S-kauppa taitaa potkia tietynlaiset asiakkaat ulos pankin myötä.
Tai sitten korjatkaa, jos olen ymmärtänyt väärin.
Debit-kortin käyttömaksu on 1,50 euroa kuukaudessa.
S-maksukorttia (siis ei pankin kortti vaan kaupan kortti) ei saa sellaiset, joilla on luotthäiriömerkintä.
Eli kun minulla on luottohäiriömerkintä, en saa S-maksukorttia. Koska taas keskittämisestä huolimatta bonukseni ovat useimmiten 1,50 - 4 euroa, niin minun ei kannata ottaa debit-korttia.
Käytännössä minun siis kannattaa jättää kanta-asiakkuus s-marketissa ja siirtyä Keskon asiakkaaksi. Vai olenko ymmärtänyt kaiken väärin?
Kommentit (15)
Ei taida keskittämisessäkään silloin mitään järkeä olla.
1000 euron edestä ostoja=5 euroa bonusta.
saanut s-etukorttia millä voi maksaa ostoksensa s-tililtä jos on luottotiedoissa merkintä. S-tilillä olevilla varoilla ostokst maksattaessa ei ole missään tekemisissä luoton kanssa,vaan tililtä maksu. Nyt muuttuessaan s-pankiksi pystyy jo pelkällä kortilla (depet) maksamaan ostoksensa. Onneksi luottotietolakiin on tullut uudistus, maksusäiiriömerkintä on enää 3 vuotta ja jos saatava on maksettu, poistuu häiriömerkintä 2 vuodessa.
Että sikäli ei mitään ihmeellistä siinä, että luottohäiriöiset ei S-tilikorttia saa.
Vierailija:
saanut s-etukorttia millä voi maksaa ostoksensa s-tililtä jos on luottotiedoissa merkintä. S-tilillä olevilla varoilla ostokst maksattaessa ei ole missään tekemisissä luoton kanssa,vaan tililtä maksu. Nyt muuttuessaan s-pankiksi pystyy jo pelkällä kortilla (depet) maksamaan ostoksensa. Onneksi luottotietolakiin on tullut uudistus, maksusäiiriömerkintä on enää 3 vuotta ja jos saatava on maksettu, poistuu häiriömerkintä 2 vuodessa.
Samaan aikaan perheessä oli muitakin asioita, jotka aiheuttivat monia ylimääräisiä rahanmenoja. Työttömänä olin pari vuotta. Sittemmin olen saanut töitä ja palkkani on moninkertainen hoitajiin verrattuna:) Luulisi, että kaupalle raha kelpaa, mutta näköjään ei kelpaa kuitenkaan.
Maksukortti ei ole luottokortti, joten siinä mielessä siihen ei pitäisi vaikuttaa luottotiedot. Siinä vain ei ole tarkistusta, onko tilillä rahaa vai ei ja siksi sitä ei voi saada.
Mutta alkuperäinen kysymys oli kuitenkin se, että näköjään ei kannata enää olla S-marketin kanta-asiakas, kun siitä ei ole mitään hyötyä. Ehkä en saa plussapisteitäkään paljon, kun ostokseni eivät valtavia ole (ei ole autoa ja ruokaostokset opin työttömänä tekemään todella minimin mukaisesti), mutta ei S-marketistakaan enää ole minulle hyötyä. Ennen parikin euroa ylimääräistä (varsinkin kun olin työtön) oli ihan kiva lisä.
tv. ap
Maksat s-kortilla enemmän kuin tilillä on rahaa.
Kaikista voi aina sopia velkojien kanssa.
höylätä yli varojeni, jotenkin myös luullut ettei se ole mahdollista.
T:16
Vierailija:
saanut s-etukorttia millä voi maksaa ostoksensa s-tililtä jos on luottotiedoissa merkintä. S-tilillä olevilla varoilla ostokst maksattaessa ei ole missään tekemisissä luoton kanssa,vaan tililtä maksu. Nyt muuttuessaan s-pankiksi pystyy jo pelkällä kortilla (depet) maksamaan ostoksensa. Onneksi luottotietolakiin on tullut uudistus, maksusäiiriömerkintä on enää 3 vuotta ja jos saatava on maksettu, poistuu häiriömerkintä 2 vuodessa.
Aina voi sopia, jos on rahaa millä ne sopimuserät maksaa =O)
Ei ole kysymys luotosta, vaan varojen varmennus päin peetä.
Sitten on parempi että luottotiedot menee, jos on elänyt yli varojensa.
Kohta meinaa poistuu se, että voit nostaa kassalta käteis S-kortilla. Kaikkien asiakkaiden kortit vaihtuvat joku Debit tai Credit korteiksi. Ja ne on ilmaisia ainakin vuoden 2008 loppuun.
Ja ihan ymmärrettävistä syistä toki, tottakai se antaa tietynlaisen leiman siitä, että asioiden hoito on vähän niin ja näin.