Suomalaisnaisen vauvansa isän etsintä, epätoivoistako?
Uudessa-Seelannissa turistina ollut 28-vuotias suomalaisnainen etsii 29-vuotiasta miestä. Nainen odottaa miehelle lasta, mutta ei muista yhden illan suhteensa nimeä.
Nainen on antanut etsinnästään näyttäviä tv- ja lehtihaastatteluja Uudessa-Seelannissa. Pitkällä matkalla ollut ja Uuden-Seelannin Queenstownissa asunut nainen vietti 29. elokuuta illan läheisessä Dunedinin kaupungissa. Hän oli ystävättärensä kanssa Di Lusso -nimisessä baarissa.
Baarissa nainen tapasi miehen, jonka kanssa ei puhunut kovin paljon. Mukavaa oli kuitenkin sen verran, että nainen on nyt neljännellä kuukaudella raskaana.
Miehellä oli naisen mukaan hyvä vartalo ja mukavat silmät. Mies ei ollut kaljuuntumassa, joka on naisen mukaan geneettisesti hyvä asia.
- Menimme hänen luokseen ja sitten kaikki tietävät mitä tapahtui, nainen kertoo uusiseelantilaisen tv-kanava One Newsin Helsingissä tekemässä tv-haastattelussa.
- Hän asui valkoisessa puurakennuksessa, hänellä oli sänky - mitä ilmeisimmin, hahhaa, ja sohva, takka. Ja hän pitää oluesta, hän osti sitä paljon mukaan, nainen kuvailee.
- No sehän todella rajoittaa etsittävien joukkoa, haastattelija ironisoi.
Mies saattoi naisen mukaan olla Englannista tai Irlannista tullut jonkinlainen taideopiskelija - jos hän ei valehdellut. Asunnossa oli kissanpentu. Aamulla mies saattoi naisen kaupunkiin kädestä kiinni pitäen.
Naisen mukaan ehkäisy petti. Hän palasi vastoin aikeitaan reilun kuukauden päästä Uudesta-Seelannista Suomeen tultuaan kipeäksi.
Kyse ei kuitenkaan ollut hänen pelkäämästään hiv-tartunnasta, vaan raskaudesta. Lasta odotetaan maailmaan myöhään keväällä.
Kommentit (35)
Mutta ihan oikeasti, käsi sydämellä, vaikka mitä sanotte, en tunne itseäni halvaksi.
En ole koskaan tietoisesti satuttanut ketään, enkä rikkonut kenenkään suhteita. Olen nauttinut vapaudestani tehdä mitä haluan, vahingoittamatta muita tai itseäni.
Avioliittoon odottaminen on joillekin parasta ja vapaa seksi toisille.
Aika aikansa kutakin.
nautin ihan suunnattomasti kun olin viettieni viemä.
Toki kypsemmän iän saavuttamisen jälkeen tulee ihmetelleeksi temppujaan.
Tätä ei pysty ymmärtämään muut kuin saman kokeneet niin omanlaisesta jutusta on kyse. Tietty tunnen muutaman sellaisen seksihurjastelijan joka häpesi tekojaan jälkikäteen koska oli humalahakuinen ja sekoili vain kännissä. Minä tein temppuni selvinpäin ja joskus hieman huppelissa tuntematta morkkista jälkikäteen.
Käsittääkseni hän ajattelee lastaan, eli lapsen OIKEUTTA tietää biologinen alkuperänsä. Elatusmaksut ja muiden mielipiteet äidin käytöksestä ovat toissijaisia tämän lapsen oikeuden rinnalla. Rohkea teko! Moni ei siihen kykenisi, johtuen juuri siitä, että nolottaisi niin vietävästi ja muut pitäisivät tyhmänä.
Järjen voi pitää mukana, vaikka kuinka tekisi mieli. Ei ole oikein lastakaan kohtaan, että yhdenyönpanoista hankkiutuu raskaaksi. Huorahtavat yksilöt eivät ole minulle uhka, koska olen itsetuntoni kanssa sinut.
kaikennäköisiä tyyppejä sitä julkisuuteen hakeutuukin=)
Tuskinpa kiinnostaa isukkia astua esiin, vaikka itsensä tunnistaisikin. Todennäköisesti kumpikin on ollut niin naamat, ettei paljon yöstä muista.
Menis päivystämään aluksi siihen pubiin, eikä kansalliseen televisioon.
MUTTA hän ottaa vastuun teostaan ja haluaa selvittää isän.
Jos itsensä häpäiseminen julkisesti vastuuta ottaessaan ei ole rohkeaa, niin mikä sitten?
Kuinka helppo olisi ollut tehdä abortti tai olla vaan lapsen kanssa kahdestaan!
Tietysti fiksu mies katsoo vähän mihin siementään levittelee, mutta jos nyt " vahinko" pääsee käymään, niin yllättävän moni voi on halukas ainakin tietämään siitä. Kysykää vaikka miehiltänne/miespuolisilta tuttaviltanne.
mahdollisuuden tutustua tulevaan lapseensa, niin siinä ei kyllä ole mielestäni mitään noloa. Ja myös lapsen kannalta toisinpäin,ajatelkaa miltä tuntuisi, jos edes äiti ei tietäisi kuka isä on, mikä hänen nimensä edes on! Sehän olisi lapsesta kamalaa. Nyt hän ainakin yrittää, kyllä mun mielestä toi on paljon parempi kuin se että antaisi asian vaan olla.
On tuo jotenkin outo tapa etsiä sitä isää. Tuskin ilmestyy tuon jälkeen kuvioihin.
Haluaa lapsensa tietävän, että hän teki kaikkensa isän etsimiseksi.
http: //www. abc. net. au/news/stories/2007/12/14/2119552. htm
ei olisi mitään tarvetta uskoa, että lapsi on minun.
Itse asiassa naisen tyylillä todennäköisyys on pieni.
Jos niitä olisi useita, niin mitenpä osaisi oikeaa miestä etsiä ? Minäkin usko, että hän haluaa miehen tietävän lapsestaan, mutta tuskin on vailla miestä rahoittajaksi ja aviomieheksi itselleen.
Vierailija:
Tuonkaltainen juttu (siis raskaaksi yhden yön suhteesta tuntemattoman kanssa) olisi voinut tapahtua minullekin, jos ehkäisy olisi pettänyt. Vaan ei pettänyt.
Nuorena tein kaikenlaista, nykyään olen naimisissa ja kolmen lapsen äiti, enkä ole viimeiseen 9 vuoteen ollut kenenkään muun kuin mieheni kanssa. Eikä tee edes mieli muita.