Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä muuta ottaa päähän kun

Vierailija
15.12.2007 |

ennen joulua on hinnat pilvissä ja kuitenkin on pakko lapsille ostaa joululahjoja. Huvittaisi säästää kaikki rahat alennusmyynteihin, mutta ei yksinkertaisesti voi!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ostanut lahjat jo aiemmin tarjouskampanjahinnoilla. Joulu tulee joka vuosi, sen voi ennakoida. :)

Vierailija
2/2 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin puoli vuotta sitten ostanut jonkun CD, ne ois nauraneet mut pihalle jouluna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla