei ollut mustasukkainen, nyt tullut sellaiseksi. Sanoo, ettei itse ole pettänyt että ei johdu siitä. Mutta alkanut vaan epäillä eikä voi luottaa minuun. Osin johtuu siitä että kaverinsa vaimo oli pettänyt ja heille tuli ero.
Ennen saatoin tulla viikottain kotiin klo 04 eikä ollut mikään ongelma. Nyt on kaikki ongelmaa. Kyselee mitä tehdään päivällä ym. Toisaalta kiva että on kiinnostunut mun ja lasten elämästä päivisin. (mitä ei ennen ollut)
kaivoi pyykistä alkkareitani ja tarkisti onko niissä spermaa. Samoin jos olin käynyt suihkussa, hän uteli että spermaaako pesen pois tmv.