Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ketä muuta ottaa päähän kun
15.12.2007 |
ennen joulua on hinnat pilvissä ja kuitenkin on pakko lapsille ostaa joululahjoja. Huvittaisi säästää kaikki rahat alennusmyynteihin, mutta ei yksinkertaisesti voi!
Kommentit (2)
Jos olisin puoli vuotta sitten ostanut jonkun CD, ne ois nauraneet mut pihalle jouluna!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kun on ostanut lahjat jo aiemmin tarjouskampanjahinnoilla. Joulu tulee joka vuosi, sen voi ennakoida. :)