Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinähatut vko 51 ma-ke***

17.12.2007 |

Jatketaan uudella viikolla, koska meitä halukkaita näyttää vielä olevan :-)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin Hämeenlinnaan Lääkärikeskukseen ja sattui vielä lääkäri, joka suorittaa myös nuo 3D/4D ultraukset. Onko kellään kokemuksia tästä Rosendahlista?

Eilen iski vatsan seudulle ihmeturvotus päälle. Syy taitaa olla viikonlopun herkuttelut hot wingseillä, sipseillä, karkeilla ja lätyillä. Tosi kurja olo oli eilen illalla eikä vatsa ole täysin laskeutunut vieläkään. Nyt pitää yrittää tsempata tämä viikko ennen Joulua ettei tule ihan kaamee " morkkis" Joulunpyhien jälkeen. Voi, kun sitä osais herkutella sillain kohtuudella, mutta tuppaa kyllä vähän repsahtaan, kun herkut on saatavilla...

Olin muutenkin eilisen päivän tosi väsynyt, palelin koko illan ja lämpöä oli pahimmillaan 37,8. Kuinkas teillä muilla nuo lämmöt? Onko normaalia, että lämpö pysyy säännöllisesti yli 37 (mun normaali hieman vajaa 37)? Mulla on ollut 37,2-37,5 jo pidempään enkä oikein tiedä johtuuko raskaudesta vai flunssasta.

Viimeinen viikko töitä ennen " Joululomaa" . Voi, kun jaksais jotenkin tsempata töissä, kun muutenkin motivaatio hieman hukkateillä. Tässä on kuitenkin vielä n. puolivuotta työrupeamaa jäljellä ennen äitiysloman alkua, joten ihan vielä ei olis varaa alkaa löysäillä... tammikuussa on seuraavan kauden tavoitekeskustelu esimiehen kanssa ja saas nähdä joko paljastan tämän salaisuuden. Toisaalta, olisi mukava odottaa ilmoitusta ainakin tuon ekan ultran yli, että tietää koko homman olevan totta ja kaikki hyvin.

Hyviä vointeja kaikille ja työniloa työssä käyville Heiniksille!

Tinttis ja sinttis 9+0

Vierailija
2/39 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin :) eka ultra on takana päin.. siellä oli pieni sikiö.. vastas viikkoja 10+1.. sydän sykki jä vähän likkuikin :D Uuden ajan tosin sain, kun ei sitä niskaturvotusta saatu mitattua.. 3.1 uudestaan ja silloin tehdään kaikki mittaukset ja tutkimukset.

Helpotus oli suuri, kun ei mulla mitään oireita juurikaan ole... tää on vaan sitte ihana oireeton raskaus :) Laskettu aika pysyi samana, kun tuo heitti noin vähän, niin eivät alkaneet muuttamaan...

-Anzzu rv 10+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi uusi halukas littymään teidän heinähattujen joukkoon???

Odotan neljättä lastani ja LA olisi noin 16.7 (varmistuu np-ultrassa,joka minulla on 2.1.2008).Ennestään minulla on kolme poikaa syntyneet -99,-01 ja -07.Eli nuorin täyttää tammikuussa vasta vuoden =). Ihan tarkoituksella yksi pallero olisi vielä tervetulut joukkoomme,pienimäisen kaveriksi.Ensimmäisessä neuvolassa olin viime viikolla,viikkoja oli 9,mutta kuulin jo sydänäänet.On se vaan aina yhtä sykähdyttävä tunne.Etovaa oloa olen potenut,mutta en ole oksentanut,niin kuin en edellisissä raskauksissakaan.Nyt sekin alkaa onneksi ilmeisesti mennä ohi.Joulua odotetaan ja np-ultraa odotan kovasti.Tutustun teihin pikku hiljaa täällä lukemalla juttujanne.Onko teitä muuten iso ryhmä?Mie itse olen muuten 33 vuotias ja mies 38 vuotias.

Terv.iltahämärä ja asukki 9+5

Vierailija
4/39 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kyllä mahtuu. Moni on siirtynyt noille ns. suljetuille keskustelupalstoille (esim. Yahoo), mutta osa meistä tykkää kirjoitella tänne eikä jaksa/viitsi kahteen paikkaan kirjoitella kuulumisia. Ja tänne on niin helppo tulla ihan vain vähän vilkaisemaan, jos ei juuri sillä hetkellä ole itsellä mitään uutta kirjoiteltavaa :-)

Terkuin,

Tinttis ja Sinttis 9+0

PS. Minäkin 33v, kuten nimimerkkikin jo paljastaa. Mies on 41 ja kolmatta odotellaan syntyväksi heinäkuun 21.päivä. Terkka siirsi LA:n päivällä aikaisemmaksi, kun laski sen 28 päivän kierron mukaan. katsotaan sitten mitä eka ultra näyttää viikoiksi tammikuussa.

Vierailija
5/39 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niin veto poissa viime viikot etten ole jaksanut mitään kirjoitella, välillä käyn lukemassa juttuja. Nyt on onneksi tuo armoton väsymys hiukan hellittänyt.

Kävin tänään lääkärineuvolassa, mutta pettymyksekseni ei sydänääniä vielä saatu kuuluviin. Jotain se lekuri puhui että se laite olisi ne rekisteröinyt, mutta ettei itse niitä kuullut enkä kyllä minäkään. En tiedä ymmärsinkö jotain väärin vai pystyykö ne laitteet " kuulemaan" vaikkei lääkäri kuule? No joka tapauksessa nyt joudun sitten odottamaan varmistusta np-ultraan joka on onneksi jo ensi viikolla 27.12. Muuten oli kaikki ok, papa-koe sattui vietävästi, ei ole ennen niin ilkeästi vihlaissut, ja kohtu oli kuulemma todella korkealla. Onko se sitten hyvä vai huono, niin en tiedä.. :)

Ylipainoa kun on niin sain määräyksen varata aikaa sokerirasitustestiin tässä piakkoin, ennen seuraavaa neuvolakäyntiä täytyy olla tehtynä eli 22.1. mennessä. Onko kellään hajua mitä siellä tehdään? Pari tuntia kuulemma menee.

Pitäisi lähteä tästä vielä viimeisiä joululahjoja ostelemaan. Ei kyllä yhtään huvittais, mutta toivottavasti tällai maanantaina ei olis niin kova ruuhka, jos porukat olis jo viikonloppuna ollu. No kohtahan se nähdään :)

Oikein hyvää joulun odotusta kaikille!

meli76 ja " nestori" 10+2

Vierailija
6/39 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Iltahämärä, kyllähän tänne hyvin mahtuu nyt kun moni on lähtenyt muualle kirjoittelemaan. Teillekin tulee sitten pieni ikäero nuorimmille, on sitten leikkikaverereita toisilleen.

Anzzulle onnittelut ihanista ultranäkymistä!!!

Oma vointi on ihan ok. Pahoinvointi on helpottanut eikä pääkään ole ollut moneen päivään kipeä. Väsymys on oikeastaan ainut oire mutta olen saanut joka päivä nukutuksi ainakin tunnin unet ja unien jälkeen olen kuin uusi ihminen. Esikoinen on alkanut nukkumaan pitkiä päiväunia joten saan itsekin levättyä. Nyt jo kauhulla odotan miten ehdin levätä jouluhässäkässä, sitten täytyy vaan mummuille sanoa että katsokaa tytön perään, minä menen nukkumaan. Ja kyllähän he varmasti raskaus väsymyksen ymmärtävätkin.

Esittelempä minäkin vähän itseäni, eli olemme molemmat minä ja mies 28 vuotta ja esikoinen täytti juuri vuoden, niin ja Turussa asustellaan.

Lazo rv 8+4

Vierailija
7/39 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinttis: Mä voin ihan ehdottoman lämpimästi suositella Rosendalhilla käyntiä. Itse kävin siellä viikko sitten, vaikka meille nyt tulikin puoliksi surullisia uutisia, jäi käynnistä positiivinen kuva.Todella miellyttävä lääkäri. Mun neuvolatäti kertoi että " Ruuskis" (kuten hän sanoi) on kouluttanut keskussairaalan ultraajat ja tehnyt väitöskirjan ultraäänitutkimuksista.

Iltahämärälle tervetuloa mukaan!

Oma olo on lähes ennallaan, oksennan enää oikeastaan kerran päivässä. Kuvotus nyt on seurana,mutta kyllä sen kanssa toimeen tulee.

Hematooma ärsyttää kohtua joka reakoi kipuilemalla, mutta rauhallisilla mielin tässä ollaan.

Kaikki nostaminen ja sykkeen nouseminen on multa nyt jo kielletty, jonkin verran sitä koittaa iisisti ottaa mutta reilu vuosikas kuopus ja hissitön kerrostalo ei ole paras yhtälö.

Kaikille oikein mukavaa joulunodotusta!!

pupu ja salarakas 11+1

Vierailija
8/39 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltahämärä, Teretulemasta :-)

Aamulla kävin katsomassa oliko uutta pinoa, eikä ollu vielä...nyt kiva ylläri kun juttua olikin tullut hyvin! Mukavaa lukea teidän juttuja!

Oli neuvolalääkäri tänään. Sydän pamppaili ihanasti, huoh <3

Keskiviikkona ultra, jännäääää!

Onko iho-onkelmia ilmennyt muilla? Mie niin kovin siloposkinen kärsin pikkuruisista oikein punasista finneistä leuka ja _kaula_ alueella :o

inhaa.

Ihanaa kun on päässyt nauttimaan kahvista taas! Se on niin hyvää! olo on hyvä. Vatsa pikku pallo.

Nysse raskaus alkaa o/

Iloista mieltä kaikille! L ja murunen 11+5

Vierailija
9/39 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh mä oon taas vaihteeksi ollut niin poikki, etten ole jaksanut edes konetta avata moneen päivään:0 Tänään on ollut siivouspäivä ja nyt juilii kivasti selkään. Mulla alkaa selkä reistaamaan näköjään saman tien kun raskaudun:(

Uudelle tervetuloa munkin puolesta (sori, unohtui taas nimimerkki) Ja joku kyseli sokerirasituksesta..

Mä oon ollut joka kerta sokerirasituksessa. Sinne mennään aamulla kun ollaan oltu 12h syömättä ja juomatta. Sitten otetaan verikokeita ja juodaan sellasta tosi ällöä nestettä. Sit vaan ootellaan ja otetaan vielä parit verikokeet. Kaks tuntia tosiaan menee aikaa, joten kannattaa varata lukemista tai kutimet mukaan:)

Omaan napaan ei kummempia. Keskiviikkona vihdoin ois lääkärineuvola. Kovasti odotan, että pääsee varmistumaan sydänäänistä ja tietty ultraan vauvaa ihailemaan.

Jaahas tytöt TAAS tappelee, pakko lähteä rauhoittamaan tilannetta

Pricilla ja Muru rv 9+1 (kai?)

Vierailija
10/39 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihan 100% varma ei ole tuo la eri laskureita käyttäen on tullut 30.7.-1.8. " päiväys" ..

Kolmosta odottelen ja tuonne Kotilo nippuun jo kävin ilmottautumassa..

Esikoinen koululainen ja kuopus vajaa kaksi vuotias.. Eli taas juuri kun olisi vaippa-ym rumbasta päästy.. Hih.. =D

Eka neuvola olis perjantaina, onneksi sain ennen joulua ekan ajan.

Tänään varsinkin on jotenkin ollut olo,ettei kaikki olis ok..

Hervoton pään särky,oksentelu, tuhruttelu ja " oudot" alavatsa nippailut.. kaksi viimeisintä " tietty" nyt oööalla ettei oikein ole mihinkän päässyt varmistamaan asiaa.. Netistä tosin lueskelin että kaikki taitaa kuitenkin olla aika yleistä, eikä välttämättä muuten liity toisiinsa..

Mulla vaan ei aiemmissa ole ollut moisia oireita.. Onko jollekin tuttua?

Hoh, tulipa rimpsua..

Aikku-78 P00,T06 + rv7+5(?)

Vierailija
11/39 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus vehtaa sylissä.. heh..

Vierailija
12/39 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,kiitos mukavista tervehdyksistä ja toivotuksista mukaan!

-Millaiset ultrat teille kunnan puolelta muuten kuuluu?

Meille kuuluu se np-ultra ja rakenneultra.Itse olen päässyt kahden edellisen kohdalla ylimääräisiinkin ultriin,alku-ultraan,koska on ollut aikoinaan yksi kohdun ulkopuolinen raskaus ja tays:ssa kun olen käynyt synnytys-suunnitteluissa,siellä ultrataan aina.On tosiaan kiva nähdäkin sitä asukkia =) Olen käynyt peloista esikoisen jälkeen juttelemassa...On sitten kaksi viimeistä kertaa käynnistetty,mutta vasta viimeksi meni niin kuin oli suunniteltu,sain spinaalin ja tiedän nyt miten sekin tehoaa =) Aivan hyvin.Aikas iso tuo esikoinen oli ja ilman mitään lievityksiä synnytin,niin jäi kivusta kammo.Joten toivottavasti nyt menisi hyvin jos sinne asti päästään.Menisi samoin kuin viimeksi =)

Niin olen käynyt kerran myös sokerirasituksessa,enkä pitänyt sitä pahana.Ensin vain verikoe.Sitten joudaan se litku (jota en pitänyt pahana) ja taas verikoe.Joillain on siitä syömättömyydestä tullut paha olo,mutta minulla ei tullut.Nyt menen varmastikin taas jossain vaiheessa siihen,vaikkei viimeksikään mitään löytynyt.

Joulu on kohta....pojat odottavat innolla.Lunta ei vain tunnu tulevan....sitä toivoisin! =)

Vierailija
13/39 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Aikku. Tosin päänsärky on taas 4 päivän sietämättömyyden jälkeen alkanut helpottaa - ihmeen kevyt olo tänään, kun pahoinvointiakaan ei ole kamalasti kuulunut. Vatsan nippailu lienee vain kohdun liitos/kasvukipuja? Tai näin olen itseäni lohdutellut. :)

Todellinen pettymys oli eilinen neuvolavierailu. Neuvola vaihtui tässä kesän muuton yhteydessä (muutettiin kävelymatkan päähän pojan koulusta), ja uusi neuvolavastaava oli jotain ihan muuta, kuin mihin oli aiemmassa neuvolassa tottunut. Tunti meni sählätessä ja samoja kysymyksiä kysyessä ja päivitellessä, ei kuunneltu sydänääniä tai edes mitattu verenpainetta tai yhtään mitään. Onneksi miehelle tuli kokous viime hetkellä eikä päässyt mukaan, sen verran tuskaista oli yksinkin. Huoh. No onneksi ultraan pitäisi päästä pian ja lääkärineuvola sitten heti tammikuun alussa.

Ja onneksi on jo kolmas raskaus, eikä kamalasti paina huoli pikkuisesta tai ole pää täynnä kysymyksiä, muuten olisi siirtyminen yksityislääkärille tapahtunut jo tänään.

Tänään on vihdoinkin helpompi päivä töissä, ja kerkeää vähän juosta joulujuttuja samalla keskustassa. Muuten on ollut niin väsy ja huonovointinen, ettei työpäivän päätteeksi ole paljon tehnyt mieli lähteä minnekään. Joulukuusenkin pitäisi tulla iltapäivällä...

Onko muuten muita, joiden vanhempi lapsi on jo kerennyt tottua tarhaan ja nyt sitten pohtii mitä tehdä pienen synnyttyä? Meillä tuo jouluihme täyttää sunnuntaina 4, ja tässä on 1,5 vuotta totuteltu tarhaelämään. Alku oli suth rankkaa, mutta nyt viihtyy todella hyvin ja joka aamu innolla odottaa sinne " pääsemistä" (puoliso aloittaa työt sen verran myöhään aamusta, että vie yleensä tytön sinne " vasta" 9-10 aikaan). Mietin onko tuollainen vuoden totaalipaussi hyvä vai huono juttu ennen eskarin alkua. Toisaalta olisi ihana olla kotona yhdessä, kun koululainenkin tulee kotiin puolen päivän kieppeillä. Toisaalta taas mietin onko sitten eskariin paluu rankempaa - eli kannattaisiko miettiä vaikka puolipäivähoitoa tms. vaihtoehtona. Tietenkin tytön kanssa asiasta puhutaan sitten kun se on lähemmin ajankohtaista... Jos jollakin on hyviä neuvoja/kokemuksia niin kuulen mielelläni. :)

Vierailija
14/39 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaihtuu ilmeisesti tuo np-ultra aikaisemmaksi juuri nyt vuoden vaihteessa (tai näin sähläävä neuvolatätini kertoi - taidan itse soittaa vielä Kättärille ja kysellä...). Ja samalla ottavat myös labroja. Ja sitten rakenneultra.

Onko joku käynyt yksityisellä värillisessä 3D-ultrassa sukupuolta selvittämässä tai lisämuistoja hankkimassa? Ajattelin kevään lopulla poiketa... Yksi tuttu oli käynyt Fertinovassa Ratakadulla ja tykännyt kovasti.

Vierailija
15/39 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi, että on vaikea saada mitään aikaiseksi töissä. Itseasiassa aloitin vasta yhdeksän korvilla, sillä kävin aamulla tunnin verran rehkimässä työpaikan salilla. Siitä tuli kyllä tosi hyvä olo, joskin oksetusolo ehti iskeä päälle ennen kuin ehdin ottaa välipalan. Nyt pitäisi vähän tsempata, mutta niin vain päädyin ensin lueskelemaan uudet viestit Heinähatuilta :-)

Pupu00: Kiitokset lääkärikommenteista. Menemme siis miehen kanssa hyvillä mielin pikkuista katsomaan tammikuussa :-)

Chili82: Meillä on myös kuopus 4v (ehtii täyttää 5 ennen vauvan syntymää) ja päiväkodissa on ollut 2,5 vuotiaasta asti. Kun tämä kuopus syntyi, pidin esikoisen (silloin 2,5v) kotona, mutta nyt olen päättänyt, että koska poika on jo 5 ja enää vuosi eskariin, saa olla hoidossa max. 15 päivää kuukaudessa. Kaveri on sen verran touhukas, että kiipeilisi seinille kotona, jos vauva sattuu oleen " vaativa" .

Iltahämärä: Meillä kunnan kautta pääsee ultraan ja lääkärille kolme kertaa raskauden aikana. Laitteet on kuitenkin ihan surkeat, joten päätin itse hoitaa nuo käynnit yksityisellä. Jos np- tai rakenneultrasta ei selviä masukkaan sukupuoli, ajattelin käväistä vielä 3D/4D ultrassakin samassa paikassa.

No, niin nyt suljen tämän sivun ja aloitan puurtamisen. Tänään on illalla päiväkodin Joulujuhla, joten pitää päästä lähteen ajoissa. Ja huomenna sitten koulun Joulujuhla. Miksiköhän nuo Joulujuhlat pitää aina jättää viimeiselle viikolla, kun olis kaikkee muutakin viimehetken Joulutekemistä???!!

Tinttis & Sinttis 9+1

PS. Onkos muita Pirkanmaalaisia täällä Heiniksissä?

Vierailija
16/39 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille! Itselläni raskausviikkoja 9 ja nyt noin kolme viikkoa mennyt todella kovissa pahoinvointi tuskissa :( Viikon verran olen ollut sairaslomalla, koska oksentelua saattaa kestää aamusta iltaan ja olo on todella hutera. Paino putoaa, kun ei oikein mikään pysy sisällä. Mutta onneksi vielä ei ole nesteytykseen ollut tarvetta.

Kahdesta edellisestä raskaudesta ei mitään oireita...

Joulun odotusta!

Tiitus rv 9

Vierailija
17/39 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi Pirkanmaalainen =)

Vierailija
18/39 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh sentään, kun on pitänyt kiirettä. Töissä on ihan julmettu jouluhärdelli, joka nyt alkaa onneksi helpottaa.

Meillä on myös maaliskuussa 3 v täyttävä neiti ja olen miettinyt, että ostamme hänelle 10 pv/kk päiväkodista. Tyttö on yksityisessä päiväkodissa ja uskon, että suht helposti pystytään hoitelemaan sitten muutoksia, jos tarpeen tulee. Meidän neiti viihtyy loistavasti päiväkodissa, joten päätös sinänsä oli aika helppo tehdä.

Oma(.) Olo alkaa olla suht hyvä. Viime viikolla jo hurrasin, kun en ollut viikkoon oksentanut, niin eikös sitten sunnuntaina tullut sappinesteetkin pihalle. Voi sentään. Mutta pääasiassa siis olo alkaa olla ihan kuin ihmisellä konsanaan. Väsymys vaivaa, mutta eiköhän sekin ala pikkuhiljaa helpottamaan, toivotaan toivotaan.

Tänään oli toinen neuolakäynti. Hb:n mittasi, punnasi ja siinä se sitten olikin. Ai niin, no pissan tietty tsekkasi. Kaikki oli ok. Painoa oli tullut lisää 900 g. Kääk! Mulla kun tota painoa on niin paljon, niin ajattelin, että yhtään ei saisi tulla lisää. Pitää siis lisätä liikuntaa.

t. Marju 10+5

PS: Täällä myös yksi pirkanmaalainen heinis!! =)

Vierailija
19/39 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitus77, täällä toinen, joka kärsii rajusta pahoinvoinnista. Mä olen jo seitsemättä viikkoa saikulla ja jatkuu ainakin tammikuun alkupuolelle saakka. Viikko sitten olin toistamiseen pari päivää osastolla nesteytyksessä. Kannattaa kyllä mennä, jos olo menee todella heikoksi. Saa siitä ainakin hetkellisen helpotuksen. Lohduttavaa... Ei muuta kuin kovasti jaksamista ja toivotaan, että loppuisi pian!

Mulla on paino vaan laskenut, yhteensä 5kg. Ei hyvä sekään. Yritän kyllä syödä aina kun mahdollista, mutta silti olo on kuin nälkäkuoleman partaalla. Mulla kohta hajoo pää tän olon kanssa, ei jaksas enää yhtään! Valivalivali.... Eikä tätä jaksamista yhtään helpota se, että lapset on olleet jo viikon vatsataudissa. Saattaa olla itse norovirus kyseessä, kun näin hitsin pitkään kestänyt. Huomenna olisi tytön eka koulun joulujuhla, mutta pahalta näyttää :-( Pettymys on kova, jos ei päästä. Ekaluokkalaisilla olisi oma esityskin siellä. Viime yönä laatta lensi kuitenkin vielä siihen malliin, että meillä ei ole mitään asiaa sinne. Tartutetaan vielä muut ennen joulua parahiksi ja sitä en halua omalletunnolleni.

Viime viikolla oli gallupia äitiyspakkauksesta ja kestovaipoista. Vastaanpa nyt vielä, kun muistan. Mä otan pakkauksen, koska meidän lapsiluvun piti jäädä kahteen ja nyt siis kolmas tulossa kuitenkin. Kaikki myytiin pois kakkosen vauva-ajan jälkeen, joten hankittavaa on riittänyt. Enää ei puutukaan kuin vaunut ja vaatteita :-) Kestojakin ajattelin nyt kokeilla. Ainahan ne saa myytyä, jos ei tunnukaan hyvältä.

Joku taisi kysellä iho-ongelmista vai muistankohan väärin... Enivei, mulla naama kukkii kuin mikäkin kevätniitty. On niiin kaunis että!! :-D

Niin ja noista suljetuista yhteisöistä. Mä kirjottelen myös mieluummin täällä. Toiseen kävin kyllä liittymässä, mutta en ole saanut kertaakaan kirjotettua sinne. Tuskin saankaan. Tänne on jotenkin helpompi tulla.

myLove rv 10+5

Vierailija
20/39 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä olis kans yksi heinä vauvaa odottava, jos joukkoon mahtuu?

Olen käyny kyl ahkerasti lukemassa mut nyt ajattelin sit kirjotellakin :)

Laskettu aika on kait 22.7. katotaan paljon se vaihtuu kun pääsen ultraan. Meille on tulos neljäs lapsi, muut lapset on -99,-02 ja -06. Nyt sit tää heinä vauva ja kyl meidän perhe on sit siinä ;) Mä oon kohta 30.v ja mies on 35.v. Asutaan pirkanmaalla kanssa, tinttis-74 (toivottavasti muistin nimimerkin oikein) taisikin kysellä pirkamaalaisten perään. Raskaus on menny ihan hyvin mitä nyt etovaa oloa ja hirveää väsymystä,

no kuuluu asiaaan. Voimia kaikille jotka kärsivät oikein pahasta oksentelusta!

jossu 8+6